تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۰۷۴۹۹
طی حکمی:

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+عکس

۲
کبنا ؛
طی حکمی از سوی دکتر طیبی- رئیس جهاددانشگاهی، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، متن حکم صادره از سوی دکتر طیبی، خطاب به مهندس محمد قائم کاظمی بیدک به شرح زیر است :
احتراما پیرو حکم شماره 97.11978 ص مورخ 21. 8. 97 ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته جنابعالی، موجب این ابلاغ برای مدت دوسال به سمت «ریاست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز در انجام وظایف محوله و توسعه کمی و کیفی فعالیت های آن واحد موفق باشید.
دکتر حمیدرضا طیبی- رئیس جهاددانشگاهی کشور با حکمی مهندس محمد قائم کاظمی بیدک را برای مدت دو سال به عنوان رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد .
کاظمی بیدک در تاریخ 21 آبان ماه امسال از سوی رئیس جهاددانشگاهی به‌عنوان سرپرست این نهاد انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود.
لازم به ذکر است که کاظمی بیدک، 33 ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی است. وی سوابقی همچون مدیر دفتر حوزه ریاست، مدیر امور اداری، مدیر اشتغال، سرپرست معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد و تدریس در دانشگاه‌های استان را در کارنامه خود دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعادت
United States
انشاالله درجات علمی بالاتر
همکار
United States
واقعا تبریک به سید دوست داشتنی و با اخلاق طی این چند ماه که ایشون به عنوان ریاست جهاد بودند یه بد اخلاقی یه تند روی از ایشون ندیدیم و عملکرد و پیگیری های دو سه ماهه ایشون قابل دفاع هست همه همکاران چه اصول گرا چه اصلاح طلب هم روی این موضوع هم نظر و موافق ایشان هستند و اگر همه مسولین استانی مانند جناب دکتر کاظمی منصف با اخلاق پیگیر باشند مطمئنن استانی به مراتب توسعه یافته ای خواهیم داشت ولی متأسفانه تعداد نیروهای ارزشی و متدین با چنین ویژگی‌های در استان کم هست اگه هم باشد جلوی پیشرفت آنها را خواهند گرفت.و نیاز هست همه مسئولین و نمایندگان از چنین شخصیت ها و مدیران استانی حمایت کنند.تبریک به سید دوست داشتنی و خانواده محترم کاظمی
بویر احمدی
Romania
با توجه به شناختی که نسبت به جناب کاظمی دارم واقعا هم لیاقتشو داره و هم تجربه لازم به چنین جوانانی باید افتخار کنیم و جهاددانشگاهی اینده خوبی خواهد داشت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1