کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت انجمن موسیقی کهگیلویه و اداره ارشاد

کنسرت موسیقی هنرجویی در دهدشت برگزار شد(+تصاویر)

28 اسفند 1397 ساعت 2:30

کنسرت هنرجویی انجمن موسیقی شهرستان کهگیلویه طی دو شب به همت انجمن موسیقی شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.


کنسرت هنرجویی انجمن موسیقی شهرستان کهگیلویه طی دو شب به همت انجمن موسیقی شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه اظهار کرد:به مدت دو شب اجرای موسیقی هنرجویی آموزشگاه شهر دهدشت را دیدم که در واقع حاصل زحمات همه بچه های انجمن موسیقی است.
ایرج کاظمی جو عنوان کرد:هدف از اجرای این برنامه ها اشنایی قشر جوان و علاقه مند به موسیقی با دستگاه ها و سازها بود چرا که موسیقی باید علمی آموزش داده شود تا نتیجه دهد.
نریمان رئیس انجمن موسیقی شهرستان نیز اظهار کرد:معتقد هستم موسیقی باید به صورت کاملا علمی آموزش داده شود در حالی که متاسفانه شاهدیم برخی در شهر ما به صورت دیمی موسیقی کار می کنند.
نریمان عنوان کرد:آنچه که در این دوشب مشاهده کردیم یک موسیقی کاملا علمی همراه با نت،آوازخوانی و نوازندگی بود .
و ی ایجاد انگیزه در قشر جوان و آشنایی با سازها را از اهداف این کنسرت دانست و گفت:اجرا بیشتر هنرجویی بود و هنرجویان در انتخاب موسیقی به صورت گروهی و تکی آزاد بودند.
نریمان افزود:در حال حاضر یک آموزشگاه قانونی در دهدشت داریم(آوای کهن) که زیر نظر اداره ارشاد و انجمن موسیقی است و به دنبال ایجاد دومین اموزشگاه نیز هستیم.
 


کد مطلب: 408090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408090/2/کنسرت-موسیقی-هنرجویی-دهدشت-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1