کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار « ستاد تنظیم تسهیلات سفر» گچساران چه گذشت/هشدار رئیس صنعت،معدن و تجارت؛ با متخلفان بازار مدارا نخواهیم کرد/آیا بازار گچساران تکان می خورد؟(تصاویر)

4 اسفند 1397 ساعت 8:59

شرایط اقتصادی امسال نسبت به سال گذشته عادی نیست و ما در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم و یکی از دغدغه های اصلی دولت برطرف کردن این شرایط است


جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار " ستاد تنظیم تسهیلات سفر" نوروز 98 با حضور رضا شریفی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، الماس قبادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، فرود پورعبدی رئیس اتاق اصناف گچساران و اعضای کمیته نظارت و تنظیم سفر نوروز 98 در سالن اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران برگزار شد.
رضا شریفی در این نشست ا ظهار داشت: شرایط اقتصادی امسال نسبت به سال گذشته عادی نیست و ما در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم و یکی از دغدغه های اصلی دولت برطرف کردن این شرایط است. شریفی افزود: اقلام پرمصرف و کالاهای مصرفی و ضروری مردم باید در حالت «جنس باز» باشد و باید هیچ گونه کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.
در ادامه شریفی بیان کرد: در برخورد با متخلفان صنفی با کسی مدارا نخواهیم کرد و برخورد کرده ایم و برخورد ها همچنان ادامه دارد.
وی گفت: تخلفات از طریق بازرسان  و مردم گزارش و وصول می شود ولی امکانات ما محدود است بطوریکه ما برای این حجم بالای کار فقط 3 بازرس داریم.
رئیس صنعت،معدن و تجارت عنوان کرد:  با توجه به شرایط ویژه بوجود آمده باید مردم ومسئولان و ادارات و نهاد ها و سازمان  پای کار بیایند و همیاری و همکاری بکنند و قطعا تا مشارکت مردم و ادارات و... نباشد نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.
شریفی با بیان اینکه با همین امکانات محدود فراتر از حد و توانمان  کار کرده ایم تصریح کرد: نظارت و بازرسی  وظیفه ماست و در این راستا  حجم بالای پرونده ها در اداره صنعت، معدن و تجارت گویای این موضوع می باشد.
وی در پایان گفت:  انشائ الله بتوانیم با همکاری و همیاری و هم افزایی تمام ادارات و... شرایط خوبی را در پایان سال برای مردم رقم بزنیم.
در ادامه رئیس اداره دامپزشکی گچساران اظهار داشت: ما در بحث  مقوله امنیت غذایی شهروندان  بصورت 24 ساعته بر کشتارگاه نظارت می کنیم و همچنین بطور مستمر  بازار را رصد می کنیم.
امید افشاری نژاد افزود: بعضی ها در این شرایط اقتصادی  و با شایع پراکنی و... می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند .
افشاری نژاد در خصوص انتشار تصاویر لاشه الاغ در یکی از محلات گچساران گفت: هیچ موردی رسماً به ما گزارش نشد ولی همکاران بنده که متوجه عکس‌ها در فضای مجازی شده‌اند به طور خودجوش تمام قصابی‌ها و هتل‌ها و رستوران‌ها را مورد بازرسی و بازدید قرار دادند و هیچ مورد مشکوکی پیدا نکرده‌اند.
وی تصریح کرد: مورد را از نظر آناتومی مورد بررسی قرار دادیم که قابل تشخیص نبود.
افشاری نژاد در پایان گفت: وظیفه همه ماست که با تلاش و کوشش و با همکاری و همیاری شرایط بوجود آمده را  به حالت آرام و عادی برگردانیم.
 


کد مطلب: 407416

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407416/2/جلسه-کمیته-نظارت-تنظیم-بازار-ستاد-تسهیلات-سفر-گچساران-گذشت-هشدار-رئیس-صنعت-معدن-تجارت-متخلفان-مدارا-نخواهیم-آیا-تکان-می-خورد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1