تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۴۹
در نشست طرح محرومیت‌زدایی شهرستان لنده مطرح شد

احمدی: از اداره ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد ناراضی‌ام / با تهران صحبت‌ می‌کنم / حرفی که «استاندار» به مسوولان بنیاد زد

۰
کبنا ؛نشست طرح محرومیت‌زدایی شهرستان لنده با همکاری بنیاد علوی ظهر امروز ( چهارشنبه 21 فروردین ماه 98) به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
علی‌محمد احمدی در این نشست با اشاره به اینکه رفع محرومیت از لنده باید اولویت همه مدیران و مسوولان استان باشد، گفت: رفع محرومیت از این شهرستان نیازمند تلاش و همت مدیران استانی است اما جای تاسف دارد اولویت‌ها برای مدیران که بومی همین منطقه هستند، ناشناخته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رفع محرومیت از لنده با همکاری بنیاد علوی طرح و برنامه‌ مهمی است اما مدیران ما این مسئله را به عنوان مسئله اولویت‌دار نمی‌دانند.
وی عنوان کرد: احداث مرکز بستر درمانی یکی از ضروریات لنده است که در همین خصوص زمین اختصاص یافته اما کسی پیگیر به سرانجام رساندن آن نیست.
وی در خصوص احداث مرکز بستر درمانی گفت: مصوبه شورای برنامه‌ریزی پیگیری شود و هر چه سریعتر 3 هزار و 700 متر زمین برای احداث این مرکز به پیمانکاران واگذار شود.
احمدی خطاب به مسوولان در بنیاد علوی گفت: به دلیل قومی و قبیله‌ای بودن استان شاهد برخی تنگ‌نظری‌ها  و مطالبات شخصی هستیم اما این موارد نباید مانع کار بنیاد شود و در شما خستگی ایجاد کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص احداث پل 40 متری روستای موگرمون لنده به عنوان پل وحدت گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتبارات لازم را به این پل اختصاص داده که تشریفات آن هر چه سریع‌تر انجام گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیز سالن‌های ورزشی لنده تفاهم‌نامه دیگر بنیاد و ورزش و جوانان بود که لازم است گزارش کاملی از اقداماتی که باید انجام می‌گرفت ارائه شود.
احمدی عنوان کرد: بنیاد قبل از آنکه بخواهد اعتباری را به هر یک از دستگاه‌های استانی اختصاص دهد ما را در جریان قرار دهد تا اعتبار برای طرحی که در تفاهم‌نامه آمده هزینه شود.
وی از عدم همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان گلایه گرد و با بیان اینکه از ثبت اسناد ناراضی‌ام گفت: از اقدامات این اداره‌کل رضایت ندارم خودم با آقای تویسرکانی صحبت می‌کنم و از آقای سعیدی‌کیا هم می‌خواهم با رئیس سازمان اسناد واملاک کشور در خصوص عدم همکاری این اداره در استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت کند.
خداکرم جلالی نماینده بنیاد علوی در نشست ظهر امروز هماهنگی اجرای طرح پایلوت لنده خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های استانی در اجرای طرح محرومیت‌زدایی از لنده شد و گفت: دستگاه‌ها به ما کمک کنند تا قبل از اینکه زمان از دست برود گامی برای توسعه لنده برداشته شود.
نماینده بنیاد خیریه علوی بر لزوم همکاری ثبت اسناد برای صدور 5 هزار سند مالکیت در روستاهای لنده تأکید کرد و افزود: در چالدران یک هزار سند صادر شده اما در لنده فقط 150 سند صادر شده و اگر به همین منوال پیش برویم چندین سال طول می‌کشد 5 هزار سند مالکیت صادر شود.
وی با اشاره به اینکه صدور سند مالکیت برای گرفتن تسهیلات ضروری است، عنوان کرد: در بین 20روستای ارزیابی شده لنده 14 روستا محروم و 6 روستا شاخص‌های ابتدایی آبادانی و توسعه را دارد.
این مسوول تصریح کرد: بیشتر روستاهای لنده محروم هستند که ما طی برنامه 3-5 ساله تلاش خواهیم کرد با در نظر گرفتن تمام ابعاد شاخص توسعه شهرستان را افزایش دهیم.
جلالی خاطرنشان کرد: انتظار بنیاد علوی همکاری دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی طرح‌های اشتغال‌زائی است و در همین راستا نیازمند ایجاد مراکز مشاوره اشتغال و کاریابی در لنده هستیم.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با ایجاد این مراکز و ساماندهی اشتغال نرخ بیکاری به زیر 5 درصد کاهش یابد، گفت: توانمندسازی مردم اساس کار این بنیاد در شهرستان لنده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی اشتباه می کنند آدرس غلط بهش دادند بهترین دستگاهی که در استان خوب کار می کند ثبت است سیاسی کاری فایده ای ندارد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1