تاریخ انتشار
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

مسابقات فوتبال جام «یادواره» شهدای منطقه موگرمون (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به دعوت جوانان منطقه موگرمون امروز ( شنبه 3 فروردین ماه 98) افتتاحیه این مسابقات با حضور کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان، مرادی مدیر شهرستانی طرح آبادانی وپیشرفت لنده، نجات نیا مشاور وزیر ارتباطات، محتشم بخشدار بخش موگرمون، آهنجان و جرنده از اعضای شورای شهر لنده، شریعتی رئیس شورای شهرستان و برخی روسای ادارات از جمله جهاد کشاوری، میراث فرهنگی و گردشگری، پست، هلال احمر، گاز و دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان لنده در میان جوانان منطقه موگرمون گفت؛ موگرمون سال‌ها پیش می‌بایست به توسعه می‌رسید و متاسفانه این کار انجام نشد و آن هم دلیلش عدم احصای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه بود تا بشود با یک برنامه ریزی محرومیت از چهره این منطقه زدوده شود.
کریمی‌نژاد افزود؛ در طول یک سال گذشته و با ورود بنیاد علوی به شهرستان به مانند سایر مناطق این منطقه مورد مطالعه قرار گرفت و یک برنامه ریزی جامع در راستای توسعه موگرمون تدوین شد.
فرماندار کریمی‌نژاد خطاب به جوانان موگرمون گفت؛ این روز‌ها شاهد هستیم نیازهای اولیه مردمان این منطقه از جمله نوسازی و تجهیز مدارس و مساجد بعد از سال‌ها اکنون در حال انجام است.
فرماندار لنده موگرمون را ایل راه دوستی نام گذاری و در این راستا گفت؛ احداث پل موسوم به دره وحشت (وحدت) با همکاری بنیاد علوی از برنامه‌های است که نهایی شد و این پل بزودی احداث خواهد شد. وی به جاده‌ی ارتباطی موگرمون به بخش چاروسا و دیشموک اشاره کردو در این باره گفت؛ در ادامه توسعه این منطقه جاده‌ی ارتباطی به منطقه چارورسا را خواهیم داشت که باعث خواهد شد این منطقه رونق بگیرد.
ایشان خاطرنشان کرد؛ در روزهای گذشته با مدیر کل راه استان در ارتباط با اینجاده رایزنی‌های لازم صورت گرفت که مدیر کل محترم قول مساعد داد این پروژه عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود. فرماندار لنده در جمع جوانان منطقه موگرمون وعده احداث زمین چمن مصنوعی را نیز داد و در این باره گفت؛ با همکاری بنیاد علوی در راستای توسعه ورزش روستایی چمن مصنوعی این منطقه به مانند سایر مناطق شهرستان بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
در پایان این مراسم ، صابر عظیمی مسول اجرایی مسابقات ضمن تشکر از همه شرکت کننده گان گفت قرار است در صورت حمایت سایر نهادهای متولی، این مسابقات به صورت فصلی در این بخش برکزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام نگارشش خیلی ضعیفه، بیشتر شبیه تبلیغه تا اطلاع رسانی، به نظرم داره یکسری افراد رو معرفی می کنه که شک ندارم در دوره انتخابات بعدی ، یکیشون کاندید خواهد شد .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1