تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۰۷۳۵۰
جانشین مدیر فروشگاه‌های رفاه فارس و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جشنواره حراجستون در استان / حراج 300 قلم کالای فروشگاه‌های رفاه کهگیلویه و بویراحمد / هر هفته 3 خودرو قرعه کشی می‌شود (+ تصاویر)

۳
کبنا ؛نگهداری جانشین مدیر فروشگاه‌های رفاه فارس و کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه 1 اسفندماه 97) در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه باسابقه نزدیک به ربع قرن به عنوان یکی از گسترده ترین شبکه توزیع در تامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات متمایز با مدل‌های متنوع فروش در گستره کشوری می‌باشد.
وی در ادامه گفت: این فروشگاه‌ بر اساس اهداف راهبردی جدید مبتنی بر نوین سازی خدمات فروشگاهی، شرایط مناسبی را برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود فراهم آورده به نحوی که خرید از فروشگاه‌های نسل جدید نه تنها متضمن خرید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب است، بلکه تنوع محصولات غذایی تازه، سالم و سلامت آفرین امنیت غذایی آنها را به همراه دارد.
جانشین مدیر فروشگاه‌های رفاه فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور مشتریان در فروشگاه‌‌های رفاه استان تجربه‌ای لذت بخش در محیطی جذاب خواهد بود، افزود: در این فروشگاه بیشترین تخفیف‌های ممکن بر روی بسیاری از کالاهای ضروری با کیفیت لحاظ می‌شود و مردم می‌توانند در یک محیط جذاب، شیک و در خور شأن اقدام به خرید نمایند.
نگهداری به خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت: این فروشگاه خدمات ویژه‌ای را در پایان سال و آستانه سال جدید می‌دهد.
صدور کارت خرید رفاه با عنوان مشترک و به نام کارکنان محترم جهت خرید کالا از فروشگاه‍‌های رفاه، خرید نقدی رفاه کارت تا 5 درصد تخفیف به صورت شارژ مازاد، بهره‌مندی از کارت تضمین ارزانترین خرید و تأمین و توزیع سبد ویژه کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب با بیشترین تخفیف‌های حداکثری از جمله خدمات این فروشگاه در پایان سال و آستانه سال جدید عنوان شد.
جانشین مدیر فروشگاه‌های رفاه فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین از قرعه‌کشی خودرو در طی دوره جشنواره فروش از مقطع 21 بهمن ماه 97 تا 17 فروردین 98 خبر داد و گفت: جشنواره حراجستون در روزهای اول، دوم و سوم اسفندماه 97 در فروشگاه‌های رفاه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و بر روی بیش از 300 قلم کالا تخفیف ویژه لحاظ می‌گردد.
نگهداری تاکید کرد: هر 100 هزار تومان خرید یک امتیاز برای مشتری جهت حضور در قرعه کشی خودرو محسوب می‌شود.
وی گفت: هر هفته سه شب قرعه کشی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1