تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۰۸۱۰۴
با حضور مسوولان صورت گرفت

شورای اداری کهگیلویه یا دورهمی مدیران + متن و حواشی جلسه (+تصاویر)

۱
کبنا ؛آخرین شورای اداری شهرستان کهگیلویه روز سه شنبه (۲۸ اسفندماه) با حضور فرماندار کهگیلویه، رئیس پلیس راهور و برخی مدیران شهرستان برگزار شد در حالی که باید گفت بیشتر به یک دورهمی مدیران شبیه بود تا شورای اداری!
فرماندار کهگیلویه در حالی که می‌گفت دبیر ستاد خدمات نوروزی گفته است مدیران مصوبات را عملی نکرده‌اند اظهار کرد: انشاالله فردا در دستور کار قرار خواهیم داد!
حال اینکه چرا فرماندار کهگیلویه در این جلسه مدیران را به دلیل عملی نکردن مصوبات ستاد خدمات نوروزی آنهم در ساعاتی که سال به اخر رسیده است بازخواست نکرده است، خود جای بسی تامل است!
به نظر می‌رسد فرماندار کهگیلویه دیگر مانند روزهای نخست سرپرستی خود به مدیرانی که پای کار نیستند تشر نمی‌زند یا شاید هم آقای فرماندار به عنوان رئیس ستاد خدمات نوروزی صلاح دانستند در حضور رسانه‌ها، پیرامون مصوبات عملی نشده بحثی نشود!
نیکبخت در این دورهمی در حالی که به تریبون تکیه داده بود، با مهربانی هم نکاتی را به مدیران کم کار خود جهت استقبال از نوروز یادآوری می‌کرد که البته به نظر می‌رسد این توصیه‌ها هم چون مصوبات خوشگلِ ستاد خدمات سفر نورزی، تنها روی کاغذ بماند وخیلی کارگر نیفتد!
 ناگفته نماند که در پایان فرماندار به نارضایتی خود از برخی مدیران بدون ذکر نام هم اشاره کرد و گفت: از هر دستگاهی هر وقت اطلاعات خواستم، اطلاعات ناقص و دوگانه دادید!
وی همچنین گفت به هرحال حقوق ما از بیت المال است کار کنید تا حلال باشد، بسیاری از مشکلات پیش پا افتاده است و خارج از توان شهرستان نیست!
 فرماندار کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد: مدیران نباید بدون اطلاع از شهرستان خارج شوند و در صورت نیاز باید جایگزینی معرفی کنید که اختیار کامل داشته باشد چرا که نماینده یا جایگزینی که اختیاری ندارد به درد ما نمی‌خورد.
جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه قبلا کتبا برای مدیران ارسال کردیم که استفاده از خودروی اداری در تعطیلات وقت‌های غیر اداری ممنوع است، عنوان کرد: انشالله که رعایت خواهید کرد ولی در صورتی که مدیری برای ماموریتی نیاز داشت باید با هماهنگی استفاده کند در غیر این صورت ممنوع است.
نیکبخت ادامه داد: با توجه به تعطیلات و استقبال از بازار باید ادارات متولی نظارت بر بازار را داشته باشند اگرچه در حال حاضر بازار بد نیست، ولی انتظار می‌رود بقیه مدیران در این ماموریت نیز سهیم باشند.
وی افزود: با توجه به حضور گردشگران، وظیفه همه ما است که منابع طبیعی و محیط زیست را حفظ کنیم، و تنها ادارات محیط زیست و منابع طبیعی مسئول حفاظت نیستند.
فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران محترمی که عضو ستاد هستند جهت جلویگری از آسیب دیدن مناطق گردشگری و همچنین بررسی شرایط گردشگران از این اماکن بازدید کنند و امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهید و اگر ضرورتی پیش آمد هم به گردشگران کمک کنید.
نیکبخت چهارشنبه سوری را یادآور شد و از ادارات خواست توصیه‌های لازم به جوانان را داشته باشند و همکاری لازم را داشته باشند تا بدون موردی تمام شود، وی همچینین به تدابیری که در شورای تامین در خصوص چهارشنبه سوری در نظر داشتند هم اشاره‌ای کرد.
وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود که در برخی مناسبت‌ها اداراتی که خودروی شاسی بلند دارند از جمله (امور عشایری، منابع طبیعی، امور آب، دامپزشکی و آبفا‌ها) با نیروی انتظامی همکاری کنند و خودروهای خود را در اختیار نیروی انتظامی قراردهند چون واقعا از نظر خودرویی ضعیف هستند و نیازمند کمک هستند ولی همکاری نداشتید گفت: در این خصوص همکاری لازم را داشته باشید.
این مسوول با اشاره به صحبت‌های دبیر ستاد نوروزی (رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه) گفت: دبیر جلسه گفته است که مصوبات اجرایی نشده، انشاالله فردا در دستور کار قرار خواهیم داد!
فرماندار بیان کرد: بانک‌ها حتما کشیک داشته باشند، مراقب خود پرداز‌ها و تراکنش‌ها باشند و مشکلاتی پیش نیاید، هلال احمر هم که وظایف خود را از سال‌های قبل می‌داند از جمله راهنمایی و ارشاد مسافران و... که حتما در دستور کار قرار دهد.، آموزش و پرورش هم که بیشترین مکان اسکان را دارد با نصب بنر در ورودی شهر مکان و آدرس و شماره تلفن مشخص کنند که مسافران سردرگم نباشند.
نیکبخت گفت: شبکه بهداشت باید هم بیمارستان و هم مراکز درمانی آن امادگی کامل از لحاظ پزشک دارو و تجهیزات پزشکی و... داشته باشند، در پذیرش بیماران سخت گیری نکند چون خیلی از افرادی که گردشگر هستند ممکن است دفترچه درمانی خود را همراه نداشته باشند یا پول لازم را ندارند که شبکه بهداشت حتما باید حمایت کند.
وی با اشاره به احتمال بارندگی بیان کرد: راهداری باید امادگی کامل را داشته باشد مخصوصا درمناطقی که احساس می‌کند خطراتی، ریزشی، انسداد جاده‌ای می‌شود را در نظر داشته باشد.
این مسوول یاداور شد ادارات خدمت رسان باید سعی کنند محل‌های اسکان را تکمیل کنند و ایرادات را برطرف کنند، برای برگزاری جشن‌ها ی نوروزی با اداره ارشاد ومیراث فرهنگی حتما هماهنگ کنید، اداره اوقاف باید امکان متبرکه را اماده و مهیا کند برای گردشگران، اداره پخش فراورده‌های نفتی هم که باید سوخت مورد نیاز گردشگران را تامین کند ممکن است موقع بارندگی هوا سرد شود.
نیکبخت با اشاره به اینکه از همه مدیران که در بخشی از سال ۹۷ درخدمتشان بودم تشکر می‌کنم گفت: ولی نکاتی باید عرض کنم، متاسفانه در طول این مدت هر بار که اطلاعاتی از هر دستگاهی خواستم حقیقتا اطلاعات کامل نبوده، اطلاعات ناقص و دوگانه بوده!
وی ادامه داد: نکته بعدی را هم شفاف عرض می‌کنم، انتظارات من از بعضی مدیران بیشتر بود که نتواستند انتظارات من را برآورده کنند و حقیقتا از بعضی مدیران ناراضی هستم، انشالله به یاری خداوند در تعطیلات عید نوروز، تجدید قوا خواهید کرد و سال ۹۸ را پر انرژی شروع کنید با توان مضاعف، ما همه می‌گوییم خادم مردم هستیم و از بیت المال حقوق دریافت می‌کنیم، پس باید کار کنیم تا حلال باشد و شما اگر خدمتی می‌کنید به خودتان و خانواده و اقوامتان می‌کنید.
وی در پایان گفت: مشکلات پیش پا افتاده زیادی در شهرستان داریم که درشان این جماعت و مردم نیست، امیدوارم که همه مدیران به هر حال سال اینده با تلاشی مضاعف، با همکاری و همدلی شروع کنند و مشکلات پیش از افتاده‌ای را که از توان ما (شهرستان) خارج نیست، خیلی از مشکلات هستند که از توان ما خارج نیست این مشکلات را حل کنیم.
حواشی
به گزارش کبنا، برخی مدیران از جمله رئیس اداره فرهنگ و ارشاد که پایه ثابت نقد در تمامی جلسات است، قصد بیان مطالبی (احتمالا نقد) را داشتند که مجری برنامه اعلام کرد متاسفیم وقت نیست و مجری برنامه به کاظمی جو کمی لطف کرد و از جانب وی ضرورت هماهنگی نهاد‌ها و ادارات با اداره ارشاد در خصوص برگزاری جشن‌های نوروزی را عنوان کرد.
در پایان به پیشنهاد روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه مدیران به همراه فرماندار در حیاط دور هم جمع شدند و عکس یادگاری گرفتند که باید گفت در میان این مدیران، چهره‌هایی هستند که به زودی از مدیریت عزل می‌شوند، برخی جا به جا می‌شوند و برخی ارتقا می‌گیرند.
پس از عکس یادگاری، برخی مدیران در گوشه‌ای از حیاط دور هم جمع شده بودند و شنیده می‌شد که معتقدند تمامی خدمات، خدمات دولت است و کسی از جیب خود پول نداده است که احتمالا منظورشان نماینده کهگیلویه بزرگ بود، لابه لای صحبت‌های مدیران نام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه و کاندید آینده مجلس هم شنیده می‌شد.
در گوشه دیگر حیاط بخشدار چاروسا آنچنان گرم صحبت بود که شاید بتوان گفت بی‌ارتباط به صحبت‌های اخیر شورای شهر قلعه رئیسی هم نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
بی خاصیت ترین
بی خروجی ترین
تکراری ترین حرف ها
همین جلسه بود.
فرماتدلر که پروازی باشه و نصف هفته سر کار نباشه رفع بیاد و بره هیچ مدیری ازش . خود اقای فرماندار هم متوجه شده که هیچ مدیر و معاونی ازش .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1