تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۰۷۷۵۶
سردار سلامی در اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی:

حضور مقامات کشوری و استانی در اولین یادواره سرداران و شهیدان بهمئی / سلامی: ما دشمنان را خسته و ناامید کرده‌ایم و به زودی آنها را شکست می‌دهیم/ صبح پیروزی نزدیک است/ ناامید کردن ملت ایران آرزوی دست نیافتنی است (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی با حضور سردار سلامی جانشین سپاه پاسداران، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیران کل دستگاه های دولتی استان، عدل هاشمی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سردار سلامی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی سخنرانی کرد و گفت:
آنچه امروز مردم شهرستان بهمئی را سرافراز کرده است، روح جوانمردی و ایثار است، فداکاری، سلحشور و ایمان است. هر چه زیبایی است شایسته شما هستید. شماها شایسته  زیباترین ها هستید.
*شما بر قله های افتخار و قدرت ایستاده اید. پرچمدار عدالت و پیشگامان شجاعت هستید و 650 شهید سند غیرت، همیت و ایمان شما هست. درود خداوند بر شما و نیت های پاک تان. آفرین بر شما و درود بر شهیدان تان.
*ما اینجا گرد هم آمده ایم که در آسمان پر فروغ اسلام و ایران تا تجلیل کنیم از ستاره های پر فروغ این دیار. ستارگان
امروز مستقل هستیم و هیچ کس تصمیم نمی گیرد و سرنوشت ما در دستان خودمان هست. و اگر همانند آزادگان با مستکبران سخن می گویم. اگر در مقابل ستمگران جهانی زبان لمکنت نداریم و رهبران با ششجاعت در برابر قدرت های زور و زر سخن می گویم و همچون خورشید در آسمان عزت می درخشیم. اگر منزلت، کرامت و عظمت داریم همه از روح بلند و جاودانه شهیدان ما است. و سرزمین بهمئی مردمانش همانند کوه ها عظمت و سربلند هستند .
*شهیدان راه عزت ما را گشودند و آنها اجازه ندادن که صف طولانی سپاه دشمنان که آرایش برای تهاجم به فرهنگ و اسلام ما گرفته بودند قدمی بردارند.
* وقتی خورشید اسلام در فجر 57 طلوع کردند همه قدرت های جهان هم دست شدند تا به اسلام شورش بیاورند و حکومت اسلام پا نگیرد و می دانستند که اگر اسلام پاک گیرد با شمشیر عدالت با آنها برخورد می کنند. لذا تمام قدرت های جهان مقابل اسلام ایستادند. همه اقتصادهای بزرگ جهان به هم پیوسته بودند و ما در تحریم بودیم و همه نهادهای بین الملل هم قسم شدند که ایران را بشکنند. همه محتجران عرب و همه و همه قدرت های نظامی شان را به صحنه آوردند و ما در این میدان و با رهبری یک پیشوا بزرگ که از عاشور الهام گرفته بود، عاملی برای ترک میدان نیست. و نباید لباس جنگ را از تن بکنند.
*هیچ قوم ذلیلی نمی شود، الا که دشمن در زمینش پا بگذارند. ملت ایران آموخته بود که نباید امامش را تنها بگذارد. مانند مردم کوفه.
*مردم امام خودشان را تنها نگذاشتند در این دوران و این را از عاشورا آموخته بودند.
*شهیدان ما اگر نبودند این سرزمین اینچنین آزاد، آباد و سربلند بود و آیا می توانستند اینچنین در مقابل قدرت های زورگو بیستد.
*امروز دشمنان را خسته و افسرده کردیم و ناامید کرده ایم و راهی برای آن نگذاشته ایم و البته این سنت خداوند است.
*امریکا و اسرائیل در سوریه به هیچ هدفی نرسید جزء اینکه خوار و ذلیل شدند.
*امروز تحریم، فشار و محاصره بر روی ملت ایران تاثیر نمی گذارد.
* من از قلب شهرستان بهمئی و در جمع مردم بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد به دشمنان می‌گویم که به زودی شماها را شکست می‌دهیم.
*ما در تمام میدان جنگ، چه اقتصادی و نظامی پیروز هستیم و به زودی صبح پیروز را خواهیم. امروز دشمن از دین و اعتقاد و باور و ایستادگی شما دشمن ناامید است. دشمن می خواهد ملت ایران را ناامید کنند که ما آنها را ناامید می کنیم. و ناامید کردن ملت ایران یک آرزوی دست یافتنی است و ما راه شهیدان مان را با قدرت ادامه می دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهیدان
Iran, Islamic Republic of
کلیه کاندیداها حاضرن ماشااله
ملت
Iran, Islamic Republic of
شهدای
شهدای
اون بزرگوارن خودشون رو فدا کردند تا الان مورد سو استفاده ی . از مردم و سلب آرامش و آسایش این ملت هست قرار بگیرند
فردای قیامت شهدا یخه ی همه ی این رو خواهند گرفت
م
Iran, Islamic Republic of
شهدا روحتان شاد.نبایدخداکند استفاده ابزاری وسیاسی از ان بزرگواران نشود
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1