تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۰۸۲۱۶
با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان انجام شد

بازدید های میدانی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گچساران و باشت(+تصاویر)

۰
کبنا ؛
با حضور حجت السلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، جهانبخش سلیمانی بازرس طرح نوروزی آرامش بهاری، حجت السلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، فرزین بهمنی آزاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران و رامین چرومی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بقاع متبرکه امامزاده سید محمد سراببیز(ع) باشت و امامزاده جعفر(ع) گچساران بازدید میدانی بعمل آمد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید به کبنا نیوز گفت: این طرح هفتمین سال اجرایی آن است که باهمت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دیگر ادارات اجرا می‌شود، که در کهگیلویه و بویراحمد نیز در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان همه‌ساله در ایام تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
حجت السلام سید نورالله جنتی پور با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز به منظور استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان ، افزود: خادمان امامزادگان و بقاع متبرک تا پایان طرح آرامش بهاری در آماده‌باش بوده و برای مسافران و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند که حول همین طرح برخی برنامه‌های خرد و کلان فرهنگی دیگری نیز به منظور استقبال از مسافران تدارک دیده‌شده است.
‌جنتی پور عنوان کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نشر معارف اسلامی و ترویج و تبلیغ باور‌های دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی اسلامی و نیز خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی ازجمله اهداف مهم این طرح نوروزی است.
این مقام مسئول بیان کرد: غبارروبی و آماده سازی آستان امامزادگان و بقاع متبرکه، برپایی خیمه‌های معرفت که شامل ایستگاه‌های پاسخ به مسائل شرعی، همه واقف باشیم، کودک و نوجوان هستند در بقاع متبرکه و نیز میزبانی از مبلغان اعزامی از قم ازجمله اقدامات پیش روی اداره کل اوقاف است.
‌جنتی پور با توضیحی در خصوص برپایی خیمه‌های معرفت که از دیگر برنامه‌های مهم طرح آرامش بهاری است، تصریح کرد: در این راستا روحانیون اعزامی در کنار برپایی نماز‌های جماعت، پاسخگویی احکام شرعی، شبهات دینی و همچنین ارائه مشاوره خانوادگی به زائران نوروزی را عهده‌دار می‌شوند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه گفتمان دینی، برپایی غرفه حجاب و عفاف، غرفه نقاشی با اهداء جایزه، و اجرای طرح غرفه قرآن بخوانیم جایزه بگیریم برای کودکان را از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
 
  • تصاویر بازدید های میدانی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گچساران و باشت

    تصاویر بازدید های میدانی از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گچساران و باشت

نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1