تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۴۰۸۲۵۵
در حاشیه بازدید از روستاهای دیشموک مطرح شد

ابراز تاسف «نماینده کهگیلویه» از عدم افتتاح مدرسه خیرساز «مورخانی» دیشموک ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ در حاشیه سفر به دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: امروز در دیدار با مردم روستاهای دیشموک از محل احداث  پل دم رودایک بازدید کردیم.
عدل هاشمی پور به بارش های شدید اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: باید نسبت به ریزش در جادهها و ساماندهی مسیر های ارتباطی در اسرع وقت اقداماتی انجام دهیم،روکش آسفالت جاده قلعه ریسی به دیشموک در همین نیمه اول سال باید انجام و البته  باید تا اخر فروردین، عملیات اجرایی شروع شود،فرماندار باید فشار بیاورد تا روکش اسفالت انجام شود.
نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه درمجلس؛ بیان کرد:برای جاده ی تنگ چویل طی یکسال گذشته 6 میلیارد تومان از وزیر نفت پول گرفتیم و ابلاغ زده شد و پانصد میلیون تومان آزاد و پل دم رودایک تکمیل شد باید فشار به پیمانکار آورده شود که دوطرف پل استاندارد و سریع تکمیل شود.
هاشمی پور اذعان کرد: پل تنگ چویل هم 5میلیارد و هفتصدمیلیون تومان اعتبار دارد  که مناقصه باید انجام و ظرف یک ماه اینده شروع به عملیات اجرایی شود و هر چه زودتر اقدام شود،تعیین تکلیف این وضعیت بیش از یکماه طول نکشد.
وی تاکید کرد: مسیرهای ارتباطی دیشموک به سرگچ و دیشموک به رودسمه باید با همکاری همه کمک شود و از امکانات کمک بگیریم تا بازگشایی و وصل شود.
هاشمی پور از جاده دلی_رودسمه گفت و بیان کرد: بنیاد مسکن کی میخواهد این پل ها را تکمیل و جاده را کار کند؟ از فرماندار انتظار دارم این مورد پیگیری شود تا انجام شود،کارها زود انجام و باکیفیت به نتیجه برسد تا باعث بد بینی مردم به نظام نشود.
هاشمی پور از در دستورکار قرار گرفتن جاده درغک به کوه سیاه هم گفت و بیان داشت: قریب دو کیلومتر  راه این حوزه، که نیاز به مجوز منابع طبیعی دارد.
وی گفت: تسهیل روند بهبود مسیر ارتباطی جاده رودایک به ده رستم وشهولی هم در دستور کار قرار دارد.
وی با انتقاد از اینکه چرا مدرسه خیرساز روستای مورخانی که 500 میلیون تومان هزینه آن شد و  هنوز افتتاح نشد، گفت: 500 میلیون تومان خیریه هزینه شد و  چرا هنوز ما موانع آن را حل نکنیم؟!
هاشمی پور گفت: برای معدن نیترات دیشموک  وام 4 میلیاردی دریافت و تحویل پیمانکار شد و انتظار دارم نظارت شود که پول هزینه شود و معدن مدیریت شود که خیلی از مشکلات از قبل معدن حل می شود.
هاشمی پور با گلایه از اخذ هزینه از مردم جهت نصب علمک گاز گفت:سراسر کشور پول بابت گاز گرفته نمی شود، گفت: به دلیل همین فقر مردم من رفتم شش ساعت وقت گذاشتم و با زنگنه جلسه زدم تا کنتور رایگان بگیرم، مردم به نان شب محتاج هستند و باید مسوولان کمک و یاری شان کنند.
وی درپایان به نگرانی مردم بابت گرانی تعرفه بر اشاره و از اصلاح تعرفه برق بویژه در تیر ومردادماه خبر داد و گفت:  مردم نگران گرانی پول برق نباشند و این همه یک عیدی به مردم است که توانستیم با تلاش زیاد؛ مجوزش را بگیریم.
---------------------------------
 گزارش: وحید آهنگ
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1