تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۰۷۷۰۵
با پیگیری دانشجویان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

حقوق معوقه کارگران سد چم‌شیر گچساران تا روز شنبه پرداخت می‌شود

۰
کبنا ؛
موضوعات مطالبات و معوقات کارگران سد چم شیر گچساران به یکی از موضوعات جدی استان تبدیل شده بود. دانشجویان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسوولان استانی و شهرستان گچساران به جد به دنبال پرداخت مطالبات این کارگران بودند که نهایتاً آنها امروز در جلوی فرمانداری گچساران و همچنین دانشجویان بسیج دانشجویی در جلوی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای احقاق حق کارگران چم شیر تجمع کردند.
بنا بر این گزارش، صبح روز سه شنبه 14اسفندماه کارگران سد چم شیر شهرستان گچساران مقابل فرمانداری برای چندمین بار تجمع اعتراضی تشکیل داده و صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.
حدود 600نفر از کارگران سد چم شیر 14ماه حقوق معوقه خود را دریافت نکرده اند و روز سه شنبه 14 اسفندماه به نقل از خودشان مجبور شده اند این تجمع را تشکیل دهند تا مسئولان سفره خالی آنها را از نزدیک ببینند.
پس از چند ساعت اعتراض و رایزنی با مسئولان از پشت درهای بسته فرمانداری، با پیگیری معاون فرماندار نامه نماینده شهرستان گچساران مبنی بر اقدام هرچه سریعتر پرداخت حقوق معوقه کارگران و موکول کردن مشکلات و اختلافات به بعد از سال جدید در جمع کارگران صورت داده شد.
سجادپور معاون فرماندار با حضور در جمع کارگران این قول را داد که تا روز شنبه حقوق معوقه کارگران داده شود و بیان داشت: با پیگیری دکتر تاجگردون، فرماندار، استاندار و فیلی معاون استاندار قرار بر این هست که تا فردا 7میلیون پول بلوکه شده تامین اجتماعی باز شود و حقوق کارگران پرداخت شود.
سجادپور اظهار کرد: دکتر تاجگردون بیان داشته که اختلافات را کنار بگذارید و حقوق معوقه فعلا پرداخت شود و مشکلات دیگر به بعد از سال جدید موکول شود.

...........................................
خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

ضادق
Iran, Islamic Republic of
گچساران یک سیاست دارد .که باتوجه به نفوذی که بر برنامه بودجه دارد. جلو تخصیص اغتبار به ادارات و نهادها و شرکت ها را عمدا می گیرد . تا فریادآنها بلند شود .بعد هماهنگ میکنذ تا مقداری تخصیص بدهند و قلم به دستان .فورا بنویسند که تاجگردون مشکل آنها را حل کرد. .الان تاجگردون جلو تخصیص اعتبار و مطالبات شهرداری را گرفته است .و شهرداری سه ماه است حقوق نداده است . باشد و نیست ..
چمشیری
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون کارگران چم شیر از نیامدن شما به سد چم شیر در طول مشکلات سد ناراضی بودند.این اقدام شما آنها را بسیار شاد کرد.بیشتر در رفع مشکلات سد قدم بردارید.به هر جهت متشکر
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم مطالبات پرسنل درمان بیمارستان شهیدرجایی گچساران که۱۸ماه عقب افتاده وضعیتی بدتراززحمتکشان چم شیر داره مسولین بفکرباشن که انگیزه کار برای این گروه داره ازبین میره
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1