کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور تاجگردون سالن چندمنظوره ورزشی روستای باباکلان افتتاح شد

4 فروردين 1398 ساعت 0:32

با حضور نماینده شهرستان گچساران و باشت سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان افتتاح شد.


روز شنبه سوم فروردین ماه 97 با حضور نماینده شهرستان گچساران و باشت، مدیرعامل شرکت نفت و گاز، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، رئیس اداره ورزش و جوانان،برخی از دیگر مسئولان شهرستان و جمعی از مردم روستای باباکلان سالن ورزشی چندمنظوره روستای باباکلان افتتاح شد.
تاجگردون در این مراسم به سخنرانی پرداخت و بر اهمیت توجه به ورزش در بخش های مختلف و دهستان ها اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح و افزایش سرانه ورزش تشویق جوانان به انجام فعالیت های ورزشی است.
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران بیان داشت: این پروژه با اعتبار 1میلیارد و 200میلیون تومان با نظارت و کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفت.
عبدالخانی گفت: زیربنای طرح 1 هزار و 440 مترمربع بوده، اجرا و اتمام پروژه 4سال به طول انجامیده و پیمانکار پروژه دو شرکت شهنل پایلبند و شرکت دنا فروغ بویراحمد می باشد.
روستای باباکلان در جوار زیارتگاه بی بی حکیمه (س) و در دهستان بی بی حکیمه قرار دارد و براساس سرشماری سال 1385، جمعیت آن ۱٬۴۳۱ نفر (۳۲۰خانوار) بوده‌است.در این روستا طوایف زیادی در حال زندگی می‌باشند که مهم‌ترین آن‌ها طایفه کشکولی است.
 


کد مطلب: 408168

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408168/2/حضور-تاجگردون-سالن-چندمنظوره-ورزشی-روستای-باباکلان-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1