تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۱۶

برگزاری رزمایش بزرگ کنترل اغتشاشات احتمالی ناحیه مقاومت بسیج در گچساران

۰
کبنا ؛
سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی افزود:با هماهنگی به عمل آمده با یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، آتش نشانی، هلال احمر ، اورژانس و دیگر نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارتقای سطح دانش و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت در مقابل تهدیدات احتمالی از جمله شورش ها و اغتشاشات درون خیابانی، این رزمایش به صورت عملی با تمامی تجهیزات و نیروها در منطقه شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.
نورایی نسب تصریح کرد:دراجرای این رزمایش سعی شد تا با ایجاد محیطی فرضی و بصورت کاملا واقعی و شبیه سازی شده با مواقع شورش و اغتشاشات دورن خیابانی این شهر، به مرحله اجرا در آید تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی،گردان های امنیتی بسیج با برنامه ریزی مناسب از آمادگی لازم دراین خصوص برخوردار باشد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:اجرای اینگونه رزمایشات ضد شورش خیابانی موجب حفظ آمادگی بسیجیان ونیز بالا بردن توان دفاعی و رزم عملیاتی نیروهای بسیجی در مقابله با اغتشاشات و جنگ شهری خواهد شد در حالی که بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت بیش از پیش آماده مقابله باهرنوع فتنه هستند وبا کسانی که مخل نظم و امنیت وآسایش مردم می شود به شدت برخورد خواهد شد .
فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه از تعامل و همکاری یگان ها و نهادهای شرکت کننده در این رزمایش تشکر و قدردانی کرد.
این رزمایش با هدف ارتقاء سطح امنیت و توان عملیاتی نیروهای بسیجی گردان امنیتی سپاه ناحیه گچساران در مقابله با اغتشاشات و ناامنی های احتمالی و با حضور نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و واحدهای خدمات رسان شهری به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای بسیج ضداغتشاش برگزار و به مرحله اجرا در آمد .
دراین رزمایش دو روزه که با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم همراه بود نیروها براساس طرح در محل های تعیین شده مستقر شدند و ضمن انجام رزمایش ضداغتشاش و امداد رسانی برنامه های از قبل تعیین شده را به اجراء در آوردند .
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1