تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۰۸۰۶۹
کبنا

در نشست مدیرعامل صنعت نفت گچساران با اصحاب رسانه چه گذشت(+ حواشی، تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اصحاب رسانه در آستانه سالروز ملیشدن صنعت نفت و سال نو  و تشریح دستاوردهای چهل ساله صنعت نفت با حضور هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، علی جعفری دیزگانی رئیس روابط عمومی و احمد عوض پور مشاور رسانه مدیرعامل نفت گچساران در سالن کنفرانس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه برخی ها می گویند" شما ماشین امضای آقای نماینده هستید و از خود اختیاری ندارید"؛ گفت:بنده ماشین امضای هیچکسی در این مملکت نیستم،بنده مقلد آیت الله خامنه ای هستم و ایشان را  به عنوان ولی فقیه پذیرفته ام و صفر تا صد زندگی ام را از ایشان تبعیت می کنم.
وی درادامه افزود:هیچ انسانی بنده کسی نیست و اگرهم روی پای خودش بایستد وابسته به کسی نخواهد بود،بنده آقای تاجگردون را به عنوان یک فرد عملگرا قبول دارم و خدماتی که وی انجام می دهد ما را برای خدمت بیشتر به ذوق می آورد.
صیدالی درادامه تصریح کرد:آن شخصی ماشین امضا می شود که دنبال پست و جایگاهی باشد و آن جایگاه را به او بدهند،سابقه بنده در نفت روشن است و اگر آقای تاجگردون  درنزد بنده هم محبوبیتی دارد بخاطر زحمات و عملگرایی اش است.
وی درادامه اظهارکرد:به عنوان مثال در زمان مسئولیتم در شرکت گاز استان یک روز از من پرسید به باباکلان می توانید گاز بدهید که به شوخی گفتم باید امضای رئیس جمهور(احمدی نژاد) باشد! که بعد از ده روز نامه رئیس جمهور وقت مبنی بر گازرسانی به باباکلان بروی میز بنده آمد که به لطف خدا با زحمات همکاران گاز هم به روستای باباکلان گچساران رسید.
مدیرعامل نفت و گازگچساران درادامه افزود:به هرحال نماینده ای که زحمت می کشد این دلیل نمی شود مخالفت با او شود و به او کمک نکرد و بنده هم اینقدر خودم را قبول دارم که ماشین امضای هیچکسی نباشم.
صیدالی درادامه در پاسخ به این سوال که چرا تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جایگاه قبلی خود را ندارد؟ و آیا علت حضور افراد غیر متخصص در ورزش نفت و گاز نیست، گفت:یکی از وظایف شرکت نفت و گاز گچساران حمایت از بحث ورزش است که در سیاست گذاری جدید بیشتر به بحث ورزش همگانی توجه داده می شود تا قهرمانی.
وی افزود:در سال گذشته در بازی پلی اف تا یک قدمی صعود به لیگ یک هم رفتیم واز همه عزیزانی که متولی ورزش صنعت نفت در سال های قبل بوده و زحمت کشیده و افتخار آفریدند هم تشکر و قدردانی می کنم.
مدیرعامل نفت وگازگچساران تصریح کرد:کسانی که امروز متولی امر ورزش درشرکت نفت هستند با افت شدید بودجه ورزشی روبرو شده اند،امروز تیم را با اتوبوس می فرستند و مثل سابق آن امکانات در اختیارشان قرار نداردو مشخص است که اثر منفی می گذارد.
صیدالی تصریح کرد:بر طبق سیاست گذاری جدید ،بر بومی گرایی در ورزش نفت تاکید و این کار را هم پیاده کردیم در حالی که قراردادهای پایینی بسته می شود که در مجموع وجود این مشکلات هم در نتایج تیم ها اثرگذار شده است وتا اینجای کار هم بدلیل مشکلات بودجه ای خودمان را به سختی رسانده ایم.
وی درادامه افزود:اگر دیگران در گذشته هنر کرده اند این نیست که امروزی ها نمی توانند هنر کنند و اگر آن زمان هم با مشکلات امروز روبرو بودند ،قطعا هم با مشکل روبرو می شدند.
 مدیرعامل نفت و گاز گچساران نیز درادامه در پاسخ یکی از خبرنگاران در خصوص مشکلات تحریم نفتی ایران نیز گفت:دشمنان پس از سال ها نیرنگ و نقشه اکنون به یک نقطه رسیدند که اگر می خواهیم ایران را خراب کنیم باید از درون به این مملکت آسیب بزنیم درحالی که از بیرون نمی توانند و با تحریم ها قصد ایجاد هرج و مرج را دارند.
صیدالی درادامه گفت:با همدلی و برنامه ریزی باید برنامه دشمنان را خنثی کنیم،خیالتان راحت برای فروش نفت خودمان حتما نقشه دشمنان را خنثی خواهیم کرد.
وی درادامه تصریح کرد:سالها منتظر انجام بعضی تعمیرات در تجهیزات صنعت نفت بودیم که اکنون فرصتی بدست آمده تعمیرات لازم خطوط نفت خودمان را انجام می دهیم و هیچ واهمه ای از تحریم ها هم نداریم،حتی اگر صددرصد فروش نفت تحریم شود باز برای مهار نقشه دشمنان برنامه خواهیم داشت و آزرده خاطرشان خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران گفت:امسال 54 میلیاردتومان پول از صنعت نفت به حوزه مالیاتی استان تزریق کردیم که به شهرداری های استان کمک شود که به شهرداری گچساران هم سهم قابل توجه ای رسید،مجوز جدید برای خودروهای استیجاری نداریم و اگر مجوز رسید سعی می کنیم عدالت رعایت شود و به افراد مستحق برسد.
صیدالی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه آیا شما دین خود را به جریان اصولگرای گچساران ادا کرده‌اید، این همه جریان اصولگرا برای شما هزینه کرده و شما را پرورش داده شما حاضر نشدید از آقای "غلامی" در خصوص تیمی که دست وی بود دفاع کنید، از مرحوم نبی‌زاده تا جعفری، موحد، هدایتخواه برای شما هزینه دادند اما شما حاضر نشدید ابوالحسن غلامی را در سیستم خود نگه دارید، شما یک جریان سیاسی را در نفت حاکم کرده‌اید، شما مدیرعامل زمان حسینی بودید ومدیرعامل زمان نمایندگی دکتر تاج‌گردون باتوجه به اینکه انتخابات قرار است استانی شود شما در منطقه بویراحمد سفارش آقای حسینی را خواهید کرد یا تاجگردون، افزود: در ارتباط با این موضوع یا توجه لازم را به صحبت‌های من نکردید یا هنوز بنده را نشناخته‌اید، اولا که من وامدار هیچکسی نیستم نه وامدار آقای تاجگردون هستم نه وامدار آقای هدایتخواه نه حسینی نه وامدار هرکسی دیگر.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: هر حرمتی متقابلا حرمتی خواهد داشت شما اولا فرمودید مدیر زمان حسینی هستید آیا به این موضوع اعتقاد دارید؟!
صیدالی تصریح کرد: من حرمت بسیار بالایی برای آقای حسینی و هدایت‎خواه قائل هستم همین الان نیز هر دستوری داشته باشند در حد امکان انجام خواهم داد نه از باب خط و جریان اعتقاد من فراتر از این چیزها است، اعتقاد من این است که هر جوانی خودش را پیدا کرد و خودش را نشان داد وظیفه ما این است به او کمک کنیم. خواه آقای هدایت‌خواه، خواه تاجگردون و خواه حسینی باشد.
صیدالی در ادامه اظهارکرد: می‌توانید بروید از آقای "حافظی‌نیا" که چند روز پیش در مدیریت بنده به عنوان مدیرتعمیرات این شرکت انتصاب شد، سئوال کنید در زمان آقای "رحمتی" بروید بپرسید اگر یک کلمه حرف‌های من کم و زیاد بود من حرف راست نزده‌ام،اما اگر درست بود در اظهار نظرهایتان دقت داشته باشید هر چیزی را اگر اطلاع کامل ندارید آنرا بیان نکنید ونیز کاری نکنید به سمت و سوی دیگر برود.
صیدالی ادامه داد: درزمانی که بنده مدیرعامل گاز استان شدم یک روز امتحانی قرار بود در استادیوم نفت گرفته شود من به عنوان مسئول کمیته جذب بودم و آقای رحمتی مدیرعامل وقت مرا صدا کرد که آقای حسینی استاندار وقت گفته آقای صیدالی را ترخیص کنید تا بشود مدیرعامل شرکت گاز من هم مشاوره گرفتم از "مهندس پاکدل" و "ابوالحسن غلامی" و آنها نیز گفتند نرو.
صیدالی ادامه داد: من به آقای حسینی گفتم تمایلی به آمدن در شرکت گاز ندارم و وی جواب داد وقتی به شما بها می‌دهند طاقچه بالا می‌زنید و وقتی بها نمی‌دهند می‌گوئید غیربومی آورده‌اید، گفتم من که گلایه‌ای نکرده‌ام و تمایلی ندارم شرکت نفت گچساران را رها کرده و به گاز استان بیایم.
وی افزود: آقای استاندار وقت گفتند که من نیزهماهنگ کردم و فردا آقای "کسایی‌زاده" مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ساعت ۱۱ و نیم صبح منتظر شما است، گفتم من بلیط ندارم گچساران هستم گفتند بلیط شما نیز تهیه شده است همه فشارها اعمال شد و تا آن موقع فکر می‌کردم که تنها خودم برای شرکت گاز استان معرفی شده‌ام.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: آنجا که رفتم اولین لحظه آقای کسایی‌زاده سئوال کرد که آقای صیدالی شما در حال برگزاری یک جلسه هستید و کسی از بیرون وارد شده و نظم جلسه شما را برهم خواهد زد و من توضیح دادم نحوه برخورد با او را و برگزاری جلسه را که اگر از همکاران باشد به این نحو و اگر همکار نباشد به نحو دیگری  که وی گفت از نظر من مصاحبه شما تمام است از نظر من.
صیدالی یادآور شد: قبل از شما آقای حسینی نماینده گچساران آقای حافظی‌نیا را آوردند و معرفی کردند و آقای هدایتخواه نیز آقای دانش فر را معرفی کردندو ما گفتیم برای هردوی این افراد فعلا زود است ما شما را قبول داریم و فقط استعلام حراست را دریافت می‌کنیم و حکم شما زده خواهد شد والله قسم اگر می‌دانستم قبل از من این دو عزیز رفتند اگر آقای حسینی استاندار وقت به زمین و زمان نیز شکایت مرا می‌کرد برای مصاحبه نمی‌رفتم.
صیدالی درادامه تصریح کرد: من تازه نفر سوم بودم اما من هیچ گلایه‌ای ندارم از کسی که قصد داشت این کار را انجام بدهد همین آقای حسینی که آقای حافظی نیا را معرفی کرده بود پیشنهاد همین جا را به من داده بود و آقای نوذری مدیرعامل وقت را وادار کرد که من مدیرعامل نفت شوم من نمی‌خواهم منکر شوم که مدیر زمان آقای حسینی نیستم اما می‌خواهم بگویم که آن موقع اگر ما به گاز استان رفتیم استاندار وقت ما را معرفی کرد جهت اطلاع و اگر به مدیریت نفت آمدیم آقای عالی‌پور حرمت قائلم که خواست من به نفت بیایم و هم آقای تاجگردون.
وی ادامه داد: زمانی که من می‌خواستم از گاز استان بروم آقای تاجگردون همه فشار خود را برای نرفتن من اعمال کرد و در جلسه شورای اداری نیزبه استاندار گفت هرمدیری که خوب کار می‌کند شما آن را تغییر داده‌اید؛از روزی که من به شرکت نفت آمدم هیچ کسی در کار من دخالت نکرد اینکه می‌گویند ماشین امضا؛ در قیامت همه باید پاسخگو باشند من ماشین امضای هیچکسی نیستم.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: رای هر کسی رای مخفی است و شکی هم نیست اما هرکس عقل و درایت دارد روز انتخابات مشخص می‌شود هرکسی چقد ارزش دارد و پای صندوق‌های رای چه انتخابات استانی شود چه شهرستانی، مردم مشخص می‌کنند هر کس چقد می‌ارزد مردم مشخص می‌کنند ما نیز یک رای داریم.
صیدالی درادامه افزود:ولی همه این عزیزان برای من حرمت دارند برای همه ارزش قائل هستم و هر کاری از دستم بربیاد کمک خواهم کرد اما آقای تاجگردون به عنوان یک نماینده که در حال حاضر نماینده رسمی این شهرستان است و ما اگر ماشین امضاهستیم ما ماشین امضای مردم هستیم مردمی که اعتبار دادند به نماینده تا روزی که به عنوان نماینده هستند این اعتبار برای ما محفوظ است وانشاءالله که ارتقا پیدا کند چون یک چهره ملی است باز هم برایش حرمت قائل هستیم چه نماینده باشد چه نباشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما . مخصوصا صیدالی
افراز
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏👏
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1