کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مردم و مسوولان برگزار شد

همایش پیاده روی خانواده در دهدشت برگزار شد(+تصاویر)

24 اسفند 1397 ساعت 18:02

صبح امروز همایش پیاده روی خانواده جهت گرامیداشت شهدای کهگیلویه با حضور پر شور مردم و مسوولان از استادیوم آزادی تا دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد و با اهدای جوایز همراه بود.


صبح امروز همایش پیاده روی خانواده جهت گرامیداشت شهدای کهگیلویه با حضور پر شور مردم و مسوولان از استادیوم آزادی تا دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد و با اهدای جوایز همراه بود.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این همایش پیاده روی خانواده که با نام شهدای کهگیلویه برگزار شد، گفت: خدای بزرگ را شاکرم که فرصت انجام چنین برنامه نشاط آور و ارزشمندی را فراهم نمود.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس ضمن قدردانی از حضور و استقبال مردم، از شورای تامین، شورای اداری در رأس فرماندار، ائمه جمعه، صدا و سیما، هیئت همگانی شهرستان، اداره کل ورزش و جوانان، امور عشایری و همه عوامل برگزار کننده و دست اندرکار برنامه تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم با وحدت و همدلی در فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی و رونق ورزش های همگانی،پرورش ورزشکاران مستعد،زمینه ساز توسعه ورزش،کسب جایگاه شایسته و اخذ عناوین برتر ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.
وی حمایت مسئولان از ورزش را ضروری دانست و با اشاره به برخی عناوین کسب شده فردی و تیمی ورزشکاران کهگیلویه ی بزرگ گفت:قطعا با همراهی،حمایت و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، کسب سکوهای بالاتر در میادین مختلف،دور از دسترس نیست.
در پایان هاشمی پور از سیمای مرکز کشور، صدا و سیمای استان، شبکه استانی دنا، دفتر خبری کهگیلویه، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و همه کسانیکه اجرای برنامه نمودند تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش کبنا به نقل از مشاور نماینده کهگیلویه،مبلغ 15 میلیون تومان جهت تأمین تدارکات به هیئت همگانی،یک دستگاه خودروی سواری پراید،10 دستگاه دوچرخه و 50 تخته پتو از طرف نماینده کهگیلویه به قید قرعه به شرکت کنندگان در برنامه اهداء شد.
فدراسیون ورزش های همگانی کشور با اهداء لوح سپاس از همکاری هاشمی پور تجلیل نمود.
همچنین شبکه 3 سیما، شبکه استانی دنا و مدیرکل ورزش و جوانان استان از همکاری و مساعدت نماینده مردم در پشتیبانی و تأمین جوایز این برنامه تشکر کردند.
 


کد مطلب: 408006

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408006/2/همایش-پیاده-روی-خانواده-دهدشت-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1