تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۸۰۹۹
با حضور مسوولان صورت گرفت

راه‌اندازی ستاد اسکان مسافران نوروزی در یاسوج (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛

ستاد مرکزی اسکان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل دبیرستان مصلی‌نژاد واقع در بلوار قرنی شهر یاسوج افتتاح شد.
امروز(سه شنبه 28 اسفندماه 97) و با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ستاد مرکزی اسکان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل دبیرستان مصلی‌نژاد واقع در بلوار قرنی شهر یاسوج افتتاح شد.
در این آیین زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال در کل استان 12 پایگاه اسکان در 12 نقطه و منطقه برپا شده است اظهار کرد: در نوروز امسال تعداد 194 مدرسه در سامانه اسکان آموزش و پرورش به ثبت رسیده و این تعداد مدرسه با یک هزار 491 کلاس درس در خدمت مسافران و گردشگران و به خصوص فرهنگیانی است که استان ما را مقصد گردشگری خود قرار داده‌اند.
وی گفت: تعداد 503 نفر همکاران فرهنگی امسال با ستاد اسکان همکاری دارند چنانکه در سال گذشته 135 هزار نفر ساعت اسکان دادیم و میزان رضایت‌مندی طبق پرسشنامه‌ای که در اختیار مسافران قرار گرفت خوب بود.
وی با بیان این که مسافران نوروزی که سال گذشته اسکان داده شده بودند 80 درصد آن‌ها فرهنگی بودند افزود: اگر نیاز باشد سالن‌های ما نیز در ایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود زیرا در 4 روز اول سال پیش‌بینی بارندگی در استان شده است.
فیلی معاون عمرانی استاندار هم در این آیین با بیان اینکه سال گذشته آموزش و پرورش عملکرد خوبی در اسکان مسافران نوروزی داشت اظهار کرد: هر چند که این کار برای آموزش و پرورش به غیر از زحمت چیز دیگری ندارد و خسارت هایی را نیز متحمل می‌شوند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد هم در این آیین اظهار کرد: تفاوت امسال با سال گذشته در سرد بودن هوا و همچنین بارش‌هاست اما بیشترین حجم مسافر و پذیرایی از آن‌ها را در همین شهرستان بویراحمد در سال گذشته داشتیم به نحوی که 60 تا 70 درصد مسافران در یاسوج اسکان داشتند.




نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
گفتن پول به حساب افراد هم واریز میشه .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1