تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۸

با حضور تاجگردون سالن چندمنظوره ورزشی روستای باباکلان افتتاح شد

۰
کبنا ؛روز شنبه سوم فروردین ماه 97 با حضور نماینده شهرستان گچساران و باشت، مدیرعامل شرکت نفت و گاز، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، رئیس اداره ورزش و جوانان،برخی از دیگر مسئولان شهرستان و جمعی از مردم روستای باباکلان سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان افتتاح شد.
تاجگردون در این مراسم به سخنرانی پرداخت و بر اهمیت توجه به ورزش در بخش های مختلف و دهستان ها اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح و افزایش سرانه ورزش تشویق جوانان به انجام فعالیت های ورزشی است.
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران بیان داشت: این پروژه با اعتبار 1میلیارد و 200میلیون تومان با نظارت و کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفت.
عبدالخانی گفت: زیربنای طرح 1 هزار و 440 مترمربع بوده، اجرا و اتمام پروژه 4سال به طول انجامیده و پیمانکار پروژه دو شرکت شهنل پایلبند و شرکت دنا فروغ بویراحمد می باشد.
روستای باباکلان در جوار زیارتگاه بی بی حکیمه (س) و در دهستان بی بی حکیمه قرار دارد و براساس سرشماری سال 1385، جمعیت آن ۱٬۴۳۱ نفر (۳۲۰خانوار) بوده‌است.در این روستا طوایف زیادی در حال زندگی می‌باشند که مهم‌ترین آن‌ها طایفه کشکولی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1