تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۱
کبنا گزارش می دهد

برگزاری جشن عیدانه و آیین افتتاح سالن ورزشی باباکلان/ تیپ متفاوت تاجگردون/ یک قشقایی بخشدار گچساران می شود (+تصاویر)

۵
کبنا ؛جشن عیدانه و آیین افتتاح سالن ورزشی چند منظوره بابا کلان با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، علی خوان پایه فرماندار گچساران، سید مرتضی سجاد‌پور معاون فرماندار، فرج الله استلاحی بخشدار مرکزی، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، علی فتحی رئیس هلال احمر گچساران، امیر نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جعفری دیزگانی رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز، افضل نظری عضو شورای شهر دوگنبدان، فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان و احسان کوهکن رئیس اداره هوا‌شناسی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، بزرگان، معتمدین و ریش سفیدان ایل قشقایی و مردم دهستان باباکلان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح این طرح گفت: سالن ورزشی چند منظوره روستای باباکلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل بودجه استانی و در فضایی به مساحت یک هزار و ۴۴۰ متر مربع احداث شده است.
غلامرضا تاجگردون توسعه اماکن ورزشی را یکی از نیازهای مهم عنوان کرد و افزود: توسعه فضاهای ورزشی در مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستا‌ها از راهبردهای دولت در سال‌های اخیر بوده است.
وی افزود: افتتاح این چنین مکان‌هایی اگر چه مهم است اما نگهداری این زیرساخت‌ها برای نسل‌های آینده مهم‌تر است.
تاجگردون تصریح کرد: افزایش سرانه مکان‌های ورزشی، تقسیم عادلانه امکانات و تشویق جوانان به ورزش از حداقل مزایای اجرای این طرح است.
عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره باباکلان در سال ۱۳۹۳ آغاز شد.
روستای یکهزار و ۴۰۰ نفری باباکلان در ۴۰ کیلومتری جنوب شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد،
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود زیرساخت‌های ورزشی نخستین رکن نشاط بخشی به محیط اجتماعی است.
وی گفت: بیش از ۴۰ مورد چمن مصنوعی در دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شهرستان‌های باشت و گچساران احداث شده است.
 گفتنی است: در این آیین غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با تیپ جدید ومتفاوتی ظاهرشد.
حضور بزرگان، لیدر‌های صاحب نام قشقتایی (حاج اردشیر کاویانی، دکتر کریمی، علی پناهپوری، محمد فرهمندیان، داوود فولادی، طاهر شیرزادی، کشکولی، عزیزی، قلی‌زاده ارخلو و......... در این آیین و همراهی کردن تاجگردون از حاشیه‌های این مراسم بود.
اما حاشیه‌ای که در این مراسم بسیارمشهود بود گفتگو صمیمانه و رایزنی‌های جمع کثیری از بزرگان و لیدرهای قشقایی با تاجگردون و فرماندار بود که گفته می‌شود در خصوص یکی ازمطالبات قشقایی‌ها از تاجگردون بوده است.
شنیده‌ها حاکیست که سکان بخشداری گچساران به یک قشقایی خواهد رسید که در بین نام حاج علیرضا پناهپوری چهره شاخص و صاحب نام و محبوب قشقایی‌ها و مردم گچساران که در انتخابات گذشته نقش کلیدی و محوری در حمایت از غلامرضا تاجگردون در ایل قشقایی را داشته است، بیشتر گوش می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا . ریش سفید شد؟نان به نرخ روز خور هایی که هم با اصولگرایان هستن و هم با اصلاح طلبان برای رئیسی تبلیغ کردن به طمع جایگاه ولی شکست که خوردن سریع رفتن با تاج تا مبادا از منافع عقب بمونن و واقعا باید خندید.کبنا جان مادرت منتشر کن نظرمون و حذف نکن
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد هرچه برنامه ترکها دارند یک ریال خودشون هزینه نمیکنند. همه هزینه ها را محمد خادمی میکنه. سال نود و چهار همایش انتخاباتی در باباکلان بود که خادمی چهار پرس غذا داد امسال هم خودش بیش از هزار پرس غذا درست کرد. خرج همایش سالن بشارت در سال گذشته را هم برادران خادمی دادن تازه یه چیزی هم بانی همایش سود کرد. یه دوتا خواننده آورده بودند و پول همه را از خادمی ها گرفتن. نمیدانم اگر برادران خادمی نبودن آیا قشقایی ها میتوانستند یه همایش آبرومندانه برگزار کنند؟ فکر نکنم بدون از خادمی ها یک ریال هزینه کنند. فکر کنم خرج تیم قشقایی شیراز را هم خادمی ها میدن 😁😁😁
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای . باشه
غلام حلقه به گوش
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
خطاب به جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده ی محترم گچساران ؛ اگر هزار جشن و پایکوبی راه بیندازی ، هزار مجموعه ی ورزشی احداث نمایی ، هزار جاده و آسفالت و کمربندی و تونل بزنی ، هزار کار زیربنایی و زیر ساخت انجام دهی ، هزار پارک و پل و فرودگاه بزنی و هزار کار دیگر هم بکنی ( که همگی قابل ستایش و قابل تقدیرند و ماندگار ) اما این وضع درمان و بهداشت شهرت باشد انگار هیچ نکردی .. هیچ ...
محمد صالح
Iran, Islamic Republic of
دارا دارا
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1