تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۸۲۶۲
صبح امروز:

«نماینده بویراحمد» از محور شیراز-یاسوج بازدید کرد / بازگشایی محور یاسوج-شیراز زمان‌بر است، جاده قدیم شیراز را آماده شود

۱
کبنا ؛غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صبح امروز (پنجشنبه 8 فروردین ماه 98) در بازید از محور مواصلاتی یاسوج-شیراز که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، گفت: بارندگی سنگین و بی‌سابقه در استان و شهرستان بویراحمد موجب ریزش کوه در  مسیر جاده یاسوج- شیراز شده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: در بارندگی‌های دو روز گذشته متاسفانه بخش قابل توجهی از ارتفاعات مشرف بر جاده رانش بسیار زیادی داشته و قریب به 100 متر از جاده از بین رفته  است و حجم بالایی از گل و لای بر زمین مانده و مسیر مسدود شده است.
وی عنوان کرد: به همین دلیل از این جاده بازدید کردیم و به مسوولان توصیه کردم برنامه‌ریزی پاکسازی و بازگشایی مسیر را انجام دهند، البته بازگشایی جاده جدید یاسوج- شیراز نیازمند زمان است  و تا رفع مشکل جاده یاسوج-شیراز جاده جایگزین پیشنهاد شده و مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج-شیراز از وزگ- محور ماه پرویز استفاده کنند که این محور آماده تردد است.
نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: به دلیل بارندگی زیاد و جاری شدن چشمه‌ها جاده قدیم یاسوج-شیراز نیاز به شانه‌سازی و هدایت آب به خارج از جاده را دارد و باید دستگاه‌ها مستقر شوند که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیر حضور دارد و امیداوریم عملیات به سرعت انجام شود.
زارعی ادامه داد: با توجه به تردد در این جاده نیازمند رسیدگی فوری و خط کشی محور و همچنین عملیات راهداری مستمر هستیم که تا بازگشایی مسیر جدید  تمهیدات لازم در جاده قدیم یاسوج-شیراز محور وزگ-ماه پرویز اندیشیده شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به مسوولان و متولیان شده ان‌شاالله مسیر جایگزین به عنوان یک مسیر امن و مطمئنی مورد استفاده به سمت شیراز قرار گیرد طول این مسیر 10-15 دقیقه فاصله دارد تا جاده جدید زمان بسیار کوتاهی است که در صورتی که اقدامات لازم انجام شود تا بازگشایی این مسیر می‌توان از مسیر قبلی استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دیگه یک هفته نمیشه محوربازخواهدشدروزشنبه زارعی اعتبارش تومجلس مصوب میکندمر دم نگران نباشدنماینده غیوربازدیدکردواویلا؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی لطف کرد جاده قدیم خودش آماده و باز بود. کارهای نمایشی و رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید بفرمائید پیمانکار قطعه سوم شیراز- یاسوج کی بوده؟ سرنوشت پیمان چی شد؟ اینا را به مردم بگین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1