تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۲۷۶
کبنا گزارش می‌دهد

احمدی معاون وزیر راه را به کهگیلویه و بویراحمد کشاند / بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای بازگشایی مجدد حیاتی‌ترین راه یاسوج (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛جاده شیراز-یاسوج از حیاتی‌ترین محور مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به دلیل رانش زمین و ریزش کوه مسدود شد. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علم به اهمیت این جاده از ابتدای این حادثه تمام تلاش خود را برای بردن دو باره این جاده زیر بار ترافیک به کار گرفت. او روزانه این محور را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و دستورات لازم را هم داده است.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بازدیدها بسنده نکرد و برای راه‌اندازی حیاتی‌ترین محور اصلی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پای معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده را به استان کشاند.
بیش از 10میلیارد ریال برای بازگشایی موقت جاده یاسوج - شیراز ابلاغ شد  
عصر امروز (پنجشنبه 8 فروردین ماه 98) استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از محور یاسوج شیراز بازدید کردند.
  معاون و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: 10 میلیارد ریال برای بازگشایی موقت جاده یاسوج- شیراز که طی 48 ساعت گذشته به دلیل ریزش کوه و تخریب بخشی از جاده مسدود شده است، ابلاغ شد.    
عبدالهاشم حسن نیا تصریح کرد: جاده یاسوج - شیراز یکی از محورهای اصلی و شریانی کشور محسوب می شود و وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری برای بازگشایی کامل این جاده و همکاری با مسئولان اجرایی استان از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
وی یادآور شد: هیچ گونه مشکلی برای تامین اعتبار عملیات راهداری و ایجاد راه میان بر و موقت و همچنین بازگشایی کامل این محور وجود ندارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز تاکید کرد که با تمام توان و ظرفیت اجرایی و عمرانی برای بازگشایی این محور شریانی و اصلی اقدام خواهیم کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: البته تا رفع مشکل و بازگشایی مسیر اصلی، جاده فرعی و قدیمی یاسوج- شیراز در منطقه تنگ سرخ (گردنه وزگ ماه پرویز) محور جایگزین خواهد بود.
احمدی همچنین بر این نکته اصرار داشت که متولیان امر به هیچ وجه بر روی این محور فرعی، قدیمی ، روستایی و البته سخت گذر با پیچ های خطرناک سرمایه گذاری نکنند و بیشترین تمرکز باید بر روی رفع مشکل و بازگشایی مسیر اصلی باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از حوزه معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خواست در سریعترین زمان ممکن نسبت به ایجاد راه دسترسی و میان بر در محدوده منطقه مله شوره برای عبور اضطراری مسافران اقدام کنند.
وی تصریح کرد که البته مردم و مسافرانی که از استان فارس قصد سفر به کهگیلویه وبویراحمد را دارند تا اطلاع ثانوی می توانند از مسیرهای منتهی به مناطق جنوبی از سمت قائمیه ، نورآباد -بابامیدان نیز تردد کنند.
احمدی یادآور شد: همچنین مسیر جاده کاکان از سمت آبشار تنگ تامرادی که از مسیرهای قدیمی است نیز می تواند راه دسترسی و گزینه دیگری برای مسافران و مردم استان فارس در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

درست
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم کار خوبی کردند ولی با توجه به وسعت تخریب سیل و از بین رفتن زیر ساخت ها ابنیه و طرح های کشاورزی رئیس جمهور هیت محترم دولت را به استان بیاورند تا عمق فاجعه را از نزدیک ببینند و اعتباری برای جبران بخشی از خسارتها تامین و پرداخت شود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام این که همش عکس مسئولین بود حداقل ۲تا عکس از محل ریزش کوه هم می گرفتید
محمد
Iran, Islamic Republic of
اين اتفاقات مال اون نظارتهايي است كه موقع ساخت پروژه داريد
بابا جمع كنيد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1