کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی گچساران پرحاشیه شد/ عصبانیت بخشدار/ اعتراض دهیاران/ تذکر فرماندار/ تقدیر از زینل زاده(+تصاویر)

23 اسفند 1397 ساعت 23:43

پسماند روستاها و خودروی زباله کش، حقوق و مزایای و بیمه دهیاران، کندی در روند اجرایی پروژه بنیاد مسکن روستایی و نبود نظارت کافی و دقیق بر اجرای پروژه ها، الحاق اراضی محدوده روستاها به بافت مسکونی مردم را دچار مشکل کرده است


جلسه هم اندیشی بخش مرکزی گچساران با حضور علی خوان پایه فرماندار گچساران، فرج الله استلاحی بخشدار مرکزی گچساران، کرامت الله اکابر معاون مدیر کل امور روستایی، فرخی کارشناس مالی دهیاری ها و دهیاران و شوراهای بخش مرکزی گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در این نشست  دو تن از دهیاران به نمایندگی از بقیه به مشکلات و معضلات روستاها و همچنین به مشکلات دهباران اشاره و پرداختند.
بر اساس همین گزارش: مشکل اینترنت روستاها، عدم همکاری و تعامل ادارات شهرستان با دهیاران، مشکلات روشنایی روستاها، پسماند روستاها و خودروی زباله کش، حقوق و مزایای و بیمه دهیاران، کندی در روند اجرایی پروژه بنیاد مسکن روستایی و نبود نظارت کافی و دقیق بر اجرای پروژه ها، الحاق اراضی محدوده روستاها به بافت مسکونی مردم را دچار مشکل کرده است، ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها ، فقر و بیکاری در روستاها و......
البته این جلسه پر حاشیه بود.
*هنگامی که یکی از دهیاران به نمایندگی از بقیه دهیاران به مشکلات روستاها اشاره می کرد این مطالب به مذاق بخشدار مرکزی گچساران خوش نیآمد و با عصبانیت واکنش نشان داد که در این هنگام دهیاران حاضر در جلسه نسبت برخورد و حرکت بخشدار اعتراض کردند و خواستار اجازه دادن به نماینده دهیاران جهت ارائه و پرداختن به معضلات و مشکلات شدند .
* در این هنگام فرماندار گچساران نسبت به رعایت نظم و سکوت تذکر داد و از بخشدار و دهیاران خواست تا تعامل بیشتری با هم داشته باشند.
در قسمتی از این جلسه دهیاران از تعامل و همکاری خوب اردلان زینل زاده شهردار اسبق دوگنبدان با دهیاران روستاها تقدیر و تشکر کردند و همچنین از عدم همکاری مسعود ظفری شهردار دوگنبدان بشدت گلایه کردند.
در پایان جلسه در حالی که فرخی مسئول امور مالی دهیاری ها در خصوص وظایف دهیاران صحبت می کرد فرماندار گچساران به وی تذکر داد و به وی گفت نیازی با پرداختن به این موضوعات نیست و ختم جلسه را اعلام کرد
 


کد مطلب: 407991

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407991/2/جلسه-هم-اندیشی-دهیاران-بخش-مرکزی-گچساران-پرحاشیه-عصبانیت-بخشدار-اعتراض-تذکر-فرماندار-تقدیر-زینل-زاده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1