تاریخ انتشار
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۷۴۱۶
کبنا گزارش می دهد

در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار « ستاد تنظیم تسهیلات سفر» گچساران چه گذشت/هشدار رئیس صنعت،معدن و تجارت؛ با متخلفان بازار مدارا نخواهیم کرد/آیا بازار گچساران تکان می خورد؟(تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار " ستاد تنظیم تسهیلات سفر" نوروز 98 با حضور رضا شریفی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، الماس قبادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، فرود پورعبدی رئیس اتاق اصناف گچساران و اعضای کمیته نظارت و تنظیم سفر نوروز 98 در سالن اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران برگزار شد.
رضا شریفی در این نشست ا ظهار داشت: شرایط اقتصادی امسال نسبت به سال گذشته عادی نیست و ما در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم و یکی از دغدغه های اصلی دولت برطرف کردن این شرایط است. شریفی افزود: اقلام پرمصرف و کالاهای مصرفی و ضروری مردم باید در حالت «جنس باز» باشد و باید هیچ گونه کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.
در ادامه شریفی بیان کرد: در برخورد با متخلفان صنفی با کسی مدارا نخواهیم کرد و برخورد کرده ایم و برخورد ها همچنان ادامه دارد.
وی گفت: تخلفات از طریق بازرسان  و مردم گزارش و وصول می شود ولی امکانات ما محدود است بطوریکه ما برای این حجم بالای کار فقط 3 بازرس داریم.
رئیس صنعت،معدن و تجارت عنوان کرد:  با توجه به شرایط ویژه بوجود آمده باید مردم ومسئولان و ادارات و نهاد ها و سازمان  پای کار بیایند و همیاری و همکاری بکنند و قطعا تا مشارکت مردم و ادارات و... نباشد نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.
شریفی با بیان اینکه با همین امکانات محدود فراتر از حد و توانمان  کار کرده ایم تصریح کرد: نظارت و بازرسی  وظیفه ماست و در این راستا  حجم بالای پرونده ها در اداره صنعت، معدن و تجارت گویای این موضوع می باشد.
وی در پایان گفت:  انشائ الله بتوانیم با همکاری و همیاری و هم افزایی تمام ادارات و... شرایط خوبی را در پایان سال برای مردم رقم بزنیم.
در ادامه رئیس اداره دامپزشکی گچساران اظهار داشت: ما در بحث  مقوله امنیت غذایی شهروندان  بصورت 24 ساعته بر کشتارگاه نظارت می کنیم و همچنین بطور مستمر  بازار را رصد می کنیم.
امید افشاری نژاد افزود: بعضی ها در این شرایط اقتصادی  و با شایع پراکنی و... می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند .
افشاری نژاد در خصوص انتشار تصاویر لاشه الاغ در یکی از محلات گچساران گفت: هیچ موردی رسماً به ما گزارش نشد ولی همکاران بنده که متوجه عکس‌ها در فضای مجازی شده‌اند به طور خودجوش تمام قصابی‌ها و هتل‌ها و رستوران‌ها را مورد بازرسی و بازدید قرار دادند و هیچ مورد مشکوکی پیدا نکرده‌اند.
وی تصریح کرد: مورد را از نظر آناتومی مورد بررسی قرار دادیم که قابل تشخیص نبود.
افشاری نژاد در پایان گفت: وظیفه همه ماست که با تلاش و کوشش و با همکاری و همیاری شرایط بوجود آمده را  به حالت آرام و عادی برگردانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر هیچگونه نظارتی بر بازار گچساران نیست مغازه داران روی اجناس خود قیمت نزدن وهرکس هر قیمتی دلش می خواهد جنس خودرا به فروش می رساند به دلیل عدم کنترل مسوولین مربوط به کنترل بازار
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1