کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اندر احوال فعالیت‌های عیدانه تاجگردون:

استارت انتخاباتی تاجگردون از کافی‌شاب‌ها و پیازی که از مرز 11 هزار تومان گذشت

5 فروردين 1398 ساعت 19:10

آیا تاجگردون می‌داند متقاضیان پشت نوبت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران و باشت و بهزیستی چه میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است؟ در باره این جشنواره و تاثیر آن بر رشد فرهنگی و اقتصادی مردم حتماً می‌نویسیم.


متن ارسالی: فعالیت‌های عیدانه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در فضای مجازی با واکنش‌های متعدد و پرسش و پاسخ‌های متعددی همراه است.
تاجگردون بعد از واکنش نسبت به دستگیری فردی که مسوول برگزاری جشنی بود که عده‌ای در آن اقدامات خارج از موازین الهی انجام دادند و آزادی او، با تیپ خاصش در کافی‌شاپ‌های شهر نیز حاضر شد که در باره این اقدام او می‌گویند:«حدود یک سال دیگر تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است و سال 98 بدون شک سال سختی است برای کاندیداهای احتمالی این مارتن سیاسی. در گچساران کاندیداهای انتخابات آینده به طرق مختلف فعالیت انتخاباتی‌شان را شروع کرده اند.
در حالی که پیاز به مرز کیلویی 11 هزار تومان رسیده و قیمت گوشت هم سر به فلک کشیده است و مردم هم فشارهای اقتصادی زیادی را متحمل می‌شوند و «بخشی از این مشکلات مربوط به مدیریت‌های نارسا در زمینه مسائل اقتصادی است... » غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با ژست‌های متفاوت و حضور در لایه‌های پایین و بالا جامعه به نوعی استارت فعالیت انتخاباتی را زده است. تاجگردون قطعاً می‌داند مسببین گرانی اجناس مورد نیاز مردم چه کسانی هستند، او حدود 4 سال سکان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را برعهده دارد و با همین علم و مسوولیت به کافی‌شاب‌ها می‌رود تا لاکچری برای خودش تبلیغ کند. او شاید بی‌خبر از درد اکثریت این جوانان که نه شغلی دارند و از سر تفریح نه، بلکه از روی بیکاری به این کافی‌شاپ‌‍‌ها می‌روند، در حالی که بعضاً در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان از گرفتن «نان قرضی» توسط مردم این شهر خبر داده می‌شد.»
برای نماینده مردم گچساران و باشت جشنواره مشک و ملار هم از اهمیت خاصی برخوردار است. او همیشه پیگیر برگزاری این جشن هست و برایش تبلیغ می‌‌کند و همه را برای حضور در آن دعوت می‌کند.
 تاجگردون توجه خاصی به موسیقی و جشن‌ها و رقص‌های محلی دارد و همواره یه پای ثابت جشنواره مشک و ملار هست.
سووالی که در اینجا وجود دارد، آیا جشنواره مشک و ملار با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد؟ آیا نمی‌توان هزینه‌های این جشنواره را بین فقرای این دیار تقسیم کرد تا آنها هم چون تاجگردون یک بار که هم شده از سر سیری به کافی‌شاپ‌ها بروند.
آیا تاجگردون می‌داند متقاضیان پشت نوبت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران و باشت و بهزیستی چه میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است؟ در باره این جشنواره و تاثیر آن بر رشد فرهنگی و اقتصادی مردم حتماً می‌نویسیم.
دیدار با هنرمندان عنوان یکی دیگر از برنامه‌های تاجگردون بود. او نوشت: « يك ديدار صميمي با هنرمندان شهرم. هر كسي حرفي زد و پيشنهادي و درد دلي. گچساران مهد هنر است وً بس»
این دیدار با واکنش جواد حسنی از عکاسان شهر دوگنبدان روبرو شد. و حسنی نوشت: «امان امان از امارت کج که اگه اجر اول کج نهادی تا آخرش کج میره
با کسب اجازه از چند دوستی که در عکس هستند.
دکتر تاجگردون بارها اکثر افرادی ک در این عکس همراهتون هستند در همایش ها جشن ها و شو های تبلیغاتی دیده شدند که وظیفه هایی برای نمایش جلوی جناب عالی داشتند (بادیگارد و ...) هنرمندانی که دارای پارتی بلندی هستند و اداره ارشاد و به دلایلی داخل دستشونه!
بارها اعتراضاتی به گوشتون رسوندن که پارتی بازی در این اداره غوغا میکنه و آقای نوروزی هم وضعیت مدیریتشون به سمع جناب عالی رسیده
دکتر به این پیج هایی ک اسم شمارو یدک می‌کنند توجه نکنید. دکتر بخدا به پیغمبر اینایی ک عکستونو پروفایل خودشون میکنند فردا که میدون بازیشون کوچیک شه رای نمیدن و زیر پاتونو خالی میکنند.
حاجی شمار و مرد سیاست میدونند. کجاست سیاست سال ۹۴؟ عکس گرفتید با کافی شاپ دارها دیدم چندتا از بادیگاردهایی که انداختین سر کار توی عکسه کامنتو نوشتم ولی پاکش کردم به احترام بزرگواریتون. ولی بعدش پست گذاشتید که با هنرمندان جلسه داشتید و حرف زدید. دکتر جز تعریف و دولا خم و راست شدن جلوتون چیزی هم ملاحظه کردید؟ حاجی، حاج غلام رضا تاجگردون اونایی که هنرمندن طرف اداره ارشاد نمیان. آرش صدیقی نژاد رو که میشناسید؟ عکساش. خودتون گفتین دوست دارید ،عکسی ک ازتون گرفت هنوزم پروفایل نصف پاچه خوارای اطرافتونه، کجای این عکس جاش دادید؟ یه زنگ میزدید تا میومد در دل میکرد، تا میومد مشکلات هنرمندانو بهتون میگفت. دکتر هنرمندانی که توسط نوروزی دعوت شدن فقط کسایی بودند که طبق میل نوروزی بودند ،میبینید که اکثرا هم قوم و خیشن. با چه رویی این پستتونو منتشر کنیم وقتی میبینیم همش حق خوریه؟ حاجی آقای فردین هاشمی پیشکسوت تئاتر این شهرن،وقتی تئاتر کار میکردند بیشتر این هنرمندان توی عکس شیر میخوردن بعد حضورشون لازم نبود؟ دکتر وقتی من و اسماعیل جون میدادیم تا از شما عکس درست بگیریم بیشتر اقایون .... مسخره میکردند که دارید چکار میکنید و فلان و بلان. ما داخل این شهر از همه جلساتتون، همایشاتتون عکس میگرفتیم بدون یه ریال دستمزد به سایتا میدادیم، دوره تبلیغات کاندیداتوری تان یادتون چطور صبح تا شب همراهتون بودیم با دوربین خودونبا ماشین خودمون؟ کو ما؟ کو بقیه هنرمندانی ک واقعا هنرمندن؟
متاسفم دکتر ناامیدمون کردین»
همین این اقدامات تاجگردون در حالی می‌گذرد که مردم گچساران و باشت و ملت ایران با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو و از طرفی گرفتار سیل هستند.


کد مطلب: 408198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408198/2/استارت-انتخاباتی-تاجگردون-کافی-شاب-ها-پیازی-مرز-11-هزار-تومان-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1