تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۹۳۶
با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و هنرهای سنتی در گچساران+تصاویر

۱
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و هنرهای سنتی در گچساران  که با حضور فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی گچساران، رئیس هلال احمر گچساران، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس اداره محیط زیست در سالن فرمانداری جنب ترمینال  برگزار شد، اظهار داشت:در این نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر،فارس،خوزستان،اصفهان و چهارمحال و بختیاری در۵۰غرفه به نمایش گذاشته شده است.
محمودباقری افزود: ۱۶غرفه مربوط به تولیدات هنرمندان سایر استان ها و ۳۴ غرفه به هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
باقری عنوان کرد: معرفی، توسعه و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی و فراهم کردن بسترهای فروش و بازار محوری و حمایت از کالای ایرانی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد:این نمایشگاه سومین نمایشگاه منطقه ای است که محصولات صنایع دستی استانهای دیگر به طور مستقیم در این شهرستان عرضه می شود و بی شک با استقبال خوب مردم هنردوست شهرستان گچساران روبرو می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: سومین نمایشگاه منطقه ای ترویجی صنایع دستی جنوب کشور تا بیست و ششم اسفند ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در سالن فرمانداری شهر گچساران جنب ترمینال شهر پذیرای عموم شهروندان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1