تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۱۱۷
کبنا گزارش می دهد

خوشحالی و لبخند مدیران در آخرین شورای اداری سال 97 گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با حضور فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: سالجاری با تمامی فراز و نشیب‌ها و مشکلات با لطف و همکاری مردم خوب گذشت.
 وی با بیان اینکه در این سال اتفاقات خوب و بدی را پشت سر گذراندیم، گفت: سال 97 با وجود فشار تحریم‌ها  لیکن ایستادگی مردم در برابر این همه فشار اقتصادی موجب شد تا دشمن از اهداف شومی که در سر می‌پروراند ناکام بماند.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه دشمن سفره‌های مردم را مورد هدف قرار داده است، گفت: وظیفه ما مسوولان خدمتگذاری به مردم است و ما باید قدردان مردم باشیم چرا که همیشه این مردم هستند که یک گام جلوتر از مسوولان قرار دارند.
 بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره  به اینکه باید همیشه نیمه پر و خالی لیوان  را مشاهده کنیم، ادامه داد: دشمن به دنبال ادامه تحریم‌هاست تا اینکه سفره‌های مردم خالی شود و مردم در این عرصه از این مشکلات تاکنون شانه خالی نکرده‌اند و مستلزم آن است که مسوولان قدردان مردم باشیم.
 خوان‌پایه اذعان کرد: در سالی که گذشت برخی از مدیران خوب فعالیت کردند و برخی نیز آن‌گونه که باید باشد فعالیت و خدمات خوبی ارائه نداده‌اند و زیر بار مسوولیت شانه خالی کرده‌اند.
 فرماندار گچساران اظهار کرد: ما مسوولان به عنوان حلقه اتصال مردم و دولت هستیم و آن خدماتی که از دست ما برمی‌آید باید به نحو احسن انجام دهیم.
خوان پایه با بیان اینکه آن‌گونه که دشمن عزم خود را برای نابودی این نظام به کار گرفته است، افزود: لازم است ما مسوولان نسبت به بیت المال حساسیت به خرج دهیم و از بیت المال حراست کنیم.
وی با بیان اینکه در استانی زندگی می‌کنیم که بخشی از جمعیت این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: مدیران باید خود را جای این افراد قرار دهیم و به مشکلات معیشت مردم پی ببریم.
 خوان‌پایه با بیان اینکه مدیران و مسوولان باید عملگرا باشند نه شعارگرا اذعان کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر اساس اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، احساس مسوولیت، بالابردن کیفیت کار است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
وی ابراز داشت: اولویت کار در سال جدید اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و با این رویکرد به استقبال سال جدید خواهیم رفت.
 خوان‌پایه تکریم ارباب رجوع را محترم دانست و گفت: اگر در جایی که امکان دارد شهروندان را بار روی خوش با آنها برخورد و مشکلات آنها را مرتفع کنیم.
فرماندار گچساران با اشاره به چهارشنبه آخرسال افزود: این یک سنت دیرین  ما ایرانیان است که قطعا در این شب افرادی سودجو استفاده‌هایی خواهند کرد که در این زمینه لازم می‌دانم که مسوولان امنیتی و انتظامی به این مقوله ورود داشته باشند.
 این مسئول ادامه داد: کسانی که در این ایام به دنبال هنجارشکنی هستند قطعا با آنها برخورد صورت می‌گیرد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با تاکید بر تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای ضروری و روزمره خاطرنشان کرد: نظارت کافی بر نانوایی‌ها، تامین میوه شب عید، ایجاد گشت‌های مستمر، فعال شدن گشت‌های مشترک ادارات، نظارت بر جایگاه‌های سوخت پایش صورت خواهد گرفت.
خوان‌پایه با اشاره به اینکه با تمامی مشکلاتی که وجود دارد لیکن دولت توانسته خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد ، افزود: در این سالیان دولت توانسته است که تورم را زیر 10 درصد کنترل داشته باشد.
 فرماندار گچساران با اشاره به پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی در شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: تاکنون  بیش از 85 درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت سال مالی 98-97 در این شهرستان جذب شد.
 
وی ابراز کرد:300 طرح در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در این شهرستان در دست اجراست.
در ادامه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران با اشاره به فرا رسیدن پایان سال جاری و آغاز سال جدید اظهار کرد:  هر ساله اداره  اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران همانند دیگر شهرهای کشور برنامه‌هایی را به مناسبت آغاز سال جدید در جوار متبرکه  بقاع امامزادگان برای رفاه حال مسافران و شهروندان برگزار می‌کند.
 فرزین بهمنی آزاد با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری گفت:  این طرح  همزمان با سراسر کشور از تاریخ 28 اسفند لغایت 14 فروردین ماه سال آینده  در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح  آرامش بهاری در جوار  3  بقعه متبرکه گچساران گفت: طرح آرامش بهاری در جوار مرقد بی‌بی حکیمه خاتون، امام زاده جعفر و کاکا مبارک اجرا می‌شود.
بهمنی به تعداد مبلغانی که در این ایام به امام‌زادگان واجب تعظیم اعزام می‌شوند اشاره و بیان کرد: تعدادی مبلغ دینی برای برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی به بقاع متبرکه اعزام خواهند شد.
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران ادامه داد: تعداد 90 خدام در حرم بی‌بی حکیمه خاتون و طلبه خواهر برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مسائل شرعی  فعالیت دارند.
وی به برپایی غرفه‌هایی در جوار بقاع امامزادگان اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا غرفه‌هایی شامل کودکان، خانواده اسلامی و همچنین گفتمان دینی با کارشناسانی برپا خواهد شد.
بهمنی آزاد ابراز داشت: گسترده شدن سفره هفت سین نوروزی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و تبلیغ دینی، اسکان زائران، ایجاد فضای مناسب برای زائران، برگزاری نمایشگاه آرامش بهاری و مسابقات فرهنگی، پخش و توزیع بروشور امامزادگان و تأمین امنیت در بقاع متبرکه از فعالیت‌های ستاد نوروزی اداره اوقاف شهرستان در نوروز است.
وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک میلیون‌نفر به بقاع متبرکه گچساران به ویژه بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند.
 
در ادامه فرمانده انتظامی گچساران اظهار داشت: مأموران انتظامی گچساران در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه آخر سال، برنامه‌های امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
سرهنگ سید محمد موسوی گچساران بیان کرد: جمع‌آوری مواد محترقه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از جمله برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی گچساران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در گچساران است.
وی تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی و با هماهنگی با مقام قضایی و با بکارگیری مخبر‌ین از برخی صنوف گچساران مقداری مواد محترقه کشف و ضبط شد.
 موسوی عنوان کرد: تا کنون 15 هزار و 400 عدد ترقه با قدرت انفجاری  بالا و متوسط همزمان با روزهای پایانی سال، در این شهرستان کشف و ضبط شد.
 این مقام انتظامی ابراز کرد:  این تعداد ترقه از 15 فروشگاه کشف و در این زمینه 5 نفر دستگیر و پرونده آنان به مراجع قضایی ارسال شده است.
فرماندهی انتظامی گچساران از اعلام آمادگی نیرو انتظامی شهرستان در برخورد با عوامل توزیع و انفجار مواد محترقه در سطح شهر دوگنبدان و سایر نقاط شهرستان در آیین چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در صورت مشاهده ترقه بازی در معابر که موجب سلب آسایش عمومی شود برخورد قانونی خواهد شد.
سرهنگ موسوی با بیان اینکه ایجاد بی‌نظمی، فروش و قاچاق ترقه در روزهای پایانی سال مجازات سنگینی دارد، افزود:  خانواده‌ها در آستانه چهارشنبه‌سوری بیشتر مواظب کودکان و نوجوانان خود باشند تا در بازی با مواد محترقه آسیب نبینند.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان  درخواست می‌شود با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه پایان سال در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
 فرمانده انتظامی گچساران در ادامه تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت در سطح شهرستان 30 پایگاه ثابت و سیار استقرار دارد که از این تعداد چهار پایگاه به صورت ثابت است.
موسوی افزود: پایگاه‌های ثابت استقرار امنیت در چهار مکان شهرستان از جمله ورودی و خروجی شهرستان، پارک بانوان و در جوار مرقد بی‌بی حکیمه خاتون مستقر است.
گفتنی است:این نشست با  خوشحالی و لبخند مدیران به پایان رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا لبخند نزنن !!! خدا رو شکر هر چی بودجه اومده به طور راضی کننده بینشون تقسیم شده خانم بچه هاشون هم راضی به رضای خدا شدن کیف کوک جیبا پر . طلاها بیشتر خرید شب عید همکی انجام شده منتظر بعد از سال تحویل برن مسافرت. همگی ب ریش ملت میخندن .خدا قوتشون
Iran, Islamic Republic of
آقای قلندری روز پدر بر شما مبارک🌸🌼🌸🌼
Iran, Islamic Republic of
بخندید مدیران محترم سوار را خبر ازپیاد نیست نمیدونیت
چه روز مردم اومده وضع معیشتی مردم چه سخت میگذرد
مزه تلخ فقررا نچشیده ایت اگرهم چشیده ایت دراین دوره که سیاهترین دوره برای قشر عادی هست نچشیده ایت
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1