تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۹۰
در نشست دستگاه‌های فرهنگی با نماینده ولی فقیه مطرح شد

نظری: جامعه نیازمند هنر انقلابی هست / ادای احترام دستگاه‌های فرهنگی به شهدای یاسوج (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛نشست دستگاه‌های فرهنگی با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و هفته جوان در محل دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح روز پنجشنبه (22 فروردین ماه 98) نشست دستگاه‌های فرهنگی با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: امروزه با وجود فضای مجازی هنر بیش از همیشه در زندگی ما نقش دارد از این رو نیازمند هر چه بیشتر به هنرمند و هنر انقلابی هستیم تا بتوانیم در مقابل هنر مبتذل ایستادگی کنیم.
وی هنری را که همراه با بیان حقایق باشد از ویژگی‌های هنر اسلامی دانست و گفت: هنر مبتذل غربی هنجارها را ناهنجاری و ناهنجاری را هنجار جلوه می‌دهد و امروز به گونه‌ای با زبان هنر خودشان جلوه می‌دهند که حمایت از فلسطین و مظلومان جهان در زمره اقدامات تروریستی است.
این مسوول گفت: هر روزه با ترفندهای دنیای استکبار مواجهه داریم که برای مقابله به هنر ارزشمند و اثرگذار نیاز است تا بتوانیم جوانان خود را به مانند دفاع مقدس در صحنه نگه داریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هفته جوان هم اشاره کرد و گفت: قرار بود در این هفته برنامه‌هایی باشد که به دلیل وقوع سیل هزینه‌های این برنامه‌ها به سیل زدگان اختصاص یافت.
به گزارش کبنا، در ادامه مسوولان و هنرمندان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و شهدای شهر یاسوج تجدید پیمان کردند.
در این مراسم که صبح روز (پنجشنبه 22 فروردین ماه 98) به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت دستگاهی های فرهنگی استان برگزار شد شرکت کنندگان با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در استان را گرامی داشتند.
همچنین در این مراسم نیروهای سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند و در آیینی پرچم سه رنگ ایران اسلامی به اهتزاز درآمد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هنر مبتذل غربی دفاع از مظلومان جهان را تروریست جلوه می‌دهد.


عطرافشانی گلزار شهدای شهر یاسوج و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1