تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۵۷۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای سلامت اداری مطرح کرد

گران بودن کلاس های فوق برنامه مدارس هیئت امنایی/ 80میلیاردتومان کمک مالی خیرین به مدارس در 5سال گذشته

۰
کبنا ؛
روز پنجشنبه 9 اسفندماه کارگاه توجیهی آموزشی سلامت اداری با حضور هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان گچساران، محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران، خالویی مسئول استانی ارزیابی عملکرد مدارس و جمعی از کارشناسان ارزیاب مدارس در سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار گردید.
در این جلسه پس از ارائه گزارش های کارشناسان ارزیاب که از مدارس شهرستان گچساران بازدید کرده بودند، محمد شهبازی و هادی زارع پور به صحبت پرداختند. 
زارع پور خصوصیات نظام اداری مطلوب را برشمرد و بیان داشت: این ضعف در نظام اداری استان ها وجود دارد که همه جانبه نگری و نگاه سیستمی در آنها وجود ندارد، در حالی که در یک نظام اداری مطلوب باید ابعاد تربیتی شش گانه ای که در سند تحول آموزش و پرورش ذکر شده را درنظر داشته باشیم.
زارع پور در ادامه گفت: اسناد مالی مدارس باید شفاف باشد، همچنین ضمن آنکه آموزش و پرورش نیازمند کمک اولیاء است ولی باید قید اجباری از روی کمک های اولیاء برداشته شود، اجباری در کار نباشد و گروکشی نشود. از طرف دیگر دریافت هرگونه وجه دستی ممنوع می باشد و هرگونه مبلغی باید به حساب بانکی واریز شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز کرد:در استان 1175 کلاس درس هوشمند و نیمه هوشمند داریم که تعداد کمی است، با این حال از همین تعداد کم هم به خوبی استفاده نمی شود. 
زارع پور گفت: هزینه کلاس های فوق برنامه در شهرستان گچساران بیشتر از شهرهای دیگر است. با توجه به اینکه مردم ما الان در شرایط اقتصادی خوبی نیستند باید این هزینه ها پایین آورده شود. در همین خصوص جلسه ای را با چندنفر از اعضای هیئت امنای مدارس گچساران تشکیل دادیم و نتیجه این شد که مدارس از قشر ضعیف تا اقشار با درآمد بالا، بین 50 تا 400 هزارتومان متغیر باشد ولی اینها در اجرا رعایت نشد.
زارع پور در انتها در مورد همکاری خیرین و کمک به مدارس گفت: در 5سال گذشته خیرین 80میلیارد تومان به مدارس استان کمک مالی کرده اند. امسال سهم خیرین استان به 16میلیاردتومان رسید و با سهمی که دولت هزینه می کند برابری کرد و این موضوع برای ما ماید امید و خوشحالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
همراه کارت هدیه ها را پس دادند.راست می گن و می تونن از سلامت اداری حرف بزنن.
عضو شوراي أنوزلا و پرورش
Iran, Islamic Republic of
فرآيند تعيين نرخ كلاس هاي فوق برنامه در آموزش و پرورش به أين شكل است كه ابتدا توسط هيئت امنا ي هر مدرسه أي نرخ پيشنهادي تعيين گرديده سپس جهت طرح در شوراي اموزش و پرورش به اداره إرسال مي گرددهر نرخي كه شوراي مزبور تعيين نمايد لازم الاجراست
در گچساران همين روال قانوني بنا به مصوبه ي شوراي عالي آموزش و پرورش در گچساران طي شد ، لازم به ذكر است با توجه به بخشش ها و تخفيفاتي كه با توجه به وضعيت افراد أز مدرسه تا اداره اعمال مي شود عملا أين نرخ در بيشتر أوقات أز نرخ مصوب هم كمتر مي شود، كاترين اعتراضات و شكايات مربوط به نرخ كلاس هاي فوق برنامه مربوط به گچساران است ، اميدواريم مدير كل محترم با دقت نظر بيشتري موضوع را عنوان نمايند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1