کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

در جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران چه گذشت/ غیبت معنادار شهردار دوگنبدان/ انتقاد شدید فرماندار و سرپرست آموزش و پرورش گچساران از شهردار / ظفری تعهداتش را زیر سبیلی رد می کند(+تصاویر)

19 فروردين 1398 ساعت 8:10

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سال 98 با حضور فرماندار گچساران، محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش ، علی فتحی رئیس هلال احمر گچساران و دیگر اعضای در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد


اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سال 98 با حضور فرماندار گچساران، محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش، علی فتحی رئیس هلال احمر گچساران و دیگر اعضای در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران با تبریک سال نو و ابراز همدردی با هموطنان سیل زده کشور با اشاره به اهمیت وجود یک آموزش و پرورش توانمند و پویا در رسیدن به توسعه پایدار در هرکشوری گفت: هدف از برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش رفع موانع پیش روی آموزش و پرورش می باشد.
محمد شهبازی گفت: مهمترین کارکرد شورا استفاده از خرد جمعی در انجام هر کاری می باشد.
شهبازی  با گلایه از شهردار و شورای شهر دوگنبدان،عنوان کرد: در حالی که یکی از مهم ترین و حساس ترین جلسات که از اهمیت بالایی برخودار است جلسه شورای آموزش و پرورش است اما متاسفانه شهردار دوگنبدان چندین جلسه است که در این نشست حضور پیدا نمی کند و همچنین نسبت به مصوبات این جلسه بی تفاوت و به برخی از تعهداتش پایبند نبوده وآن  را زیر سبیلی رد می کند که شهردار دوگنبدان باید نسبت به این موضوع قانونا پاسخگو باشد.
وی در ادامه به جایگاه و نقش ارزنده معلم اشاره کرد و گفت: از 12 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت هفته معلم نامگذاری شده است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در این هفته برنامه های متنوعی برگزار خواهیم کرد و یکی از این برنامه ها  بزرگ ما جشن هفته معلم و آیین تجلیل از معلمان نمونه و برتر می باشد.
در ادامه فرماندار گچساران بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند افزود: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است.
علی خوان پایه افزود: آموزش به عنوان زیر بنای توسعه در تمام دنیا شناخته می شود بر همین اساس باید به آموزش و پرورش به عنوان یک مقوله تربیت نسل آینده توجه ویژه ایی داشت.
خوان پایه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش حق بزرگی بر گردن ما دارد و وظیفه همگان است که نگاه ویژه ای به جامعه بزرگ فرهنگیان داشته باشیم.
فرماندار گچساران در ادامه از عدم حضور شهردار دوگنبدان در این جلسه انتقاد  و عنوان کرد: کسی که به شورای آموزش و پرورش اهمیت نمی دهد قطعا به کار خودش هم اهمیت نخواهد داد.
خوان پایه گفت: برای غایبن(شهردار و شورای شهر) این جلسه در صورت  عدم عذر موجه تذکر کتبی زده خواهد شد.

قابل ذکر است: در این نشست در خصوص وضعیت سالن وحدت، عدم تخلیه منازل سازمانی آموزش و پرورش توسط تعدادی از فرهنگیان ، دیوار کشی مدرسه دخترانه نیایش، مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


کد مطلب: 408476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408476/2/جلسه-شورای-آموزش-پرورش-گچساران-گذشت-غیبت-معنادار-شهردار-دوگنبدان-انتقاد-شدید-فرماندار-سرپرست-ظفری-تعهداتش-زیر-سبیلی-رد-می-کند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1