تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۰۷۳۰۲
صبح امروز

پرسش و پاسخ «کناری» و دانش‌آموزان/ نتیجه بداخلاقی برخی گروه‌ها، ایجاد ناامیدی در جامعه است (+تصاویر)

۰
کبنا ؛صبح امروز فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس آموزش‌وپرورش بویراحمد، بخشدار مرکزی، معاون آموزش‌وپرورش استان و مسئولان شهرستان بویراحمد از مدارس شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه بخش سپیدار شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در حاشیه این بازدید از دانش آموزان پرسش‌هایی در خصوص ارائه خدمات رفاهی مناسب و خواسته آنان از مسئولین و عملکرد مدیران پرسید که یکی از دانش آموزان گفت: «خواسته ما از مسئولین این است که خدمات بیشتری ارائه دهند و به وضعیت آسفالت روستا رسیدگی شود.»
کناری شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را ضرورت دانست، و گفت: به انقلاب و نظام ارادت ویژه‌ای داشته باشیم و پشتیبان نظام و انقلاب باشید و همواره در راهپیمایی‌های یوم‌الله حضور پیدا کنید.
برخی در فضای مجازی مردم را ناامید می‌کنند هیچ‌گاه آن بداخلاقی‌هایی که وجود دارد روی شما تأثیر نگذارد، معمولاً افرادی که در روستاها زندگی می‌کردند تحصیل کردند و الآن همان روستازاده‌ها به بالاترین مراتب علمی رسیده‌اند و برخی از مقامات کشوری هم در روستا بوده‌اند بدین ترتیب حضور مسئولین شهرستانی در این کلاس‌درس نقطه عطفی باشد که شما دانش آموزان سکان‌دار شهرستان و استان شوید و در سطح ملی بدرخشید.
کناری گریزی به خاطرات زد و افزود: در روستاهای اطراف سپیدار تدریس می‌کردم و امروز وقتی دانش‌آموزانم را در ادارات می‌بینم که در سطح ملی و استانی درخشیدند خوشحال می‌شوم، فضای مناسب برای تحصیل دانش آموزان روستایی فراهم است و با امکانات و امنیتی که دارید باید به جایگاه‌های بالایی برسید تا برای خانواده و کشور ارزشمند باشید.
قبل از انقلاب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک واحد دانشگاهی هم نبود، اما امروز 45 هزار دانشجو در همین دانشگاه‌های استان در حال تحصیل هستند و 400 دانشجوی دکتری و پسادکتری در استان داریم.
«دکتر اورنگ قائدی» در شهر یاسوج به دنیا آمده و امروز جزء 16 دانشمند برتر دنیا است دکتر «قائدی» روستازاده بود تحصیل کرد و امروز یکی از موفق‌ترین افراد دنیا است.
فرماندار بویراحمد در پی درخواست دبیرستان شبانه‌روزی شهدای سپیدار به دانش آموزان یک عدد کامپیوتر هدیه داد.
به گزارش کبنا، در این بازدید نوشت‌افزار و بسته‌های حمایتی بین دانش آموزان مدارس بخش سپیدار شهرستان بویراحمد توزیع شد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی فرماندار خوبی هستی
100
Iran, Islamic Republic of
دم سالم جانی پور گرم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1