کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بر اثر بارش شدید باران:

سیل پل زردک یاسوج را تسخیر کرد / احتمال تخریب پل / جاده یاسوج به کبگیان در محل پل زردک مسدود شد (+ تصاویر)

6 فروردين 1398 ساعت 17:11

بر اثر طغیان بشار پل زردک یاسوج به زیر آب رفت و ارتباط جاده مواصلاتی به کمربندی یاسوج قطع شد.


بر اثر بارش‌های سیل‌آسای دو روز اخیر رود بشار طغیان کرد و بسیاری از تاسیسات و ابنیه در مناطق مختلف را تخریب و یا دچار آسیب کرد. بر اثر طغیان رودخانه بشار «پل زردک» در انتهای روستای کردلاغری کاملا زیر آب رفت و ارتباط جاده فرعی به کمربندی یاسوج را قطع کرد. یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از احتمال تخریب این پل به دلیل طغیان رودخانه خبر داد.
سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شدت بارندگی در همه محورهای برون شهری استان اظهار کرد: مردم و مسافران باید دستورات و نکاتی را که ارائه شده رعایت کنند از جمله این که سفر غیر ضرور نداشته باشند و در صورت سفر خودروی خود را به همه تجهیزات مورد نیاز مجهز کنند و لباس گرم و آذوقه و سوخت کافی هم داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از تخریب پل منتهی به شهرک جوشکاران که شرف‌آباد را به مختار وصل می‌کند خبر داد و با بیان این که این جاده بسته است اظهار کرد: همچنین پل ارتباطی دارشاهی به سمت دوروهان و صالحان با توجه به بارش‌های شدید بسته است.
وی افزود: کسانی که قصد تردد به سمت بخش کبگیان را دارند می‌توانند به جای جاده منتهی به پل زردک از جاده زندان مرکزی به سوی کمربندی یاسوج تردد کنند و یا این که از پلیس راه یاسوج شیراز به سمت کمربندی و روستای مختار حرکت کنند.
ویسی‌پور از تردد در گردنه مله شوره به سختی و کندی خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به تلفات جانی در جاده‌های استان در طول بارندگی اخیر نداشته‌ایم اما رانندگان باید به دلیل وضعیت نامناسب جوی همه دستورات و نکات مورد تاکید پلیس را رعایت کنند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408226-1.mp4


کد مطلب: 408226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408226/2/سیل-پل-زردک-یاسوج-تسخیر-احتمال-تخریب-جاده-کبگیان-محل-مسدود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1