کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و هنرهای سنتی در گچساران+تصاویر

22 اسفند 1397 ساعت 7:10

معرفی، توسعه و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی و فراهم کردن بسترهای فروش و بازار محوری از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است


مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و هنرهای سنتی در گچساران  که با حضور فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی گچساران، رئیس هلال احمر گچساران، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس اداره محیط زیست در سالن فرمانداری جنب ترمینال  برگزار شد، اظهار داشت:در این نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر،فارس،خوزستان،اصفهان و چهارمحال و بختیاری در۵۰غرفه به نمایش گذاشته شده است.
محمودباقری افزود: ۱۶غرفه مربوط به تولیدات هنرمندان سایر استان ها و ۳۴ غرفه به هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
باقری عنوان کرد: معرفی، توسعه و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی و فراهم کردن بسترهای فروش و بازار محوری و حمایت از کالای ایرانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد:این نمایشگاه سومین نمایشگاه منطقه ای است که محصولات صنایع دستی استانهای دیگر به طور مستقیم در این شهرستان عرضه می شود و بی شک با استقبال خوب مردم هنردوست شهرستان گچساران روبرو می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: سومین نمایشگاه منطقه ای ترویجی صنایع دستی جنوب کشور تا بیست و ششم اسفند ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در سالن فرمانداری شهر گچساران جنب ترمینال شهر پذیرای عموم شهروندان است.
 


کد مطلب: 407936

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407936/2/افتتاح-نمایشگاه-منطقه-صنایع-دستی-هنرهای-سنتی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1