کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بوی عید در نمایشگاه بهاره یاسوج(+ تصاویر)

20 اسفند 1397 ساعت 23:51

نمایشگاه فروش بهاره با 300 غرفه تا 27 اسفند در شهر یاسوج دایر است.


«نمایشگاه فروش بهاره فرصتی برای خرید خوراک، پوشاک و نیازهای شب عید با تخفیف 25 درصدی در اختیار شهروندان یاسوج قرار گرفت. تنقلات، خشکبار، آجیل، شکلات، گوشت گرم و منجمد، میوه، پوشاک و سفره هفت‌سین از مهم‌ترین کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ است که از تخفیف 10 تا 25 درصدی برخوردار است.
نمایشگاه بهاره تا 27 اسفندماه در محل نمایشگاهی شهرداری واقع در شرف‌آباد جنب ترمینال مسافربری شهر یاسوج دایر است.»
شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا می‌گویند: «نمایشگاه خیلی خوبه و بوی خرید عید می‌دهد، قیمت‌های نمایشگاه پایین‌تر از بازار، اما قدرت خرید مردم پایین هست.»
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در نمایشگاه بهاره یاسوج اکیپ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اتاق اصناف مستقرشده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به این اکیپ مراجعه و تخلفات مشاهده‌شده را گزارش دهند.
محمدرضا مصلحی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی مهر رضا (ع) نیز گفت: این نمایشگاه با 300 غرفه و باهدف تأمین و دسترسی آسان مردم جهت اقلام موردنیاز، کاهش قیمت محصولات نسبت به قیمت بازار و تعدیل در بازار دایر است ضمن اینکه عرضه کالای خوب و باکیفیت در نمایشگاه امسال در دستور کار قرار دارد.
مدیر نمایشگاه بهاره یاسوج گفت: این نمایشگاه با 300 غرفه تا 27 اسفندماه 1397 دایر است.
محمدرضا مصلحی اظهار داشت: مکان برپایی آن در محل نمایشگاه های شهرداری یاسوج واقع در شرف آباد و کنار ترمینال مسافربری شهید قرنی این شهر است.
وی افزود: تیم های بازرسی اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه مستقر هستند.
مدیر نمایشگاه بهاره یاسوج بیان کرد: مردم می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در این نمایشگاه به بازرسان مستقر مراجعه و تخلفات را گزارش دهند.
مصلحی عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش تقاضا برای تأمین کالاهای مورد نیاز و اساسی این نمایشگاه با هدف کنترل و تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت ‌ها و رفاه حال مردم برپا شده است.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه نیازمندی‌ های شب عید مردم از قبیل کفش، پوشاک، تنقلات، شیرینی و خشکبار با 10 تا 25 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می ‌شود.


کد مطلب: 407893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407893/2/بوی-عید-نمایشگاه-بهاره-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1