تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۷۹۹۳
گزارشی از یادواره 419 شهید کهگیلویه:

حواشی و متن یادواره 419 شهید کهگیلویه / مدیری که فرزندش خارج‌نشین هست، سردار اقتصادی نیست (+ تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛یادواره 419 شهید کهگیلویه با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانی در دهدشت برگزار شد.
در این همایش عدل هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه، حجت الاسلام موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، جمع زیادی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.
سردار محمد جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در این یادواره به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ایران در سال های گذشته برای دفاع از جمهوری اسلامی در برابر مستکبران جهانی در کشور سوریه و حوزه مدیترانه نیروی مستشاری فرستاد.
اسدی افزود: ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دوست و دشمن خود را شناخت و هدف از حضور نیروی‌های مستشاری در کشور سوریه و حوزه مدیترانه شناسایی بهتر و موجودیت انقلاب است.
وی با بیان اینکه محور مقاومت قدردان حزب الله لبنان است گفت: حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان دفاع از مرزهای ایران است.
اسدی تاکید کرد: اگر نیروهای مستشاری در این کشورها از حریم ولایت دفاع نمی‌کردند آسیب‌های جدی به مرزهای ایران می‌رسید.
وی با اشاره به برگزاری هر چه بیشتر یادواره‌های شهدا اضافه کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
سردار اسدی در ادامه بیان کرد:  سرداران نظامی ما در شلمچه وقتی می‌جنگیدند خانواده و فرزندانشان اینجا بود اما سرداران اقتصادی امروز فرزندشان در انگلیس است، اینها نمی‌توانند سردار اقتصاد باشند. به برکت کار جهادی رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی امروز به عزت، سرافرازی و اقتدار رسیده است.
فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه افزود: امروز برای ارتقای قدرت جمهوری اسلامی و نه حفظ موجودیت می‌جنگیم و این افتخار بزرگی است.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هیبت ابرقدرت‌ها را شکستیم، تصریح کرد: جنگ برای ما نعمت بود امروز هم هر کجا استکبار پا می‌گذارد ما باعث شکست او بودیم.
فرمانده لشکر المهدی در دفاع مقدس گفت: نا اهلانی سوار بر انقلاب شده‌اند که فکر می‌کنند نجات کشور در مذاکره با غرب است.
وی ادامه داد: سرداران نظامی ما در شلمچه وقتی می‌جنگیدند خانواده و فرزندانشان در دهدشت بود اما سرداران اقتصادی امروز فرزندشان در انگلیس است، اینها نمی‌توانند سردار اقتصاد باشند.
این فرمانده دفاع مقدس گفت: در مورد برجام به ما دروغ گفتند و مقام معظم رهبری این را می‌فهمید.
وی افزود: به صراحت و چشم در چشم مردم به گفتند سراغ آمریکا برویم مذاکره کنیم همه مشکلات حل می‌شود بعد گفتند برای مسایل اقتصادی به مذاکره نرفتیم!
وی گفت: چیزی که به ما عزت داد برادران پا برهنه‌ای است که در خط مقدم می‌جنگند نه کسانی که افتخارشان این است در آمریکا زندگی کرده و زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می‌زنند.
سردار اسدی تصریح کرد: این انقلاب نیازمند تقوا است امام با تقوا توانست کار بزرگ در عالم انجام دهد نیاز به توکل به خدا و نه تکیه به استکبار و شیطان است، راه را گم نکنیم.
حاشیه‌ها:
* حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در این یادواره و نشستن او در کنار سردار اسدی نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
*روضه‌خوانی و مداحی، مداحل اهل بیت(ع) و روضه حضرت زینب(سلام الله علیها) حال و هوای زیادی به یادواره داد و گریه‌های سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و پدران و مادران شهدا نیز فضای یادواره را عطرآگین به نام اهل بیت علیهم الاسلام کرد.
*استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی در این یادواره حضور پیدا نکردند.
 
  • عکاس: اسحاق باقرزاده

    عکاس: اسحاق باقرزاده

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. سردار شما ولایت وولایتمداریتان کجا رفت به چه بهایی فرزندان ایران را اینطور تختئه می کنید از اسلام که به دوره دنیای مادیات واغواگری چشم وگوشتان را کور کر کرده سردار هر وقت بخود آمدی بیاد دعا های پر شور سوز کمیل توسل وندبه وعاشورای پادگان پنجم شکاری امیدیه و۳۵ کیلومتری اهواز افتادی توبه کن آبروی مسلمان را بردن بدتر از خون مسلمان را ریختن است سردار سردار اقتصادی مثل شخص حضرتعالی وامثالهم هم در جبهه ها حضور داشتند ایشان با خدای خودش معامله کرده وادعای ندارد حضرتعالی اینطور خواسته ای اظهار وآشکار کنی نظر شخصی خودته ولی حق تخریب بزرگان بی ادعای زحمت کش را نداری ما مسلمانان وشیعیان مرتضی علی ع اعتقاد داریم آن پیر زن روستایی که در پشت جبهه یکعدد تخم مرغ اهدا کرد در دفاع مقدس سهیم وشریک است گر چه زجر گل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بی ستون را عشق کند وشهرتش فرهاد برد زجر جنگ شهیدان وخانواده های محترمشان کشیدند الان نام وآوازه اش ودرجه اش به عده ای خاص رسید وعده ای خاص به نام ونان و نوایی رسیدند تا ببینیم در دفتر مشق خدای تبارک وتعالی چه ثبت ضبط شده باشد خدای به آبروی علی ع وزهرای اطهر در روز قیامت ومحشر ما شرمنده اولیاءالله وشهدا وامام شهدا نباشیم ملت ایران حتما فداکاریهای رزمندگان اسلام را در دفاع از وطن وحرم وامنیت وهمچنین در جبهه دیپلماسی الخصوص دیپلمات انقلابی وباشعف وشعور ظریف بزرگوار ارج و گرامی میدارند صداقت نزد بعضی ها کهنه شده امیدوارم کمی به خود بیاییم وعینکهای غبار الود خودمان را تمیز وعینک خوش بینی وزبان حقیقت را بکار ببندیم دوست دارم سردار عزیز ان شاءالله به ذات مقدس پروردگار همه شیعیان مرتضی علی عاقبت بخیر باشند
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو یادواره 400تا خانواده شهید بود پس چرا این همه عکس دوتا خانواده رو پشت سر هم زدی ...کارات همیشه به کنایه است
علی
Iran, Islamic Republic of
سردار عدل بچه هات کجان
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1