کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عملیات پاکسازی ورودی اصفهان-یاسوج / قدردانی مدیرکل امور شهری استانداری از شهرداری مادوان (+ تصاویر)

25 اسفند 1397 ساعت 3:46

شهردار مادوان گفت: رنگ آمیزی بلوارها، کاشت درخت و گل و گیاه و آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر از جمله اقداماتی است که شهرداری مادوان در آستانه ایام نوروز انجام داده است.


مانور پاک سازی ورودهای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که پاکسازی ورودی یاسوج از سمت اصفهان بر عهده شهرداری مادوان بود. اداره راهداری شهرستان بویراحمد و بخشدار مرکزی و بعضی از دهیاران نیز به کمک شهرداری مادوان آماده بودند.
داریوش جهانبخش شهردار مادوان با اشاره به پاکسازی ورودهای این شهر، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر مادوان با همکاری برخی دستگاه‌ها وروی شهر یاسوج را از سمت اصفهان (ازپلیس راه اصفهان تا زندان مرکزی و پل به نسجان) را مورد پاکسازی قرار داد.
جهانبخش گفت: همچنین سایر ورودی‌های شهر مادوان به ویژه ورودی شهر از سمت سی سخت و از سمت یاسوج نیز پاکسازی شده است.
شهردار مادوان گفت: رنگ آمیزی بلوارها، کاشت درخت و گل و گیاه و آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر از جمله اقداماتی است که شهرداری مادوان در آستانه ایام نوروز انجام داده است.
جهانبخش در ادامه از با قدردانی از مسوولان در خصوص توجه پاکسازی ورودی شهرها، گفت: از معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد و مدیرکل امور شهری تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی بیان کرد: پرسنل شهرداری مادوان در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار دارد.
حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلساتی در خصوص پاکسازی ورودهای شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: الحمدالله ورودی‌های شهر یاسوج از سمت شیراز و اصفهان پاکسازی شد.
وی با قدردانی از دستگاه‌ها و ادارات استان، افزود: با همکاری ادارت اجرایی، شهرداری ماداون و شوراهای اسلامی شهر ماداون، دهیاران سرود شمالی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، مدیرکل امور روستایی، بخشدار مرکزی و همه دستگاه‌ها کار پاک سازی ورودی‌های شهر یاسوج انجام گرفت که بنده در همین جا از همه آنها قدردانی و تشکر می‌کنم.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه داریم که هر ماه یک بار بحث پاک سازی ورودهای شهر یاسوج مرکز استان را انجام دهیم. که شهر زیبای داشته باشیم.
کاظمی گفت: بر حسب وظیفه عمل خواهیم کرد که شهری زیبا در خور مردم استانمان داشته باشیم.
علی پور بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد با اشاره به کارگروه ستاد خدمات سفر و مدیریت پسماند، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور دهیاران و شهرداران بخش مرکزی برگزار کردیم و در این کارگروه مصوب کردیم که روز 22 اسفند، به عنوان روز جمع آوری زباله و پاکسازی ورودی شهر مشخص گردید و همه دستگاه‌ها از جمله دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در این مانور شرکت کردند.
علی پور تاکید کرد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند که شهرهایمان را آماده استقبال از مسافران نوروزی کنیم.
وی گفت: در ایام نوروز تمام شهرداران و دهیاران پای کار هستند و لیست نیروهای کشیک هم مشخص هستند و برنامه داریم که هر روز حاشیه جاده‌ها را پاکسازی کنیم.
حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان نیز به وضعیت اعتباری و تجهیزات شهرداری پرداخت و گفت: شهرداری و شورای شهر ماداون آمادگی هر گونه همکاری با مسوولان استانی جهت انجام امور مردم را دارد.
وی گفت: برای ساماندهی ورودهای شهرهای استان به ویژه ورودهای مرکز استان، یک متولی واحدی مشخص شود که آن دستگاه متولی با کمک سایرین به پاک سازی ورودی شهرها و حاشیه جاده‌ها بپردازد.
به گزارش کبنا، همچنین به کمک دهیاران و شهرداری یاسوج ورودی شیراز به سمت یاسوج هم پاکسازی شد.


کد مطلب: 408013

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408013/2/عملیات-پاکسازی-ورودی-اصفهان-یاسوج-قدردانی-مدیرکل-امور-شهری-استانداری-شهرداری-مادوان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1