تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۸۵۶۶
کبنا از نشست مسوولان بویراحمد با فرماندار گزارش می‌دهد

قدردانی بخشداران از نطق «حاج زارع» در مجلس/ انتقاد شدید بخشدار لوداب از رئیس اداره راهداری بویراحمد؛ آیا «مسعودی» راه این روستاها را «بلد» هست / بخشدار مارگون: دانش‌آموزان در آستانه ترک تحصیل(+ تصاویر اختصاصی کبنا)

۲
کبنا ؛مسوولان، بخشداران و شهرداران شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (پنجشنبه 22 فروردین ماه 98) نشست مسوولان، بخشداران و شهرداران شهرستان بویراحمد با شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه هر کدام از مسوولان نقطه و نظرات خود را پیرامون موضوعات مختلف مطرح کردند که عمدتاً مسئله بارندگی‌های اخیر و خسارت‌های ناشی از آن مهمترین بحث جلسه بود.
جمال روحانی بخشدار لوداب در این نشست ابتدا از فرماندار بویراحمد قدردانی کرد و گفت: از دستگاه‌های دولتی که در ایام بارندگی بخش لوداب را یاری دادند، ویژه تشکر می‌کنم.
وی افزود: برق بخش لوداب که تحت تأثیر باد و باران بود در ایام بارندگی‌های شدید تنها یک ساعت ما برق نداشتیم که از شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم. همچنین از هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد که مردم را در این شرایط سخت تنها نگداشتند نیز سپاسگزاری می‌کنم. از شرکت آبفای روستایی و سایر دستگاه‌هایی که مرتب پیگیر مشکلات بخش بودند، نیز کمال تشکر دارم.
در ادامه بخشدار لوداب شدیداً از اداره راهداری بویراحمد گلایه کرد و گفت: هنگامی که بارندگی و سیل شدید هست، اولین دستگاهی که باید حضور داشته باشد، اداره راهداری هست، اما من خودم تماس‌های زیادی با آقای مسعودی رئیس اداره راهداری شهرستان بویراحمد داشتم مبنی بر قطعی راه‌های ارتباطی و الان هم سه روستا در بخش لوداب راهشان قطع است، آیا آقای مسعودی می‌داند این روستاها کجاست؟ دانش آموزان این روستاها به دلیل عدم راه ارتباطی در حال ترک تحصیل هستند و باید در این زمینه چاره اندیشی کرد.
جمال روحانی بخشدار لوداب در ادامه صحبت‌های خود به اداراتی که بین مارگون و لوداب مشترک هستند، اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌های دولتی تکلیف‌شان را با لوداب مشخص کنند.
وی افزود: 300 متقاضی نامه‌هایشان را تحویل بخشداری داده‌اند و از بنیاد مسکن و جمعیت هلال احمر تقاضای همکاری دارند.
وی گفت:200 منزل مسکونی در بارش‌های اخیر در بخش لوداب تخریب شده است. زمین‌های کشاورزی، طرح‌های کشاورزی، زنبورداری و ... خسارت‌های زیادی دیدند که البته کارشناسان جهاد کشاورزی پای کار هستند که از آنها هم تشکر می‌کنم.
 روحانی در پایان گفت: باید پسا سیل را از خود سیل جدی‌تر بگیریم.
احسان دانشی بخشدار مارگون نیز در این جلسه با قدردانی از فرمانداری بویراحمد، نیروهای انتظامی، سپاه، امدادی، قضایی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی انجام گرفته شد که راه ارتباطی مردم برای تردد باز باشد و از طریق بالگرد به مناطق سیل زده مارگون بسته‌های کمکی رساندیم.
وی افزود:  راه ارتباطی بیش از 10 روستا مسدود هست که تردد برای عبور و مرور به ویژه برای دانش آموزان و معلمان سخت است و بعضی از دانش آموزان احتمالاً ترک تحصیل کنند و معلمان هم مرتب با ما در تماس هستند که برای عبور و مرور مشکل داریم، لذا باید با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های خدماتی برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها تلاش شود.
بخشدار مارگون تاکید کرد: الحمدالله شبانه‌روز همه مسوولان مارگون با هماهنگی‌های که صورت گرفت پای کار بودند و کمترین مشکل را ما داشتیم و حتی در مسیر زیلایی در آمبولانس نوزادی به دنیا آمد.
دانشی در ادامه خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: ما خبری از بعضی دهیاران مارگون نداریم و احتمالاً منازل آنها در مارگون نیست که باید وضعیت این دهیاران تعیین تکلیف شود.
بخشدار چیتاب و بخشدار مرکزی هم در این جلسه صحبت کردند.
علی‌پور بخشداری مرکزی بویراحمد نیز از دو شهردار مادوان و شهردار یاسوج ویژه قدردانی کرد و گفت: با همکاری این دو شهرداری ما هم از میهمانان نوروزی استقبال کردیم و هم بارندگی‌های اخیر را پشت سر گذاشتیم.
علی‌پور به خسارت‌های که بعضی از مکان‌های عمومی و زیرساخت‌ها وارد شده بود، گریزی زد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.
علی‌پور گفت: بعضی از راه‌های بخش مرکزی بویراحمد در معرض ریزش کوه هستند که باید ساماندهی شوند.
علی پور بخشدار بویراحمد از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس قدردانی کرد که به خاطر نطقش در صحن علنی مجلس پای وزیر راه را به استان کشاند.
در ادامه گودرزی بخشدار چیتاب هم در این جلسه ضمن قدردانی از فرماندار بویراحمد گفت: از آقای زارعی نماینده مردم در مجلس نیز تشکر می‌کنم به خاطر نطقش در مجلس و حضور وزیر راه در استان.
گودرزی گفت: ما مشکل خاصی در چیتاب نداریم و از همین جا از سپاه پاسداران، نیروهای امدادی، انتظامی و قضایی و دستگاه‌های خدمات رسان تشکر می‌کنم. همچنین از مدیرکل تعاون روستایی که عملکرد خوبی در بحث توزیع میوه شب عید در چیتاب داشتند نیز تشکر می‌کنم.
شهردار چیتاب هم در این جلسه گفت: مرخصی تمام نیروهای شهرداری در این ایام لغو شد و نیروها پای کار بودند و تلاش‌های زیادی هم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
بخشدارانِ تقدیر وتشکر کن،هیچگونه مشکلی به غیرازنکبت وبدبختی دربخش شان وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
بخشداری بخشداری که اینقد نا اگاه هستش که نطق زارعی بعد از قطعی شدن سفر وزیر بوده و اینطور خوش خوانی میکنه؛ وای به حال ما که اینا بخشدار ما هستن
یاسوج
United States
آخ و بخت بخشداران
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1