تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۰۷۸۱۰
کبنا از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به یاسوج گزارش می‌دهد

تنگ تامرادی «بویراحمد» تا استانی شدن انتخابات (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که شب گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، بعد از ظهر امروز ( شنبه 18 اسفند ماه 97) در حاشیه جشن بازدید از عشایر تنگ تامرادی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی یکی از اولویت های اصلی دولت در مجلس شورای اسلامی است، که بخشی از این مشکلاتی که در ماه های اخیر برای توزیع برخی از اقلام اتفاق افتاد برای این است که بازرگانی ما مدیریت واحد ندارد، که این پراکندگی یک سری مشکلات ایجاد کرده است بنا بر این طرحی را نمایندگان شورای اسلامی ارائه دادند که در دستور کار شورای اسلامی است برای توسعه تجارت است که امیدواریم قبل از سال جدید این طرح در مجلس شورای اسلامی رای بیاورد.
قانون جامع انتخابات نتیجه کار کارشناسی چندین ساله است، که طبق سیاست های مقام معظم رهبری در این لایحه اعمال شد و در دولت تصویب شد و به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، طرح استانی شدن انتخابات در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت در لایحه دولت چون حکمی راجع به استانی شدن انتخابات نداریم بنا بر این با استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی موافق هستیم اما از آنجایی که در لایحه دولت نسبت به شرایط عمومی، اختصاصی، مرز بین اجراو نظارت، مرز بین اجرا و نظارت و همچنین شفاف سازی هزینه انتخاباتی، وحدت رویه در برگزاری انتخاباتی که شاهد هستیم عملیات های دقیقی انجام گرفته که امیدواریم مجلس شورای اسلامی هم لایحه جامع انتخابات را در دستور کار قرار دهد، که بتواند دولت در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی با قانون جدید که هم به نفع مردم و نامزدهای انتخابات است.
اعضای دولت در استان ها با مردم گفت و گو کنند با مسئولین نشست داشته باشند و با نمایندگان تعامل داشته باشند و جایی که نیاز هست در دستگاه های اجرایی در وزارت خانه ها پیگیری شود در سطحی که نیاز هست در دولت پیگیری کنند.
در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید هست که امروز تعدادی طرح و پروژه کلنگ زنی شد.
مردم تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد خواست ها و نیازهایی داشتند که بخشی از این مطالبات به زودی انجام خواهد شد و بخش هایی هم نیاز به بررسی مطالعاتی دارد.
نگاه دولت تدبیر و امید به مناطق عشایری و روستایی، نگاه نظام قاعده سکونت است و باید توسعه متوازن و متناسب در کشور اتفاق بیفتد که سال گذشته با تقدیم لایحه ای به مجلس شورای اسلامی ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه برای ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشت مناطق عشایری و روستایی انجام شد در همین راستا است.
ما به استان کهگیلویه و بویراحمد نباید بگوئیم استان محروم بلکه این استان مستعدی است که ظرفیت های بسیار زیادی از جمله کشاورزی، دامداری و گردشگری دارد که امیدوارم این اعتبارات به استان جذب شود و ما شاهد توسعه بیشتر و بهتر استان باشیم.
به گزارش کبنا، شب گذشته معاون پارلمانی رئیس جمهور وارد یاسوج شد که با همراهی مسئوولان به دیدار آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه رفت و بعد از آن با خانواده شهید ایزدپناه دیدار کرد.
 دولت پیگیر تهیه لایحه‌ای در حوزه شفافیت است
حسینعلی امیری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک نبرد تمام عیار اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: اعتماد مردم، امید مردم و جلوگیری از ریزش سرمایه‌های اجتماعی نظام را از تنگناهای ایجاد شده توسط دشمنان عبور می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه باید کارها را با تدبیر و عقلانیت انجام دهیم، عنوان کرد: در این شرایط تقویت سرمایه‌های اجتماعی با ایجاد اعتماد در میان مردم ضروری بوده و این مهم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در 40 سال اخیر در هر جایی که مشکل بوده، همه در کنار همدیگر بودند و اعتماد و اطمینان وجود داشته است.
امیری خاطرنشان کرد: نخستین موضوع در قانون‌نویسی نیازسنجی واقعی است و در حوزه اجرا رئیس جمهور نیز بر شفاف‌سازی تاکید دارد و در همین راستا تهیه لایحه در حوزه شفافیت قانونی در دستور کار است.
وی با بیان اینکه به دنبال حل ساختاری مشکلات هستیم و تحقق این مهم نیازمند همکاری مجلس، قوه قضائیه و مردم است، ادامه داد: بخشی از تحقق اهداف فرهنگ‌سازی را طلب می‌کند و باید همکاری مردمی را نیز داشته باشیم.
کلنگ زنی کارخانه بازیافت زباله و ساماندهی سایت دفن زباله شهر یاسوج و گلخانه فوق مدرن تولید گل رز در روستای نرگاه از برنامه‌های معاون پارلمانی رئیس جمهور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این گلخانه فوق مدرن در زیربنای سه هکتار احداث می‌شود که 2 هکتار آن زیر کشت گل شاخه بریده می‌رود.
الیاس تاج‌الدینی افزود: اعتبار این پروژه 15 میلیارد تومان است که از این میزان 12 میلیارد تومان تسهیلات و سه میلیارد تومان سهم آورده سرمایه‌گذار است.
وی میزان اشتغال‌زایی این پروژه را 25 نفر عنوان و بیان کرد: 2.5 میلیون گل شاخه بریده ظرفیت اسمی این پروژه است.
 معاون رئیس جمهور در یاسوج: دولت پیگیر تهیه لایحه‌ای در حوزه شفافیت است
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت پیگیر تهیه لایحه‌ای در حوزه شفافیت است گفت: تلاش می‌شود این لایحه به‌زودی به مجلس فرستاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کوشک
Iran, Islamic Republic of
انقلاب احمدی نزاد در کوشک بویراحمد نه این سفر بی محتوا ........
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار که ترتیب این سفر را دادند..از طرف اهالی تنگ تامرادی ازتون تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
سفر گردشی تفریحی سیاحتی .چه با خوش اورد هیچ و.............
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1