تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۳۸
با حضور مسوولان صورت گرفت

افتتاح «نمایشگاه نوروزی صنایع دستی» در دهدشت(+تصاویر)

۰
کبنا ؛نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات با ظرفیت 24غرفه، همراه با برپایی سیاه چادر عشایری در ورودی شهردهدشت  با حضور مسولان افتتاح شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،رییس اداره  میراث فرهنگی  کهگیلویه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو  اظهار کرد: در راستای رسالت اداره میراث فرهنگی در معرفی  هنرمندان،داشته ها ، فرهنگ، آداب و رسوم شهرستان ها،نمایشگاه نوروزی صنایع دستی با 24 غرفه همراه با برپایی چادر عشایری در ورودی شهر دهدشت  افتتاح شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه عنوان کرد:با برپایی این نمایشگاه هم گردشگران با خرید صنایع دستی سوغاتی از شهرستان به یادگار داشته باشند و از طرفی  فرصت مناسبی هم برای هنرمندانی که کمتر می توانند در نمایشگاه های دیگر نقاط کشور شرکت کنند فراهم شود.
سیاووش زمان ادامه داد: این نمایشگاه با ظرفیت 24 غرفه،تا 15 فروردین از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و همچنین بعد از ظهر هم از ساعت 16 تا 10 شب برپا است.
دبیر ستاد خدمات نوروزی کهگیلویه با بیان اینکه مناطق گردشگری شهرستان باعث شده که شهرستان کهگیلویه یکی از مهمترین شهرستان های گردشگر پذیر جنوب کشور باشد ،تصریح کرد: می طلبد ستاد خدمات سفر دست به دست هم دهند تا بتوانند خدمتی به گردشگردان ارائه شود دهند که با تدابیر فرماندار اعضا پای کار هستند.
وی افزود:دستگاه های خدمت رسان خدمات ارائه می دهند تا گردشگران با خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند و مبلغان خوبی برای شهرستان باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1