تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۳
توطئه‌های دشمن بر علیه سپاه پاسداران زمینه ساز وحدت و انسجام بیشتر است

حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع پاسداران سپاه فتح (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز پاسدار با حضور در جمع سبز پوشان سپاه فتح استان ضمن تبریک این روز، اقدام ایالات متحده آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی رو محکوم کرد.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی در این دیدار گفت: دشمنان به دلیل ترس از عظمت و تأثیر گذاری این نظام و انقلاب در جهان و منطقه دنبال منزوی کردن آن هستند ولی خوب می‌دانند که راه به جایی نخواهند برد.
علی محمد احمدی سپاه رو نیرویی توانمند، مقتدر و مردمی برشمرد که در همه عرصه‌ها پا به پای دولت در جهت توسعه و تعالی کشور گام بر می‌دارد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
احمدی بیان کرد: ما پیش از این در زمینه‌های مختلف با مجموعه سپاه پاسداران همکاری داشتیم و از این بعد این همکاری بیشتر خواهد شد و همگان بدانند که دولت و سپاه در کنار یکدیگر به مردم خدمت خواهیم کرد و خدمتگذار آن‌ها خواهیم بود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام خصمانه دولت امریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا از همان آغاز انقلاب اسلامی، با نظام، انقلاب و سپاه کشور عناد داشته زیرا منافع آنها در خطر بوده و این سپاه پاسداران است که در همه برهه‌ها و عرصه‌ها در مقابل زیاده خواهی های آن‌ها ایستاده است، اما آنها غافل از آن بوده که سپاه از بطن ملت ایران و مورد لطف آنهاست و جزو فرزندان این ملت بوده و یکی از استوانه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است.
احمدی افزود: دشمنان قطعاً بدانند این تصمیمات و اقدامات و حرکت‌های سخیفی که آنها ایجاد کرده‌اند، هیچگونه خللی در اراده دولت و ملت ایران به سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایجاد نخواهد کرد، بلکه موج جدید توطئه دشمن زمینه وحدت و انسجام ملی بیشتر خواهد بود و همه نیروهای انقلاب و فرزندان این کشور را در کنار هم برای استقلال و پیشرفت این کشور قرار خواهد داد.
وی تاکید کرد: ما پیش از این در زمینه‌های مختلف با مجموعه سپاه پاسداران همکاری داشتیم و از این بعد این همکاری بیشتر خواهد شد و همگان بدانند که دولت و سپاه در کنار یکدیگر به مردم خدمت خواهیم کرد و خدمتگذار آن‌ها خواهیم بود.
استاندار اقدام سخیف و زشت آمریکا را محکوم کرد و گفت: ایالات متحده که خود پرورش دهنده و حمایت کننده گروههای تروریستی در جهان است در حقیقت برای خوش خدمتی به رژیم منحوث صهیونیست دست به این اقدام پلید زده است و یقیناً سودی نخواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1