تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۸۱۲۱
رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام در جمع خبرنگاران:

نماینده کهگیلویه به قول‌هایش در رابطه با دانشکده صنعت چرام عمل کند / آیا دانشکده می‌ماند

۱
کبنا ؛سروش فر رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام در نشستی با خبرنگاران عملکرد شش ماهه مدیریت خود را و همچنین پیگیری‌های رفع موانع توسعه دانشکده چرام را تشریح کرد.
وی در ابتدای این نشست بااشاره به اینکه بنده تنها گزینه ریاست دانشکده چرام نبودم و برای انتخاب رزومه و طرح و برنامه دادم که خوشبختانه در برنامه دو ساله‌ای که ارائه دادم کار‌ها به خوبی پیش می‌رود و جلو‌تر از زمان بندی و برنامه پیشنهادی هستیم.
سروش فر با اشاره به کارهای انجام شده در حوزه‌های عمرانی و تجهیز خوابگاه و زیر ساخت‌های دانشکده چرام اظهار داشت: خوابگاه دانشجویی با همه امکانات مناسب تجهیز شد و با قراردادی که با یکی از رستوران‌های شهر منعقد کردیم کیفیت و کمیت غذای دانشجویان موجب رضایتمندی آن‌ها شده و اعتراض سال‌های قبل وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای عمرانی مورد نیاز اجرای محوطه سازی و. دیوار کشی دانشکده می‌باشد بیان کرد اعتبار دیوار کشی تامین شده و پیمانکار هم بخشی از آن را کار کرد اما جلوی کار گرفته شد
وی با اشاره به اینکه کارهای صدور سند زمین و ساختمان دانشکده چرام در حال پیگیری است بیان کرد: از رئیس اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و مجموعه همکارانش که ‌‌نهایت همکاری را با دانشکده صنعت و. معدن چرام و. دانشگاه یاسوج را دارند تقدیر و تشکر دارم و از سایر مسئولان هم انتظار داریم که همکاری لازم را داشته باشند.
سروش فر با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده در این ۶ماه اعتبارات لازم را برای محوطه سازی جذب کردیم اظهار داشت: نقشه مناسبی را با همکاری مهندسان کهگیلویه و چرام طراحی شده که انشاالله به زودی به مناقصه می‌رود و اگر اجرا شود می‌تواند به عنوان نگین و برندی همانند چشمه بلقیس چرام مطرح شود.
وی افزود: با اجرای محوطه سازی میزان رضایتمندی دانشجویان و جذابیت بصری افزایش پیدا می‌کند که نقش مهمی در جذب دانشجویان دارد.
رئیس دانشکده صنعت و معدن چرام با اشاره به اینکه این دانشکده تنها دانشکده دولتی در کهگیلویه بزرگ است بیان کرد: امیدواریم نماینده محترم مجلس و مسئولان شهرستان چرام قول‌هایی که برای همکاری دادند عملیاتی شوند تا طرح توسعه دانشکده شتاب بیشتری بگیرد.
وی با اشاره به اینکه شهر چرام زیرساخت ارتباطی مناسبی ندارد تاکید کرد: با اجرای فیبر نوری خدمات خوبی در شهر و سایر ادارت انجام می‌گیرد اما مخابرات گفته باید دانشکده چرام ۱۵۰میلیون تومان واریز کند تا ما شبکه فیبر نوری را اجرا کنیم این در حالی است که سایر ادارت خدمات رسان اول شبکه اصلی را اجرا می‌کنند بعد هزینه انشعاب اخذ می‌کنند و اگر بحث دانشکده است سایر ادارات که قبل از ما هستند می‌بایست در این هزینه شریک شوند و کمک کنند.
وی با اشاره به اساتید خوبی که در این دانشکده مشغول تدریس هستند بیان کرد: تا ۴۰۰میلیون تومان تجهیزات لازم پژوهشی را درخواست کردیم و هم اکنون تجهیزات خوبی از تبریز بارگیری شده که انشاالله آزمایشگاه مجهزبتن راه اندازی می‌شود که نقش مهمی علاوه بر کارهای پژوهشی در دانشکده چرام برای سایر کارهای عمرانی شهرستان مفید است و یک برند خوب در کهگیلویه و. استان می‌شود.
سروش فر عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه حکایت دانشکده چرام مثل ماندن یک تیم در لیگ برترفوتبال است که می‌گویند سقوط می‌کند یا در لیگ بر‌تر می‌ماند نیاز هست همه دست به دست هم دهیم تا رتبه‌های بالای کسب کنیم و بعد از اتمام عملیات عمرانی و محوطه سازی ما می‌بایست رشته‌های مورد نیاز دانشکده را گسترش دهیم.
ریس دانشکده چرام با اشاره به نشست مشترکی که در (۱۹شهریورماه ۹۷) با حضور دکتر عریان ریس دانشگاه یاسوج و مهندس هاشمی‌پور نماینده مردم و همچنین فرماندار، مدیرکل دفترفنی استانداری، نماینده راه و شهرسازی استان و مدیر چرام و همچنین ریس دانشگاه پیام نور و در خصوص مشکلات دانشکده صحبت‌های مفصلی شد و صورتجلسه‌ای تنظیم و تعهداتی اعلام و امضا شد بیان کرد: امیدواریم که عزیزانی که در جلسه بودند به وعده‌های خود عمل کنند و ما هم امیدواریم که در سال جدید این وعده‌ها عملی شود.
وی با اشاره به اینکه اینقدر در چرام راه و شهرسازی از اجرای کار ممانعت بعمل آورد که موجب شد کار به استان کشیده شد در صورتی که تمامی مراحل واگذاری زمین برای ساخت دانشکده در سال‌های گذشته که توسط وزارت نفت تامین اعتبار و ساخته شد همه مسئولان وقت بودند و ممانعتی شکل نگرفت اما الان برای دیوار کشی کارشکنی می‌کنند.
سروش فر ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب رئیس دانشگاه یاسوج و مجموعه معاونین که واقعا حمایت می‌کنند و دلسوز هستند بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم دانشکده چرام به خوبی بتواند به توسعه شهرستان چرام کمک کند.
وی با اشاره به اینکه برنامه ما بعداز اتمام محوطه سازی و تجهیز دانشکده افزایش رشته‌های دانشکده چرام می‌باشد تصریح کرد: هم اکنون رشته‌های مکانیک و عمران بدون آزمون پذیرش داریم و همچنین به دانشجویانی که معدل بالای ۱۷داشته باشند ماهیانه ۱۰۰الی ۴۰۰هزارتومان کمک مالی می‌شود.
وی با اشاره به کارهای انجام شده در مدت ۶ماه اخیر بیان کرد: تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز کتابخانه و خرید تجهیزات اداری و اتاق اساتید وراه اندازی سایت کامپیو‌تر دانشجویان و خرید تانکر ۱۰هزار لیتری آب و کانکس که قریب ۱میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در خصوص بحث پیام نور چرام که میهمان دانشکده هستند بیان کرد در سال‌های گذشته هیچ هزینه‌ای از آن‌ها دریافت نشد اما با توجه به افزایش هزینه‌های حامل‌های انرژی و همچنین نیروهای خدماتی که مجموعا قریب به ۲۰میلیون تومان در ماه می‌باشد رئیس دانشگاه پیام نور متعهد شدند که بخشی از هزینه‌ها را متقبل شوند اما تاکنون هیچگونه کمکی انجام نشده است.
وی با اشاره به اینکه دانشکده چرام دانشجویانی از نقاط مختلف کشور دارد خواستار همکاری بیشتر مسئولان شهرستانی و نماینده مردم و اصحاب رسانه شد تا دانشکده چرام توسعه بهتر و بیشتری داشته باشد و به خوبی معرفی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیزاده
Iran, Islamic Republic of
بنده آقای دکتر سروش فر را از مدت ها قبل میشناسم . ایشان یکی از استادان فعال هستند که از نظر بنده فوق العاده شخصیت عالی دارند و امیدوار هستم با همت مسوولان عزیز بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.
بایار
Iran, Islamic Republic of
از آقای دکتر بهشاد کمال تشکر را داریم‌ ما قوام‌ودوام این دانشکده را در شهر چرام مدیون دکتر بهشاد هستیم.
بایار
Iran, Islamic Republic of
از آقای دکتر بهشاد کمال تشکر را داریم‌ ما قوام‌ودوام این دانشکده را در شهر چرام مدیون دکتر بهشاد هستیم.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1