تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۰۸۵۸۳
در دیدار استاندار با نماینده ولی‌فقیه

1000 میلیارد تومان؛ برآورد خسارات سیل در کهگیلویه و بویراحمد/ قدردانی «آیت‌الله ملک‌حسینی» از «احمدی»

۱
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در استان از استاندار و مجموعه مدیریتی استان در کنترل بحران سیلاب و جلوگیری از تخریب زیرساخت‌ها و به حداقل رساندن خسارات قدردانی کرد.
آیت‌الله ملک حسینی در دیدار عیدانه استاندار، معاونین و برخی مدیران کل گفت: هرچند این بحران طبیعی و غیرقابل‌پیش‌بینی و غیرمنتظره بود و سطح وسیعی از کشور را فراگرفت و باعث تخریب زیرساخت‌ها و ابنیه در برخی استان‌ها شد ولی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پای‌کار بودن مدیران و هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌ها درصد خسارات و مشکلات به حداقل رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه حضور مؤثر شخص استاندار از ابتدای بارش‌ها و سیلابی شدن روستاها و شهرها ‌خود کمک شایانی به پیشبرد درست امور و هماهنگی سریع دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان شد، افزود: این همت، تلاش و پشتکار جای تقدیر دارد.
وی با قدردانی از همه عوامل ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های امدادی و خدماتی که به‌صورت شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی و بازگشایی محورها و کمک به روستاییان و عشایر پرداختند، گفت: مدیریت و نظارت دقیق در اختصاص منابع به خسارت دیدگان و جبران خسارات ناشی از سیل می‌تواند بخش اعظمی از آلام و مشکلات مردم را برطرف کند.
آیت‌الله ملک حسینی مردم استان را انسان‌هایی میهن‌دوست، خیر و غیور برشمرد و از همگان خواست پای به‌پای مسئولان در جهت کمک به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
استاندار در این دیدار ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و همراهی و تلاش شبانه‌روزی برای مدیریت بحران سیل‌زدگی و بازگشایی مسیرها گفت: خسارات اولیه بیش از هزار میلیارد تومان برآورد شده و این خسارات به وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه‌وبودجه اعلام‌شده است.
علی‌محمد احمدی افزود: در روزهای آتی در دیدار با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه‌وبودجه کشور میزان خسارات و حجم تخریب در بخش‌های کشاورزی، خدمات، زیرساخت‌ها، ابنیه و راه‌ها تشریح خواهد شد.
احمدی بیشترین خسارات را در بخش کشاورزی، مزارع و شیلات برشمرد و گفت: در تلاشیم تا ضرر و زیان کشاورزان و روستاییان را در اسرع وقت و پس از اختصاص منابع از سوی دولت جبران کنیم.
استاندار افزود: از ابتدای بحران سیل در استان و شهرستان‌های مختلف هم معاون اول رییس‌جمهور، هم رییس دفتر رییس‌جمهور و هم وزیر کشور روزانه در تماس‌هایی وضعیت را جویا می‌شدند و بنده هم همه مسائل و موارد را با مسئولان ستاد مدیریت بحران، فرمانداران و مدیران رصد و از نزدیک بررسی می‌کردم.
استاندار مداخلات انسانی و تجاوز به حریم رودخانه‌ها و تخریب منابع طبیعی را از عوامل اصلی حرکت سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی‌ها دانست و افزود: با کسانی که بدون توجه به هشدارها به تخریب منابع طبیعی می‌پردازند برخورد جدی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1