تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۰۷۵۰۴
به مناسبت روز زن و روز مهندس

8 اسفند،عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی دهدشت

۱
کبنا ؛مشاور فرماندار کهگیلویه در امور جوانان اظهار کرد:به اطلاع کلیه جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و علاقمندان به استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی می رساند،به دستور فرماندار کهگیلویه،به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی (روز مهندس) و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)،کلیه ی کتابخانه های عمومی شهرستان فردا چهارشنبه، هشتم اسفند ماه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آماده ی پذیرش درخواست عضویت داوطلبان بصورت رایگان می باشد.
شهریار جمالی عنوان کرد:جهت عضویت رایگان،مراجعه به کتابخانه ملاصدرا واقع در صد و هشتاد دستگاه، روبه روی دادگستری و ارائه یک قطعه عکس و شماره ملی  به کتابدار ضروری است.
جمالی افزود:با همت و پیگیری فرماندار کهگیلویه برنامه های نو و موثری جهت خدمت رسانی همه جانبه و رفاه حال جوانان و نوجوانان تدوین خواهد گردید که با همکاری مسئولین تداوم و گسترش پیدا خواهد کرد.
وی ضمن قدردادنی از همکاری روح المین،ریاست کتاب خانه های عمومی شهرستان،گفت:کتابخانه های عمومی،این نهاد های علمی و فرهنگی  چنان نیروی قدرتمند و جاودانی برای  آگاهی بخشی تقویت علم و فرهنگ افزایش اطلاعات و سرچشمه ی اصلی پرورش منطق، گفتگو، صلح  و سلامت روح از طریق اندیشه ی مردان و زنان است.
کتابخانه های عمومی شهرستان با  داشتن 50هزار نسخه کتاب در رده های مختلف و با ارائه خدماتی چون امانت کتاب در حوزه های علوم انسانی، فنی و مهندسی، پزشکی، و همچنین فراهم نمودن محیطی مناسب برای مطالعه  و پژوهش  دانشجویان و دانش آموزان، آماده ی خدمت رسانی به شهروندان شهرستان می باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

امین محمد امینی
Iran, Islamic Republic of
خوبه
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1