تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۰۸۵۵۰
در دیدار نوروزی هیئت اتاق بازرگانی یاسوج با مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

کیانی: در حوزه تأمین اجتماعی واحدهای تولیدی با بحران اساسی روبرو بودند / شرایط قابل تحمل نیست / احمدی: تهاتر فرصتی که دولت در اختیار پیمانکاران داده است

۰
کبنا ؛
امروز ( چهارشنبه 21 فروردین ماه 98) اعضای هیئت نمایندگان دور چهارم اتاق یاسوج به مناسبت آغاز سال جدید با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند؛ در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی بخش خصوصی و راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «رونق تولید» بحث و تبادل نظر شد.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0591.jpg
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تاکید بر اینکه تقویت رونق تولید و توسعه فضای کسب و کار در اولویت کاری ما قرار دارد، گفت: چالش اشتغال با رونق تولید و همکاری بخش خصوصی محقق می شود.
علی محمد احمدی با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری شعار سال، اظهار داشت: تقویت رونق تولید و توسعه فضای کسب و کار در اولویت کاری ما قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تحقق این مهم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در سال جدید در دستور کار باشد.
وی عنوان کرد: در سال ۹۷ علی رغم شرایط بین المللی و روزهای سختی که تجربه کردیم رونق خوبی در فضای کسب و کار در سطح ملی و به تبع  آن در استان را شاهد بودیم.
احمدی ابراز کرد:  باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه و صنعت و معدن و براساس نتایج پایش وضعیت فضای کسب و کار در پاییز ۹۷ تنها وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در کل کشور نسبت به سال قبل بهتر شده است.
وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته جز ۵ استان برتر در جذب تسهیلات روستایی و عشایری در کشور شد و همکاری بخش خصوصی تا حد قابل ملاحظه ای در این زمینه دخیل بوده است.
احمدی خواستار استفاده بخش خصوصی از روش های نوین مالی در بهبود فضای کسب و کار شد و گفت: تهاتر مالی و بانکی یکی از اقداماتی  است که بخش خصوصی می تواند از این ظرفیت استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: فرصت خوبی برای پیمانکاران و بخش خصوصی ایجاد شده که بتوانند بدهی های بانکی خود را با دولت تهاتر کنند.
احمدی خواستار ایجاد مدلی از پویایی و همکاری بیشتر بخش خصوصی در سال جدید با دولت شد و  گفت: رونق تولید با همدلی بخش های دولتی و خصوصی امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه- دهدشت اختصاص یافت، تصریح کرد: کم کاری پیمانکار این طرح پذیرفتنی نیست و می طلبد بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها مدیریت بهتری را در پیش گیرد.
احمدی تاکید کرد: پرهیز از تصمیمات آنی و احساسی در سال ۹۸ جز سیاست های اصلی استانداری در سال جدید است.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0597.jpg
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز در ابتدای این نشست ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، از زحمات استاندار کهگیلویه بویراحمد در سال گذشته و مدیریت و کنترل بحران های بوجود آمده در روزهای آغازین سال جدید در پی بارش شدید باران در استان و پیامدهای حاصل از آن، تقدیر و تشکر کرد.
جبار کیانی پور در ادامه با اشاره به برنامه های مجموعه اتاق یاسوج در سال جدید، اظهار داشت: استراتژی اتاق در سال جدید رونق بخشیدن به تجارت خارجی به خصوص استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان می باشد.
کیانی پور بیان کرد: در همین راستا برنامه داریم کمیسون تجارت اتاق را بیش از پیش فعال کنیم تا با جدیدت در این مسیر قدم بردارد، شناسایی ظرفیت ها و تولیدات داخلی و بررسی و شناسایی بازار عراق در اولویت برنامه های این کمیسیون خواهد بود.
رئیس اتاق یاسوج در ادامه به برخی از مهمترین چالش های پیش روی بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در سراسر کشور آسیب های بسیار جدی به بخش تولید  وارد شد که سبب شد بخش خصوصی سال سختی را پشت سر بگذارد.
کیانی پور بیان داشت: امید است در سال جدید واحدهای تولیدی که به مشکل خورده اند و با تامین سرمایه در گردش امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند، شناسایی کنیم و با اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش آنها را به مدار برگردانیم.
رئیس اتاق یاسوج افزود: در سال گذشته مجموعه مدیریت استان در بحث مشکلات مربوط به جرائم بانکی در کنار تولید کنندگان بودند و امیدواریم در سال جدید نیز به همین منوال از تولید و اشتغال حمایت کنند.
وی ادامه داد: اما متاسفانه در حوزه تامین اجتماعی بحران های بسیار اساسی برای بخش خصوصی و واحدهای تولیدی به وجود آمده است که شرایط را برای این بخش غیر قابل تحمل کرده است، امیدواریم در سال جدید مشکلات این بخش نیز حل شوند.
جبار کیانی پور تصریح کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج که امسال چهارمین دوره­ ی خود را با تیمی جدید و جوان شروع کرده است این آمادگی را دارد همراه با دولت­مردان  پر تلاش استان، در راه رونق بخشیدن به تولید و فضای کسب و کار استان با تمام توان گام بردارد و از تمامی ظرفیت های خود در این مسیر نیز استفاده نماید.

  http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0601.jpg

http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0595-1.jpg
دیدار نوروزی اعضای هیئت نمایندگان اتاق یاسوج با مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
اعضای هیئت نمایندگان دور چهارم اتاق یاسوج در اولین روزهای کاری سال ۱۳۹۸ به مناسبت آغاز سال جدید  که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال « رونق تولید» نامگذاری شده است، با حجت‌الاسلام مزارعی مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0611.jpg http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0608.jpg

دیدارهای نوروزی اعضای هیئت نمایندگان اتاق یاسوج با مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به مناسبت سال جدید در دیدارهایی جداگانه با مدیرکل امور مالیاتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0620.jpg
دیدار نوروزی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد
http://yasoujccim.ir/wp-content/uploads/2019/04/DSC_0628.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1