کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی نامه‌ای:

جعفری دو باره دست به افشاگری‌ علیه تاجگردون‌ها زد (+اسناد)

1 اسفند 1397 ساعت 23:14

علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دو باره دست به افشاگری علیه «غلام‌رضا تاجگردون» زد و نوشت: « پروژه‌هایی که با پیگیری‌هایم آغاز شدند همین‌هایی هستند که شما امروز با آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرید که اگر می‌خواستم می‌توانستم میلیاردها درآمد شخصی برای خودم از این پروژه‌ها جمع کنم اما این شیوه من نبوده و نیست.»


علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به «غلامرضا تاجگردون» افشاگری کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:
 
بسمه‌تعالی
حیفم آمد پاسخ این‌همه بی‌انصافی کسی که باید نماینده همه مردم گچساران و باشت باشد اما نیست را ندهم. من برای خود هیچ نخواستم و جز برای مردم تلاش نکردم خوب بود بجای بی‌انصافی و متلک‌پرانی و تبلیغات برای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم تلاش می‌کردید. خوب بود بجای این‌همه سفسطه و مغلطه با همه ادعاهای اقتصادی فکری به حال ارزش پول ملی که افت شدید داشته، می‌کردید تا مردم پس از یک ماه کار سخت اگر حقوقی در وقت خود دریافت می‌کنند بتوانند نیازهای اولیه زندگی خود را تأمین کنند و یا شاهد ورشکستی بنگاه‌های اقتصادی نباشیم.
تورم را با کدام علم و معیار اقتصادی این‌گونه بالابرده‌اید؟ پس آن وعده‌های رؤیایی چه شد؟ قرار نبود مردم برای خریدن یک کیلو مرغ با مشکل مواجه بشوند این چه سبک مدیریت اقتصادی است که شماها برای بدبخت شدن مردم در پیش‌گرفته‌اید؟
هشت سال نمایندگی و سال‌ها مسئولیت در دولت خاتمی را با فرصت اندکی که من داشتم مقایسه می‌کنید؟ بااین‌وجود مستند میگویم نه برای خود مال‌اندوزی کردم نه به دنبال این بودم که همه از من نام ببرند. دقیقه و ثانیه‌هایی که در اختیار من بود صرف کار و تلاش برای مردم گردید توجهی نداشتم به اینکه این با من است یا نیست این پروژه اقتصادی سودی برای من دارد یا ندارد. پروژه‌هایی که با پیگیری‌هایم آغاز شدند همین‌هایی هستند که شما امروز با آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرید که اگر می‌خواستم می‌توانستم میلیاردها درآمد شخصی برای خودم از این پروژه‌ها جمع کنم اما این شیوه من نبوده و نیست. برای تک‌تک این پروژه‌ها صدها نامه نوشتم، ملاقات‌های فراوان با مسئولین داشتم، کارشناسی‌های گسترده با حضور کارشناس‌ها صورت گرفت و برخی پروژه‌ها را که امروز در پایه متوقف‌شده‌اند طرح‌های توسعه‌ای‌شان را در دست اقدام داشتم اما آن‌ها که به مردم fv علیه من دروغ گفته‌اند و میگویند باید پاسخگوی مردم باشند و من آن‌ها را به خدا می‌سپارم.
یک پروژه ملی مثل جاده اصفهان به بوشهر طبیعتاً راه خودش را در پیش دارد حالا یک تونلی از روستای دیل می‌گذرد که اگر این طرح ملی اجرا نمی‌شد تونلی در کار نبود. اگر یک کاری هم انجام می‌شود به‌گونه‌ای به مردم اعلام می‌کنید گویا از جیب مبارک هزینه‌ها را پرداخت کرده‌اید. این بود خدمت بی‌منت؟ این‌که قومیت‌ها را به جان هم بیاندازید تا جایی که سهم خواهی قومیتی شکل‌گرفته است این رفتارها برای صدها سال قبل‌تر بوده است.
 


کد مطلب: 407368

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407368/2/جعفری-دو-باره-دست-افشاگری-علیه-تاجگردون-ها-زد-اسناد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1