تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

جام مسابقات فوتبال «یادواره» شهدای «موگرمون» لنده برگزار شد (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛ مسابقات فوتبال جام «یادواره» شهدای منطقه موگرمون در دومین روز از سال ۱۳۹۸ رقابت‌های فوتبال جام روستایی”یادواره شهدای منطقه موگرمون”با شرکت 16 تیم و با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن به‌صورت گروهی در روستای گرداب آغاز شد.
به دعوت جوانان منطقه موگرمون و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی جمعه 2 فروردین ماه 98، افتتاحیه این مسابقات و امروز یک شنبه 11 فروردین اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولین شهرستانی و استانی، کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان، مرادی مدیر شهرستانی طرح آبادانی وپیشرفت لنده، نجات نیا مشاور وزیر ارتباطات، محتشم بخشدار بخش موگرمون، آهنجان و جرنده از اعضای شورای شهر لنده، شریعتی رئیس شورای شهرستان و برخی روسای ادارات از جمله جهاد کشاوری، میراث فرهنگی و گردشگری، پست، هلال احمر، گاز و دانشگاه پیام نور برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم گرداب علیا مقام اول، تیم مله آبگاوان مقام دوم و تیم شهدای دهقان مقام سوم رو به‌دست آوردند، جام اخلاق این مسابقات هم به تیم حامیان طبیعت اهدا شد. فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن حمایت همه جانبه از ورزش روستاها ابراز داشتند: برای رونق ورزش در روستاها از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و برای حضور پرشور روستاییان در ورزش تلاش می‌کنیم.
گفتنی است که این مسابقات با همت جوانانی از شهرستان (صابر عظیمی_موسی مرادی_علیرضا فاضلی_پیروز درخواه_سیروس براتی_مجید براتی و...) برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1