تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۰۷۸۸۷
گزارش تصویری/

نشست معتمدین و نمایندگان طوایف و اقوام در گچساران/ از سکوت بانوان گچسارانی تا غیبت احزاب و گروه‌های سیاسی (+تصاویر)

۱۷
۲
کبنا ؛نشست معتمدین و نمایندگان طوایف و اقوام و سازمانهای مردم نهاد گچساران با حضور فرماندار گچساران و جمعی از روسای ادارات در سالن کنفرانس  فرمانداری برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز، در این نشست فرماندار گچساران با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به مردم و امنیت موجود در جامعه به واسطه این انقلاب اظهار کرد: باید همه با هم و با همکاری و تعامل برای ثبات امنیت این سرزمین و شهرستان گچساران دست به دست هم دهیم.
علی خوان پایه با بیان اینکه خوشبختانه امنیت خوبی در شهرستان گچساران به وجود آمده است، گفت: با تعامل و همکاری اعضای شورای تامین امنیت و ریش سفیدان در حل برخی از مشکلات بین طوایف، این شهرستان به نسبت دیگر مناطق از امنیت خوبی برخوردار است.
 فرماندار گچساران هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت و توان بزرگان و سران طوایف در رفع مشکلات و کمک به پیشرفت شهرستان عنوان کرد.
خوان پایه با بیان این مطلب که دیدگاه‌های مردمی و کمک بزرگان همواره موجب رفع مشکلات محلی و گامی در جهت توسعه و پیشرفت جوامع بوده است افزود: حضور و مشارکت سران طوایف و سازمانهای مردم نهاد در برنامه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی می تواند در برون رفت از مشکلات راهگشا و موثر باشد.
فرماندار گچساران ضمن تقدیر و تشکر از حضور معتمدین و ریش سفیدان طوایف در جلسه نشست هم اندیشی اظهار داشت: هیچ کسی نیست که دغدغه پیشرفت شهرش را نداشته باشد و مردم شهرستان گچساران نیز ثابت نموده‌اند که همیشه پای کار بوده و پا به پای مسئولین در جهت توسعه و پیشرفت و بهبود امورات شهرستان ثابت قدم و یاری‌گر مسؤولان هستند.
وی ادامه داد: شهرستان گچساران شهری است با نماد نفت و گاز که سهم عمده و تاثیر‌گذاری در اقتصاد کشور دارد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران تصریح کرد: نفت خیز بودن شهرستان گچساران موجب شده  تا اقوام و طوایف مختلفی در این شهر  سکونت داشته باشند و  سالهای سال با همکاری، تعامل و همدلی و وحدت زندگی کرده و در این راستا وظیفه مسئولین حفظ این وحدت و یکپارچگی است.
وی تصریح کرد: به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان اعلام می‌کنم که فرماندار تمامی اقوام، طوایف شهرستان با تفکرات گوناگون هستم و وابسته به هیچ طایفه حزب و جناحی نیستم.
خوان پایه با بیان این مطلب که با تمام توان در جهت انجام وظایف خود در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش خواهم نمود، گفت: یکی از وظایف ذاتی فرماندار ارتباطات اجتماعی است که دولت بایستی با مردم برقرار نماید و از نقطه نظرات خواص و افراد توانمند در حل مشکلات مردم استفاده کند.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر کشور و مردم است، استفاده از پتانسیل و ظرفیت شما بزرگان، نخبگان و معتمدین برای رسیدن به اهداف نظام و دولت که همان رسیدن به رضایتمندی مردم است تاثیر‌گذار  است.
فرماندار گچساران تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم را از اولویت‌های کاری مسئولین دانست و تصریح کرد: هدف رضایتمندی مردم است و مسوولان باید با تمام توان پای کار باشند و در صورت قصور و بهانه تراشی برای انجام کار مردم با آنها برخورد خواهد شد.
خوان‌پایه نظام جمهوری اسلامی را حکومتی مردمی و بر پایه دمکراسی دینی عنوان کرد و افزود: قوای مختلف کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود و مسلماً مردم در این میان خواسته ها و مطالباتی دارند که مسئولین موظف به بررسی و انجام خواسته‌های آنها طبق قوانین و مقررات هستند.
 خوان‌پایه ضمن تاکید بر این مطلب که از نقدهای منصفانه و پیشنهادات مردم و معتمدین و نخبگان استقبال خواهیم کرد،گفت: مطالبه گری حق مردم است و باید همیشه سعی در حفظ روحیه مطالبه گری مردم داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات خوبی که طی سالهای اخیر در سطح شهرستان صورت پذیرفته است گفت : نباید فقط نیمه خالی لیوان را ببینیم بلکه باید در کنار آن نیمه پر هم دیده شود.
خوان پایه با اشاره به گام‌ها و اقدامات زیرساختی که در سطح شهرستان طی سالهای اخیر صورت گرفته است اظهار داشت: در شهرستان در حوزه راههای مواصلاتی و چند خطه کردن این راهها اقدامات اثرگذار و ماندگاری جهت رفاه حال مردم صورت گرفته است.
وی تصادفات جاده ای را دومین عامل مرگ و میر بعد از سکته قلبی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در استان ما بیشتر تصادفات جاده‌ای به علت نبود جاده‌های چند خطه رخ به رخ بوده و باعث مرگ بسیاری از جوانان و نان آوران خانواده بوده است.
خوان پایه احداث جاده‌های چند خطه را گامی موثر جهت کم شدن آمار تصادفات دانست و گفت : در شرایط اقتصادی کنونی کشور احداث تونل دیل و تسهیل عبور و مرور این مسیر که معضلی برای ساکنین مناطق روستایی دهستان دیل و روستاهای اطراف بوده است و در آینده‌ای نزدیک مرتفع خواهد شد.
خوان‌پایه خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی نیز آبرسانی به ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان علاوه بر افزایش بهره وری و سود دهی ارزش افزوده زیادی برای این اراضی به ارمغان آورده است .
فرماندار گچساران رونق بخش خصوصی را که باعث تسهیل امر اشتغال نیز می شود از دیگر مزایای اجرای این طرحها در شهرستان دانست و افزود: اگر زیرساخت آماده باشد اشتغال نیز رونق پیدا خواهد کرد و هدف مسئولین نیز رسیدن به این امر مهم است.
وی ایجاد صنایع تبدیلی در کنار رونق بخش کشاورزی را ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هدف گذاری‌های انجام شده اقدامات زیرساختی خوبی در شهرستان در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت که نیازمند تعامل، همکاری و همدلی مردم و مسئولین است.
گفتنی است، در این نشست معتمدین و بزرگان طوایف و اقوام گچساران  مطالبی در خصوص مشکلات و معضلات  شهرستان و ارائه راهکارها پرداختند و عمده مشکلات شهرستان گچساران را فقر، بیکاری جوانان، اعتیاد، بی عدالتی در جذب نیرو و استخدام ها، مشکل ترافیک و نبود پارکینگ در شهر، سیاست زدگی مسئولان، مشکلات فرهنگی، قوم گرایی، گرانی بازار و مشکلات اقتصادی ، بی انگیزه گی مدیران را نام بردند.
*بانوان  در این نشست حاضر بیان و ارائه دیدگاه ها و نظرات خود نشده اند و بیشتر شنونده این نشست بودند.
* بزرگان و چهره های شاخص احزاب و جریانات سیاسی در این نشست حضور نداشتند گفته می شود در این نشست از آنان دعوت بعمل نیامده است.
  • تصاویر نشست معتمدین و نمایندگان طوایف و اقوام در گچساران

    تصاویر نشست معتمدین و نمایندگان طوایف و اقوام در گچساران

نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
بزرگان طوائف یا منظورتون هم نظر و هم جناحی های خودتون؟کدوم یکیش بزرگ طوائفشون هستن و طایفشون قبولشون دارن بعیر از تعداد اندکیشون . انصافا نشست ها رو اسم گزاری نکنید که از اسمشون مردم بخندن
سلمان
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار از طایفه بزرگ نارگ موسی چرا دعوت نکردی
عجب ناز
Iran, Islamic Republic of
عجب.ميشه بشماريد چندتاش سران طوايفه؟اينها در اصل...
2030
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار
خیلی از شرکت کننده ها ریش ندارن
کجا ریش سفیدن
معتمد و ریش سفید خودمونی باید بتونه حداقل یه مشکل کوچکی در طایفه خودش حل کنه
خدایش بعضی از افراد بچه های خودشون حرفشون رو قبول دارن؟
اصولگرا ی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
لطفاً آقای خوان پایه توضیح بدن دلیل انتخاب این افراد بر چه اساسی بوده
چ
Iran, Islamic Republic of
بجز ۳ یا۴ نفرشون باید گفت واسفا از فرماندار به کدامین بینش اینها را جمع کرده ای کدامیک از اینها معتمد میباشن شیوه شما در جمع اوری چگونه بوده است
Iran, Islamic Republic of
نشست با طایفه باباکلان بود ... میگم مگه خیرآباد جزء گچساران نیست
سبزی
Iran, Islamic Republic of
نشست با طایفه باباکلان بود... میگم جناب فرماندار مگه خیرآباد جزء گچساران نیست
محمد محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس خوان پایه دعوت کننده جلسه چه کسی بوده که فکرکرده لیشتر خیرآباد جزئ منطقه خوزستان هستندکه ازآنهادعوت نکردند
کبناغرور
Iran, Islamic Republic of
هرنطری که به نفعت هست رو میزنی تا مبادا از ادارات حذفت نکنن متاسفم کجا رفت ازادگی کبنانیوز قدیم
Iran, Islamic Republic of
این محمود اسدپور چه کاره ست
علی
Iran, Islamic Republic of
از بزرگان کسی را نمی بینیم فقط چند تا از پسر عموها ونور چشمی ها در این جلسه هستند.
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق ابروی اولیا و انبیا این سیاسی کاری رو از این شهر دور کن

اینا کدومشون ریش سفیدن؟؟

ب27 ساله ریش سفیدن؟

اینا خو همشون حامی و کامنت نویس صفحه تاجگردونن
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
پدرت بیامرزه با این کامنت گذاشتنت
Iran, Islamic Republic of
کدوم معتمد،از یه نفر وجود داره، همیشه نخود هر آشی هست و کسی هم چشم دیدنش را نداره و حالا شده معتمد !!!
Iran, Islamic Republic of
ی عده فقط نق می زنن و ایراد میگیرن ، دعوت کردن ، حالا بعضی ها براشون مقدور نبوده نتونستن بیان ، اینکه بحث نداره
غریبه اشنا
Iran, Islamic Republic of
خدایا ،کسانی من میبینم که تو خونه جرات ندارن با زن خود حرف بزنن ،حالا شدن معتمد ین گچساران ،،،،،
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1