تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۸۵۸۸
با حضور مدرسین برجسته فیفا:

دوره دانش افزایی ویژه مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد / افشاریان: خروجی مفیدی در انتظار فوتبال استان است / منتقدین کی‌روش به شیوه کی‌روش بازی می‌کنند

۰
کبنا ؛
خداداد افشاریان در حاشیه برگزاری کلاس‌های دوره دانش افزایی که به میزبانی گچساران در سالن شماره3 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که در حال برگزاری است، در خصوص برگزاری این دوره از کلاس‌ها  گفت: دوره‌های دانش افزایی با حضور مدرسین نام آشنای فوتبال کشورمان  به مدت 2 روز  در حال برگزاری است.
 وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری سعی ما برآن است که نسبت به آموزش مربیان فوتبال و داوری در استان نگرش جدیدی داشته باشیم.
 رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: تصمیم برآن گرفتیم با توجه به امکانات و پتانسیل موجود شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که این کلاس‌ها در گچساران برگزار نماییم.
 افشاریان عنوان کرد: آن چیزی که امروز اهمیت فراوانی در این کلاس‌ها دارد وجود چهار استاد سرشناس است که شاهد هستیم رئیس کمیته آموزش و دبیر آن و آقای محصص و معینی از مدرسین فیفا در گچساران حضور یافته‌اند.
 وی ابراز کرد: هدف اصلی ما این بود که مربیان ما به این نکته واقف بشوند که ایجاد تغییرات در روندکار امری ضروری است و نسبت به مسئله آموزش به صورت هدفمند به جلو حرکت کنند.
 افشاریان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم برگزاری این کلاس‌ها که با حضور بیش از 100 مربی فوتبال بانوان و آقایان  برگزار می‌شود  که انشاالله شاهد خروجی مفیدی برای آینده فوتبال استان باشیم.
 رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه وبویراحمد اذعان کرد: از این پس مجموعه مدیریت استان نگاه ویژه‌ای به آموزش خواهد داشت و روزهای آینده، روزهای خوبی برای فوتبال استان خواهد بود.
 وی خاطرنشان کرد: به همه شرکت کنندگان مدرک دانش افزایی توسط مدرسین فوتبال اعطا خواهد شد.
 به گزارش فارس، دوره دانش افزایی مربیان فوتبال  آقایان و بانوان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران  در حال برگزاری است.
براساس این گزارش، این دوره به مدت 2 روز از تاریخ 22 لغایت 23 فروردین ماه و با مشارکت هئیت فوتبال گچساران  برگزار شده است.
  گفتنی است، هدف از برگزاری این دوره دانش افزایی  بالا بردن سطح علمی مربیان فوتبال فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نگاه خوب فدراسیون فوتبال به آموزش مربیان / مشکل اصلی مشکل مالی است
مرتضی محصص مدرس فیفا در خصوص برگزاری این کلاس‌ها اظهار کرد: به طور کل هدف از برگزاری تمام این کلاس‌ها ارتقا سطح دانش مربیان است.
 وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم مربیان را از آخرین دستاوردهای فوتبال محروم کنیم و باید با برگزاری کلاس‌ها آنها را در جریان آخرین آموزش‌های فوتبال روز دنیا قرار دهیم.
 این مدرس فیفا افزود: یک عده از مربیان ما با رده‌های سنی پایین کار می‌کنند و ما بایستی اطلاعات لازم را در خصوص آموزش به آنها تدریس نماییم.
 محصص عنوان کرد: مدارس فوتبال از اهمیت بالایی در آینده فوتبال ما برخوردار هستند و از آن بالاتر آموزش است.
 وی در خصوص نگاه فدراسیون به مسئله آموزش گفت: آقای تاج و همکارانش نگاه خوبی به آموزش دارند لیکن مشکل این روزها مشکل مالی است که ما نمی‌توانیم منکر آن شویم و این مشکل وجود دارد و حتی مربیان ما نباید دغدغه مالی حضور در کلاس را داشته باشند.
 این مدرس بیان کرد: من امیدوارم مربیان ما با حضور در این کلاس‌ها جذب تیم‌ها و باشگاه‌ها شوند و آینده خوبی داشته باشند.
 محصص ابراز کرد: توصیه من به تمام مربیان این است دست از مطالعه برندارند تا همیشه به روز باشند.
منتقدین کی‌روش خودشان به شیوه کی‌روش بازی می‌کنند
مرتضی محصص در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و جدایی سرمربی تیم ملی کارلوس‌کی‌روش گفت: من 100 درصد با رفتن کی‌روش مخالف هستم.
وی ادامه داد: با تمام احترامی که به مربیان قائل هستم باید بگویم کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مربیان بود که در تاریخ فوتبال ایران این شانس را ما داشتیم و همین‌طور ایشان داشت که در ایران بود.
 مدرس فیفا با بیان اینکه  کی‌روش با داشتن بازیکنان خوب  و با تکنیک و  همچنین از حمایت فدراسیون هم برخوردار بود، گفت: ایشان هشت سال در ایران حضور داشت که واقعا تاثیرگذار بود.
 محصص عنوان کرد: شما به این نکته توجه کنید منتقدین و مربیانی که از کی‌روش انتقاد می‌کردند امروز به شیوه کی‌روش که همان دفاع در نیمه زمین و بعد ضد حمله بازی می‌کنند و بعد می‌گفتند تیم کی‌روش فوتبال بازی نمی‌کند.
 وی ابراز کرد: مگر قرار بود کی‌روش چه کار دیگری انجام دهد، مگر قرار بود همیشه حمله کنید حتی بارسلونا هم چنین کاری نمی‌کند.
 محصص در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: انتخاب سخت است و فدراسیون بایستی سرمربی را بیاورد که بهتر از کی‌روش باشد که به نظر من غیرممکن است و به نظر من آقای تاج و وزارت ورزش در این خصوص بایستی به تفاهم برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1