تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۵۰۲
بعد از بگو و مگوهای ورزشی و سیاسی:

خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد شد / علت عقب‌نشینی دامیده و جانی‌پور / سیاستی که «افشاریان» به رخ همه کشید (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور در هتل آزادی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 7 اسفندماه 97) مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد و در محل هتل آزادی یاسوج میزبان فوتبالی‌های استان بود. بعد از بگو و مگوهای سیاسی و ورزشی که از زمان سرپرستی خداداد افشاریان بر هیئت فوتبال در دنیای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت، امروز «تاج» با استقبال سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به هتل آزادی آمد تا هر چه سریعتر به حرف و حدیث‌ها در باره صلاحیت رئیس هیئت فوتبال پایان دهد. از ابتدا به روزمه مدیریتی خداداد افشاریان گیر داده بودند. اما افشاریان نهایتاً برای فدارسیون فوتبال اثبات کرد که او هم می‌تواند در حد و و قواره یک مدیر باشد. افشاریان صریح حرف می‌زند و گاهی هم در فوتبال کشور و استان جنجال به پا کرده است.
نهایتاً امروز سه شنبه 7 اسفند ماه بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به مهمانان به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوتبالی استان پرداخت و اظهار کرد: جوانان این استان علاقه زیادی به رشته ورزشی فوتبال دارند و ما امیدواریم با تلاش هیئت فوتبال و سایر دست اندرکاران علاقمندان به این رشته ورزشی در استان ما بیش از گذشته دیده شوند.
رقابت قرار بود که بین خداداد افشاریان داور بین المللی استان کهگیلویه و بویراحمد، کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و حمزه دامیده مدیرکل اسبق اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
حمزه دامیده به مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیامده بود. او در هیچ جا در باره علت عدم حضورش توضیحی نداده است. دامیده سابقه درخشانی در هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان از خود نشان نداده بود و فوتبالی‌ها هم در دوران مسوولیتش رضایت چندانی از عملکردش نداشتند و در محافل ورزشی بیشتر از «افتخاری» مدیرکل افسانه‌ای ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نام برده می‌شود تا «دامیده».
کرم جانی پور دقایقی بعد از شروع جلسه و به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات جلسه را ترک کرد که خداداد افشاریان با دادن «گل» به او، کرم جانی پور را به سر جایش برگرداند.
جانی پور در ادامه انصراف داد و در نهایت خداداد افشاریان با 20 رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شد.
افشاریان سال‌ها است که در فوتبال کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و او را به عنوان یک مدیریت رُک‌گو و صریح‌لهجه‌ای ‌می‌شناسند. افشاریان نفوذ خوبی هم در فدارسیون فوتبال کشور دارد و از او به عنوان پیشکسوت هم یاد می‌شود. باید منتظر بمانیم که آیا خداداد افشاریان می‌تواند با استفاده از تمام ظرفیت‌هایش روزهای خوبی را برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان بیاورد یا خیر؟
بعضی هم می‌گفتند که افشاریان از نیامدن حمزه دامیده و کرم‌ جانی پور به شدت نگران بود. افشاریان می‌خواست جانی‌‌پور و دامیده تا آخرین لحظه رقابت برای کسب کرسی ریاست حضور داشته باشند، تا او در یک انتخابات آزاد صندلی هیئت را به دست می‌گرفت و فوتبالی‌ها و فدارسیون بیشتر در باره محبوبیت او متوجه می‌شدند. علت عقب نشینی دامیده و جانی‌پور شاید ترس از عدم محبوبیت در بین ورزشکاران و همین شکست بود. به هر جهت افشاریان جانی پور را با اصرار نشاند تا انتخابات برگزار شود و از دل صندوق رأی نام او بیرون کشیده شود تا دیگر کسی فردا سر او زبان دراز نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دامیده میدونه تو فوتبال چقدر پوله که بعد از مدیرکلی هم میخواد به هیئت فوتبال برگرده
Iran, Islamic Republic of
جناب جانی پور نگاهی به مشاورانش بینداز چطور میتونه مدیره خوب باشه برای فوتبال در صورتی .ی دارند پذیرفته
الف
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال ورزش این استان و فوتبال کشور خون گریست انتخاباتی که به این شکل برگزار مبشه دیگه اوضاع انتخابات و فوتبال کشور همینه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1