کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای چندمین بار صورت گرفت

گزارش کامل کبنا از تجمع کارگران سدچم شیر جلوی فرمانداری گچساران / بالاخره با پیگیری مسوولان کارگران بزودی به حقوقشان می رسند(+تصاویر)

14 اسفند 1397 ساعت 14:11

کارگران در پایان افزودند: دیگر اعتمادی به مدیران سد چم شیر نداریم چون بارها وعده ها ی دروغین به ما داده اند.


کارگران سد و نیروگاه  چم شیر برای چندمین بار جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز: کارگران سد و نیروگاه چم شیر در گفت‌وگو با کبنانیوز اظهار کردند: 14 ماه است که حقوق و مزایای خو درا دریافت نکرده ایم که در این مدت فشار های سنگینی  به ما وارد شده داست  و زندگی برای ما بسیار بسیار رنج آور و سخت است. آیا مسئولان می توانند خود را جای ما قرار بدهند، ما شرمنده خانواده هایمان هستیم. از مسئولان عاجزانه می خواهیم که به فریاد ما برسند.
کارگران در پایان افزودند: دیگر اعتمادی به مدیران سد چم شیر نداریم چون بارها وعده ها ی دروغین به ما داده اند.
در ادامه سید مرتضی سجاد پور معاون فرماندار گچساران به کبنانیوز گفت: با نامه ای که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت به مدیرعامل شرکت سابیر، سرپرست شرکت آب نیرو و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کرده است  که در این نامه دستور داده است که فعلا اختلافات بین سازمان تامین اجتماعی استان و شرکت سابیر متوقف شود تا مبلغ 7 میلیارد تومان شرکت سابیر که توسط تامین اجتماعی اجتماعی استان بلوک شده است، آزاد شود و در اختیار مدیران  شرکت سابیر قرار بگیرد  و این مبلغ  فقط در جهت پرداخت خقوق و مزایای قانونی معوق کارگران سد چم شیر ظرف مدت سه روز انجام گیرد.
گفتنی است: پایگاه خبری کبنانیوز طبق  اخلاق و رسالت خبری خود با تمام توان در این مدت در کنار کارگران مظلوم سد چم شیر که اکثرا نیروهای بومی بودند قرار داشت ومنعکس کننده صدای کارگران مظلوم بود ودر اینجا جادارد از  ابراز احساسات کارگران خوب سد چم شیر نسبت به این پایگاه خبری کمال تشکر را داشته باشیم.
 


کد مطلب: 407706

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407706/2/گزارش-کامل-کبنا-تجمع-کارگران-سدچم-شیر-جلوی-فرمانداری-گچساران-بالاخره-پیگیری-مسوولان-بزودی-حقوقشان-می-رسند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1