تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۷۵۹۷
با حضور مسئولان برگزار شد

جشن تکلیف دختران دانش آموز درگچساران/ ازخاطره جالب تاجگردون از کودکی اش تا درخواست مجری برنامه از مدیرکل آموزش و پرورش استان+تصاویر

۰
کبنا ؛آیین جشن تکلیف یکهزار دانش آموز گچسارانی  با حضور غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت ،علی محمد احمدیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد شهبازی سرپرست اداره آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این آیین گفت:خوشحالم که امروز در این جشن تکلیف شما دانش آموزان عزیزحضور پیدا کردم،وقتی این سالن را افتتاح کردیم در این فکر بودم که بهره برداری از این سالن یک مراسم با برکتی باشد که امروز هم این اتفاق افتاد و بابرکت ترین همایش شهر را با حضور دختران دانش آموز جشن گرفتیم.
غلامرضا تاجگردون افزود:امیدوارم که آموزش و پرورش استان و شهرستان نیز بتوانند از این برنامه های خوب و مفید بازهم اجرا کنند؛اما دانش آموزان عزیزدوست دارم  هنگام ظهر که همه به خانه می روید در وقت نماز ،اول پدر و مادرتان را دعا کنید بعد مردم ایران و مسلمانان و بعد اگر هم توانستید ما را هم دعا کنید.
تاجگردون  در ادامه به ذکر خاطره ای از دوران کودکی اش در این مراسم پرداخت و گفت:وقتی که بچه بودیم ،خداوند حفظ کند  پسرعموی عزیزم حاج بهرام تاجگردون را که در ان زمان به ما نماز یاد می دادند.
وی تصریح کرد: پسرعمویم وقتی که بعداز ظهر از سرکار(مدرسه ) برمی گشتند، بچه های محل را جمع می کردند و در منزل به بچه ها نماز یاد می دادند.
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت: ایشان در در روز اول کلمه "الله اکبر" را یاد ما دادند،که این کلمه مرتب یادم می رفت و در ذهنم نمی ماند.آن دوران دو دستگاه تراکتور داشتیم با دو راننده بنامهای "اکبر" و "طمراس"،که بعد من در ذهن خودم به این نکته توجه می کردم که اگر پسرعمویم روز بعد از من سئوال کندکه "الله" را که خودم بلدم و اکبر هم راننده تراکتورمان است و حتما اینطور در ذهنم می ماند .
وی تصریح کرد:فردای آن روز  حاج بهرام در جمع ما بچه سوال کرد که روز گذشته چه چیزی را به شما یاد دادم؟!که من هم پیش خودم گفتم "الله اکبر" بود یا "... طمراس"؟ که به هر صورت بلاخره آن موقع یادگرفتیم .
تاجگردون اظهارکرد:الان هم مهمترین امری که بچه های این شهرستان ،استان و بچه مسلمانان هم یاد گرفته باشند ،همین نماز است که خوشحالم که امروز همه دانش آموزان چادر به سر و سجاده در پیش رو باید دعاهای نمازشان را به پدر و مادرشان هدیه کنند.
گفتنی است: سید نعمت قادری فرهنگی و مجری توانمند و نام آشنای گچسارانی در قسمتی از برنامه از مدیرکل آموزش و پرورش گچساران درخواست کرد که آموزش و پرورش گچساران را  بدلیل نداشتن رئیس از بلاتکلیفی نجات دهد و درادامه پیشنهاد داد بهترین گزینه برای ریاست این اداره  آقای محمد شهبازی سرپرست بااخلاق و پرتلاش و دلسوز می باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1