کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشی از یادواره 419 شهید کهگیلویه:

حواشی و متن یادواره 419 شهید کهگیلویه / مدیری که فرزندش خارج‌نشین هست، سردار اقتصادی نیست (+ تصاویر)

24 اسفند 1397 ساعت 0:11

سردار اسدی در ادامه بیان کرد: سرداران نظامی ما در شلمچه وقتی می‌جنگیدند خانواده و فرزندانشان اینجا بود اما سرداران اقتصادی امروز فرزندشان در انگلیس است، اینها نمی‌توانند سردار اقتصاد باشند. به برکت کار جهادی رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی امروز به عزت، سرافرازی و اقتدار رسیده است.


یادواره 419 شهید کهگیلویه با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانی در دهدشت برگزار شد.
در این همایش عدل هاشمی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه، حجت الاسلام موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، جمع زیادی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.
سردار محمد جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در این یادواره به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: ایران در سال های گذشته برای دفاع از جمهوری اسلامی در برابر مستکبران جهانی در کشور سوریه و حوزه مدیترانه نیروی مستشاری فرستاد.
اسدی افزود: ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دوست و دشمن خود را شناخت و هدف از حضور نیروی‌های مستشاری در کشور سوریه و حوزه مدیترانه شناسایی بهتر و موجودیت انقلاب است.
وی با بیان اینکه محور مقاومت قدردان حزب الله لبنان است گفت: حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان دفاع از مرزهای ایران است.
اسدی تاکید کرد: اگر نیروهای مستشاری در این کشورها از حریم ولایت دفاع نمی‌کردند آسیب‌های جدی به مرزهای ایران می‌رسید.
وی با اشاره به برگزاری هر چه بیشتر یادواره‌های شهدا اضافه کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
سردار اسدی در ادامه بیان کرد:  سرداران نظامی ما در شلمچه وقتی می‌جنگیدند خانواده و فرزندانشان اینجا بود اما سرداران اقتصادی امروز فرزندشان در انگلیس است، اینها نمی‌توانند سردار اقتصاد باشند. به برکت کار جهادی رزمندگان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی امروز به عزت، سرافرازی و اقتدار رسیده است.
فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه افزود: امروز برای ارتقای قدرت جمهوری اسلامی و نه حفظ موجودیت می‌جنگیم و این افتخار بزرگی است.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هیبت ابرقدرت‌ها را شکستیم، تصریح کرد: جنگ برای ما نعمت بود امروز هم هر کجا استکبار پا می‌گذارد ما باعث شکست او بودیم.
فرمانده لشکر المهدی در دفاع مقدس گفت: نا اهلانی سوار بر انقلاب شده‌اند که فکر می‌کنند نجات کشور در مذاکره با غرب است.
وی ادامه داد: سرداران نظامی ما در شلمچه وقتی می‌جنگیدند خانواده و فرزندانشان در دهدشت بود اما سرداران اقتصادی امروز فرزندشان در انگلیس است، اینها نمی‌توانند سردار اقتصاد باشند.
این فرمانده دفاع مقدس گفت: در مورد برجام به ما دروغ گفتند و مقام معظم رهبری این را می‌فهمید.
وی افزود: به صراحت و چشم در چشم مردم به گفتند سراغ آمریکا برویم مذاکره کنیم همه مشکلات حل می‌شود بعد گفتند برای مسایل اقتصادی به مذاکره نرفتیم!
وی گفت: چیزی که به ما عزت داد برادران پا برهنه‌ای است که در خط مقدم می‌جنگند نه کسانی که افتخارشان این است در آمریکا زندگی کرده و زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می‌زنند.
سردار اسدی تصریح کرد: این انقلاب نیازمند تقوا است امام با تقوا توانست کار بزرگ در عالم انجام دهد نیاز به توکل به خدا و نه تکیه به استکبار و شیطان است، راه را گم نکنیم.
حاشیه‌ها:
* حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در این یادواره و نشستن او در کنار سردار اسدی نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
*روضه‌خوانی و مداحی، مداحل اهل بیت(ع) و روضه حضرت زینب(سلام الله علیها) حال و هوای زیادی به یادواره داد و گریه‌های سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و پدران و مادران شهدا نیز فضای یادواره را عطرآگین به نام اهل بیت علیهم الاسلام کرد.
*استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی در این یادواره حضور پیدا نکردند.
 


کد مطلب: 407993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407993/2/حواشی-متن-یادواره-419-شهید-کهگیلویه-مدیری-فرزندش-خارج-نشین-هست-سردار-اقتصادی-نیست-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1